Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z odpaleniem zimnego silnika
Autor Wiadomość
aligator
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2007, 12:52   problem z odpaleniem zimnego silnika

Witam, mam problem z odpaleniem sigmy gdy silnik jest zimny np. rano, musze pokręcić chyba z 10 razy żeby zaskoczył, gdy odpali jest bardzo czuły na gaz tzn. po dodaniu gazu odrazu chce zgasnąć, sytuacja znika gdy jes juz ciepły, dodam iż jest to automat, jest nowa kopułka, palec i kable

pozdrawiam
Aligator
 
 
Slaw 
Forumowicz
Śmigma


Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 343
Skąd: Suwałki
Wysłany: 28-09-2007, 14:44   

Może masz uwalony czujnik temperatury,zczytaj błędy
 
 
 
aligator
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2007, 16:07   

a gdzie ten czujnik jest ?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-09-2007, 16:24   

aligator, zapodaj zdjecie silnika, to go wskaze - jest przy termostacie (beda tam 4 wtyczki od 4 czujnikow w tym 2 czujniki z 2 stykami - to wlasnie one)
 
 
aligator
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2007, 01:33   

[img]file:///C:/Documents%20and%20Settings/gabriel/Pulpit/silnuikk.JPG[/img] [/list]

[ Dodano: 29-09-2007, 01:36 ]
a jak tu wrzucić fotkę ?
 
 
Slaw 
Forumowicz
Śmigma


Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 343
Skąd: Suwałki
Wysłany: 29-09-2007, 23:02   

Hej.one znajdują się przy obudowie termostatu
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 30-09-2007, 10:17   

aligator napisał/a:
Obrazek [/list]

[ Dodano: 29-09-2007, 01:36 ]
a jak tu wrzucić fotkę ?


wrzuc na imageshack lub podobne i tamta strona poda Ci link do wklejenia
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
aligator
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2007, 15:35   



chyba już umiem :)

[ Dodano: 30-09-2007, 18:43 ]
chyba je zlokalizowałem i wymieniłem obydwa zobaczymy jutro rano
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-10-2007, 18:51   


zaznaczylem na czerwono - tu widac jeden, drugi jest taki sam
musza to byc te na 2 piny - zmierz na zimno opor omomierzem - powinien byc wiekszy niz 2-3 kOm
 
 
aligator
[Usunięty]

Wysłany: 07-11-2007, 15:28   

wymiana czujników nic nie dała, ale mam najprawdopodobniej do wymiany uszczelkę pod głowicą - minimalnie wali z pod niej olej, czy to też może mieć wpływ na odpalanie ?????
 
 
Slaw 
Forumowicz
Śmigma


Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 343
Skąd: Suwałki
Wysłany: 07-11-2007, 18:29   

raczej spływa Ci spod pokrywy zaworów.i to nie powinno mieć wpływu,może od wolnych padł
 
 
 
aligator
[Usunięty]

Wysłany: 07-11-2007, 19:18   

tzn silnik krokowy ?? na wolnych chodzi git
 
 
Slaw 
Forumowicz
Śmigma


Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 343
Skąd: Suwałki
Wysłany: 07-11-2007, 19:26   

tak silnik krokowy,sprawdz opory a i może coś ze zsaniem nie tak
 
 
 
aligator
[Usunięty]

Wysłany: 07-11-2007, 19:28   

a co można ze ssaniem zrobić
 
 
Slaw 
Forumowicz
Śmigma


Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 343
Skąd: Suwałki
Wysłany: 07-11-2007, 19:38   

tego nie przerabiałem ale może mieć za niskie i jak jest zimno to są problemy
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.