Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dalsze problemy z 1g krokowy, olej, obroty
Autor Wiadomość
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 28-09-2007, 21:03   

no wiec nie sadzilem ze moj temat tak nisko upadnie ale co tam juz go niestety uaktualniam.
Tamte dolegliwosci
to juz nie problem
ale sa nowe tak zeby temat nie umarl,
1g nie daje o sobie zapomniec
Wiec tak jak Dominik naprawial mojego eclipsa to nie dzialal rozrusznik
ale oddalem go do regeneracji i wszystko bylo ok ale jak wracalem ze zlotu i tankowalem to mialem nie spodzianke bo znowu nie zapalil .
Slychac tylko pompke i nawet nie probuje zakrecic wiec jak wrocilem to wyjolem go oddalem do sprawdzenia i dziala idealnie mam tam ten jeden kabel laczony ale wszysko bylo ok
poruszalem jakims kabelkiem i zapalil ale to jest taka loteria
wiem ze ciezko radzic komus takiemu jak ja ale mam nadzje ze cos podsunecie mi jak to zrobic , bo postanowilem
że go nie bede sprzedawal tylko doprowadze go do stanu igla
co najmniej taki jak maja samochody sprzedawane przez handlarzy poprostu zeby byl jak nowy.
_________________
 
 
dyzio007
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2007, 16:17   

jezeli awarie rozrusznika wykluczyles to teraz jakis miernik i kabelki pokolei oraz stacyjke bo tez moze byc przyczyna.
 
 
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 04-11-2007, 16:00   

siema nie wiem czy dobrze zrobilem ale wolalem zrobic odkop niz zakladac nowy temat tylko nazwe tematu zmienie mam teraz pytanie jak podlaczyć sonde
dostalem nowa ngk i nie wiem jak ja podlaczyc (ktory kabel do ktorego ) jak by ktos mogl to prosze o odpowiedz pozdro
_________________
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2007, 16:54   

http://www.eclipse.net.pl...highlight=sonda moze to troche pomoze
 
 
kris1976
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2007, 10:14   

wtyczka originalna ------- nowa sonda NGK
bialy --- szary
niebieski--- czarny
czarny---- bialy
czarny---- bialy

mam tak u siebie juz 2 miesiac i wszystko jest oki, wykresy przebiegu sa tez bardzo ladne no i spalanie duzzo spadlo :) :)
 
 
Bigmoo
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2007, 13:49   

jako że jest to temat o silniku krokowym to mam takie pytanie jakie powinny być oporności na cewkach
 
 
kris1976
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2007, 13:55   

okolo 30 om
zerknij na fotke :)
krokowy
 
 
Bigmoo
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2007, 14:01   

super dzieki
 
 
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 05-11-2007, 18:30   

dzieki wszystkim za porady wlasnie wrocilem z jazdy probnej zalożylem ta sonde i raczej dziala odlaczylem aku i czekalem bez dotykania go az sie nagrzeje co by komp mial chwile czasu no i niestety to jednak nie byla przyczyna tego ze czasem na skrzyzowaniu lubi zgasnac ale najpierw obroty zaczynaja falowac coraz niżej az zgaśnie a i jeszcze jeden problem z szarpaniem jak jade np w korku tak okolo 30 km/h to szarpie dopiero jak dodam gazu to zaczyna w miar plynnie.
Jak ktos wie co jeszcze mozna z nim zrobic po za kupnen mowego silnika to prosze o rade
-jest nowa sonda
-kopm byl u Bartka wiec jest ok
-krokowym i ustawieniem zajoł sie Dominik
-przepustnica czysta
czy jest cos jeszcze co moze byc przyczyna tego prosze o jakaś rade pozdro
_________________
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-11-2007, 18:54   

LEWY napisał/a:
na skrzyzowaniu lubi zgasnac ale najpierw obroty zaczynaja falowac coraz niżej az zgaśnie a i jeszcze jeden problem z szarpaniem jak jade np w korku tak okolo 30 km/h to szarpie dopiero jak dodam gazu to zaczyna w miar plynnie.


LEWY, to co opisujesz to ewidentna wina krokowca. Spróbuj podmienić z kimś krokowiec na próbę, wtedy będziesz go pewny.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 05-11-2007, 19:09   

no może i tak ale krokowiec miał oporność 29
i chyba bylo z nim ok (ale fakt faktem gasł od początku jak go kupilem).
Gaśnie tylko jak jest nagrzany no ale najdziwniejsze jest to że jak Dominik go ustawil to gał moze 1 raz na 100 200 km a teraz to prawie co swiatla .
Pomalu nie mam juz do niego sily niby fajny ale ile zeczy mozna wymienic zeby nie gasł
sprecjalnie nie chciałem gazu zeby czasem mi nie gasł a on jak na złosć zawsze ma z czyms problem.
_________________
 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 05-11-2007, 21:24   

Panowie ,jak można to podepne się pod temat z małym pytankiem.
Mój misiek 1G GS jak jest zimny to strasznie muli ,przerywa (zarówno na gazie jak i na benzynie) . Po rozgrzaniu jest Ok i idzie ładnie. Chciałem się zapytać czy to bedzie wina czujnika temp. powietrza i czujnika ciśnienia powietrza (oba znajdują się w przpływce) bo po odczytaniu kodów diodą to mi wyszło. Czy przyczyna siedzi gdzie indziej?
Pozdr.
 
 
 
kris1976
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2007, 21:24   

z krokowym tak czasami jest ze mierzysz niby oki zakladasz troche pojezdzisz i zaczynaja sie dziac cuda z obrotami, pozniej znow jest oki, podejrzewam ze polaczenie w ktores z cewek krokowego sie "poluzowalo" i czasami nie laczy
Sz@kal sprawdz te czujniki :) jesli beda oki to zostaje ECU :)
 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 05-11-2007, 22:27   

kris1976 napisał/a:
Sz@kal sprawdz te czujniki jesli beda oki to zostaje ECU

Znaczy sie kondensatorki mogą wylewać?
 
 
 
kris1976
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2007, 22:34   

jesli czujniki, przewody sa oki to tylko ECU
a w ECU kondensatorki mogly wylac i zniszczyc jakies sciezki,
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.