Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant E88A 2,5 V6 4WS wibracje przy hamowaniu
Autor Wiadomość
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 19-09-2007, 13:31   Galant E88A 2,5 V6 4WS wibracje przy hamowaniu

Witam ja z takim zapytaniem ... Nowe tarcze oryginały, nowe klocki Ferodo i przy hamowaniu z dużych prędkości nadal czuć wibracje macie jakieś pomysły dlaczego.... ?
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 19-09-2007, 13:41   

nie sugeruj się tym że założyłeś nowe orginały , one też mogą mieć już wadę fabrtczną. Ściągnij i daj do zmierzenia czy nie ma bicia.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 19-09-2007, 15:40   Galant E88A 2,5 V6 4WS wibracje przy hamowaniu

Już je mierzyłem i wszystko ok znajomy w Outlanderze miał podobną sytuacje i nie wykrył przyczyny. Ale dzięki za wskazówki Czekoladko pozdrawiam Cię i czekam na info odnośnie części
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 19-09-2007, 16:13   

poczytaj to:
http://www.mitsubishi-gra...+przy+hamowaniu
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
bernie
[Usunięty]

Wysłany: 21-09-2007, 13:19   

Miałem zjawisko terkotania i drgania na kierownicy po wymianie przednich tarcz na nówki Brembo + kloce Ferodo Premier. No to zregenerowałem podejrzany whacz przedni, lewy, krzywy. A tu jeszcze nic. I co?
Ano coś tam zaczęło troszku trzeć w prawym tylnym kole. Rozbieram, a tu kloce zjechane i nie pracują z tylnymi tarczami :shock: . Tarcze skorodowane (od wewnętrznej strony). No porażka! :? Szlif tarcz + nowe klocki REMS. Wsiadłem na jazdę próbną, czy już nie trze przynajmniej to tylne koło. Hamuję - a tu szok. :o Jak masło! :lol: Nieźle mnie zadziwiło, że te zrypane tylne tarcze wywoływały drgania i to się magicznie przenosiło na przód - a dałbym się posiekać, że źródło było z przodu.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-09-2007, 17:03   

bernie, piszesz o E55 - model E88 ma najwieksze hamulce ze wszystkich Galantow. Z tylu ma wieksze tarcze niz Twoj z przodu. Do tego wentylowane.
Tym bardziej nie wiem, jak koledze pomoc...

Natomiast wplyw tylnych tarcz na bicie przy hamowaniu jest znany - nie tylko w E55, ale tez w nowszym modelu.

jak rozumiem kolega piszac o wymianie tarcz mial na mysli wszystkie 4?
 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 24-09-2007, 09:49   Drgania przy hamowaniu

Siostry i bracia Mitsumaniacy wymieniłem wszystkie wahacze z przodu i tuleje - wibracje ustały. Mój mechanik obstawiał że przyczyną były zbyt mocno wybite tuleje więc chyba miał racje bo już hamuje normalnie jak prawdziwy E88 czyli hamulce brzytwa... P.S. Pozdrowienia dla naszych rządowych sk.......eli odpowiedzialnych za stan dróg... Dla ciekawskich dokładnie wszystkie wahacze wymieniałem pod koniec czerwca mamy koniec września i znowu 1,5 tys w plecy... Szkoda że żyjemy w kraju o tak marnej kulturze motoryzacyjnej ze strony ludzi odpowiedzialnych za rządzenie. Ale oni wszyscy pomykają służbówkami więc mają to w d...e.
Pozdrawiam Was wszystkich i dzięki za pomoc
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 24-09-2007, 12:57   

Ja po wymianie tarcz z tyłu na nowe czuje wyrazna poprawe, nie pomogło samo przetocznie przodu, z tylu wstyd sie przyznac, nie było co toczyć, poniżej normy ale ja mam zwykłe tarcze z tyłu.
Jeżeli chodzi o wachacze to robiłem przod jedna strone w maju, teraz drugą - chodzi mi o dolne wachacze. Zmieniłem też koncówki drazków i powiem wam ze to nie ten sam samochód, hamuje sie duzo lepiej, choc moze nie tak jak bym sobie zyczył.
POzdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.