W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
Kiedyś popsułem samochud to było GMC wandura 1500 silnik 5L v8 zainstalowano w nim gaz .Namuwili mnie koledzy mechanicy kiedy to w swoim warsztacie naprawiałem samochody amerykanskie.i stało sie potrzech latach samochud trzeba bylo sprzedac.Co ktures tankowanie samochud musiałem regulowac -KOSZMAR.Od tego czasu przestałem psuc samochody.Trzeba zobaczyc co sie dzieje z silnikiem ktury dostał gaz GAZ-WYZSZA TEMPERATURA SPALANIA. Jest to paliwo super ale trzeba do niego skonstuowac silnik---TYLKO FABRYKA. Rzeby 4 napedy jechaly musza miec sile wiec silnik musi sie najesc . 2,4 bezyna 12-16L 2,5disel 10-16l i powiem szczerze niema jak oszukac chyba ze POWOLI . Silnik 1,6L, 2,0L pali podobnie Predkosc max od 134km do 140km. Te samochody trzeba polubic lub musza byc potrzebne do konkretnych prac
Pozdrawiam
niko [Usunięty]
Wysłany: 05-05-2007, 13:53
Witam
jestem tu nowy i przymierzam się do zakupu jakiegoś vanika
ostatnio mam na oku Toykę Previę, ale od dawna podobały mi się też L300 (widuję, jak je zajeżdża chłopstwo z okolicznego placu warzywnego w Kraku pod Halą)
Previa mi sie podoba (dogina równo do 175 km/h), ale dużo pali i nie ma ropniaków. Z gazem mam przykre doświadczenia i nie chcę gazu.
Obecnie mamy Omegę B, piękna bestia, cholernie wygodna i dość oszczędna (gaz), ale potrzebujemy czegoś większego (wyższego) i do spania wygodniejszego, ponieważ co lato śmigamy na Bałkany (Montenegro, grecja , Albania itp)
prydałłob się też 4 WD i te warunki spałnia L300 (tak mi się wydaje)
pytanie:
ile średnio pali ten Misiak oleju?
z jak szaloną prędkością jest w stanie pokonać trasę asfaltową?
pozdro
PS
A może ktoś ma na zbyciu???
KJP [Usunięty]
Wysłany: 20-05-2007, 00:05
Witam
Potrzebuje fachowej porady.
Kupilem Mitsubishi Delica (L300) rocznik 1992 oczywisce 4X4 automat angielska wersja bardzo ladna wersja 2,5TD orurowana, chce go wyslac do Polski i przelozyc kierownice na lewa strone , znalazlem juz na czesci w polsce l300 deska rozdzielca ta sama, swiatla , wycieraczki nie ma problemu ale co z maglownica i kolumna kierownicza , czy bedzie to pasowalo z klasycznego L300? podobno to na zawieszeniu Pajero czy beda z tym problemy? zalezy mi na czasie bo jestem juz na kupnie tego na czesci bede wdziczny za wszelkie uwagi proszilbym o numer kontaktowy jesli ktos moze mi wiecej powiedziec na ten temat mnie mozna zlapac pod stacjonarnym (032) 728 1974 lub na maila cysiek1@hotmail.com.
Z gory dziekuje za pomoc
[ Dodano: 20-05-2007, 00:06 ]
Witam
Potrzebuje fachowej porady.
Kupilem Mitsubishi Delica (L300) rocznik 1992 oczywisce 4X4 automat angielska wersja bardzo ladna wersja 2,5TD orurowana, chce go wyslac do Polski i przelozyc kierownice na lewa strone , znalazlem juz na czesci w polsce l300 deska rozdzielca ta sama, swiatla , wycieraczki nie ma problemu ale co z maglownica i kolumna kierownicza , czy bedzie to pasowalo z klasycznego L300? podobno to na zawieszeniu Pajero czy beda z tym problemy? zalezy mi na czasie bo jestem juz na kupnie tego na czesci bede wdziczny za wszelkie uwagi proszilbym o numer kontaktowy jesli ktos moze mi wiecej powiedziec na ten temat mnie mozna zlapac pod stacjonarnym (032) 728 1974 lub na maila cysiek1@hotmail.com.
Z gory dziekuje za pomoc
Niestety nie pomogę bo nie umiem, ale przy okazji zapytam; jaki jest mniej wiecej poziom cen tych sprzętów w UK?
Pozdro
P.
rozekg [Usunięty]
Wysłany: 07-08-2007, 13:15
Witam! Ja z ojcem polujemy na L300 4WD juz od dłuższego czasu. Okazało sie że to bardzo ciężki temat upolować taki wynalazek. Ale myśle że w zime bede takim driftował po śniegu Pozdro!
KJP [Usunięty]
Wysłany: 03-10-2007, 02:51
koszt takiego samochodu to ok 1000 GBP a transport waha sie w granicach 1500-2000 zl
Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-10-2007, 18:04
Moim zdaniem to nie bedzie robic. Przekladki nie wplywaja dobrze na niezawodnosc auta. Nie wiem jaka jest roznica ale generalnie nie polecam.
[ Dodano: 03-10-2007, 18:10 ]
PastoR100GS napisał/a:
Gdzie sprawdzić nr VIN - jest na necie jakieś miejsce do tego, czy tylko u dealera?
Raczej tylko ASO choc z tego co czytalem sa ludzie na forum, ktorzy moga to sprawdzic.
PastoR100GS napisał/a:
Ma to jakieś słabe punkty?
slabym punktem jest to, ze L300 ma skrzynie rozdzielcza Easy Select (nie posiada czentralnego mechanizmu roznicowego) i nie mozna na cztery lapy smigac po czarnym.
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 12-10-2007, 13:58, w całości zmieniany 1 raz
PastoR100GS [Usunięty]
Wysłany: 12-10-2007, 08:35
Gene napisał/a:
Moim zdaniem to nie bedzie robic. Przekladki nie wplywaja dobrze na niezawodnosc auta. Nie wiem jaka jest roznica ale generalnie nie polecam.
Prawokierownicowego odpuszczam, chociaż serce boli - bo sporo jest importowanych z Japonii; ceny mają przyzwoite i stan cacy...
Gene napisał/a:
slabym punktem jest to, ze L300 ma skrzynie rozdzielcza Easy Select (nie posiada czentralnego mechanizmu roznicowego) i nie mozna na cztery lapy smigac po czarnym.
A można przeszczepić Super Select z Pajero II Zresztą po grzyba mi to - jak dla mnie to na czarnym i tak 2H wystarczy
Pytanie za 100 pkt: Jakie L300 4WD ma sprzęgiełka w przednich kołach? Automaty? Manuale?
Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-10-2007, 10:18
Nie wiem jak jest to w L300 ale podcisnieiowe załaczanie (4H czy reduktor) sprzęgiełek (same sie właczaja)instalowano w Pajero II z SS od od 1991 i w L200 od 2001
Wczesniej byly mechaniczne.
Tak wiec mozna domniemywac, ze podobnie jest z L300
Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-10-2007, 11:03
Wracajac do sprzegielek to obawiam sie, ze pelnej swobody (jak w elce Miczona na ten przyklad) nie bedzie.
_________________ C'est La Vie suckers
PastoR100GS [Usunięty]
Wysłany: 12-10-2007, 12:06
Gene napisał/a:
Nie wiem jak jest to w L300 ale podcisnieiowe załaczanie (4H czy reduktor) sprzęgiełek (same sie właczaja)instalowano w Pajero II z SS od od 1991 i w L200 od 2001
Wczesniej byly mechaniczne.
Tak wiec mozna domniemywac, ze podobnie jest z L300
Dzięx. Czy te wcześniejsze to były automaty zapadkowojakieśtam (wyłączanie przez toczenie na wstecznym) czy uczciwie jak Bozia kazała - trza było wyleźć z budy i przestawić ręcami LOCK na OFF
Zdrowia!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony. Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.