Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
nie pali z kluczyka .................
Autor Wiadomość
aligator
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2007, 12:54   nie pali z kluczyka .................

Witam
mam kolejna sprawe do was tzn.
motor przestał palić z kluczyka, po przekręceniu słychac jakiś przekaźnika ale nic się nie dzieję, teraz odpalam guzikiem podciągniętym bezpośrednio od akumulatora

pozdarwiam
Aligator
 
 
Slaw 
Forumowicz
Śmigma


Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 343
Skąd: Suwałki
Wysłany: 28-09-2007, 14:43   

Hej.prawdopodobnie poluzowała się śrubka z tyłu stacyjki,ustaw plastik ze stykami i dokręć mocno.Powinno być ok.pozdrawiam
 
 
 
franz
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2007, 14:06   

u mnie pomogło :wink:
dzięki wielkie
 
 
Slaw 
Forumowicz
Śmigma


Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 343
Skąd: Suwałki
Wysłany: 29-09-2007, 23:00   

Hej.To bardzo dobrze,jak się powtórzy ta sytuacja to powtórz procedurę dodając klej do gwintu i powinno być cacy na zawsze.Pozdrawiam
 
 
 
aligator
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2007, 15:39   

mi nie pomogło :( co to może jeszcze być, za chwile ide jeszcze przeczyscić kabel od masy
 
 
Chi-Man
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2007, 16:45   

aligator napisał/a:
mi nie pomogło :( co to może jeszcze być, za chwile ide jeszcze przeczyscić kabel od masy


A masz oryginalny (lub inny) imobilaizer? Jeśli tak przyjżał bym się stykom siedzących w nich przekaźników. W przypadku oryginały może być też trafiony komputer ETACS - chodź ten rzadko wysiada... Czy pisząc o przekaźniku, który słychać masz na myśli automat rozrusznika (z kąd dochodzi ten dźwięk)?

Pozdrawiam.

ps: przy ECU masz jeszcze podwieszone takie cuś: ;)



jest to główny przekaźnik, dość skomplikowane cudeńko jak na przekaźnik. Najlepiej podmienić gdzieś na próbę...
Ostatnio zmieniony przez Chi-Man 31-03-2009, 04:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
aligator
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2007, 17:09   

dźwięk dochodzi z okolic deski rozdzielczej, jest imobilajzer ale on raczej działa gdyż teraz gdy rozrusznik podpiety jest na krutko z akumulatora, po nie odbezpieczeniu imobilajzera silnik nie odpali
 
 
Chi-Man
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2007, 17:16   

Jeśli dźwięk dochodzi w momencie przekręcania kluczyka, ustal skąd dochodzi. A próbowałeś podmienić na chwilę samą stacyjkę? Ona też ma dość delikatne styki... Więcej pomysłów nie mam...narazie ;)

pozdro.
 
 
aligator
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2007, 18:45   

jutro będe dalej działałał
A tak przy okazji CHI-MAN pisałeś kiedyś że masz sprężyny jakieś wzmacniane do kombi za zbyciu, przydałybymi się też amortyzatory na tył
 
 
Chi-Man
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2007, 23:07   

aligator napisał/a:
A tak przy okazji CHI-MAN pisałeś kiedyś że masz sprężyny jakieś wzmacniane do kombi za zbyciu, przydałybymi się też amortyzatory na tył


Mam na pewno takie wzmocnione sprężyny, problem w tym iż nie wiem które to są a mam tego trochę ;) Po prostu nie pamiętam dokładnych wymiarów tylnych sprężyn w kombi...na usprawiedliwienie mogę tylko napisać iż zawsze jeździłem sedanami :P
Jak mi któryś z Was wreszcie poda te wymiary, napiszę ile kompletów i jakich mogę wam zaoferować...
Jeśli chodzi o amortyzatory to tylko nowe, najlepiej KAYABA...za montowanie starych truposzy BAN Z FORUM - ot taki żarcik ;)

A wracając do Twoich problemów z zapłonem, nadal będę się upierał przy imobilajzerze. Te cudeńka mają zazwyczaj dwa obwody odcinające, które 99% firm montujących alarmy wykorzystuje w ten sam sposób. Tj. jeden obwód odcięcie zapłonu tudzież całej stacyjki, drugi odcięcie sterowania pompy paliwa. I to co Ci pyka pod deską w momęcie zapłonu to zapewne przekaźnik imobilajzera...

Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.