Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Mitsubishi Colt - nie wchodzi na wysokie obroty :
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-02-2007, 19:53   

Z ciekawości: Jaki masz przebieg? Bo ja kiedyś w Colcie z przebiegiem 230 000 km (Bóg jeden raczy wiedzieć ile razy cofany, szacuje, że prawdziwy przebieg to grubo ponad 300 000 km) miałem podobny problem i też chciałem wywalić katalizator bo się mulił, ale po wykręceniu go okazało się, że był czyściutki. Więc go zostawiłem i takiego "zamulonego" sprzedałem, gdyż trafił się młody napaleniec :badgrin:
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 24-02-2007, 19:57   

A po czym wnioskujesz że jak kat czysty to nie zatkany? :biggrin:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-02-2007, 21:13   

saphire napisał/a:
A po czym wnioskujesz że jak kat czysty to nie zatkany?
Dmuchałem przez niego sprężonym powietrzem i przedmuchiwało bez problemu. Więc chyba nie dławił silnika co?
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 24-02-2007, 21:31   

Zatem mulenie nie koniecznie mogło być spowodowane katem.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
krzys78 
Forumowicz


Auto: Czasem sprzątam ASXa żony
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 229
Skąd: Stargard
Wysłany: 25-02-2007, 00:41   

Znam przypadek gdzie zamarzła woda w tłumiku. Spaliny miały bardzo mały wylot i autko miało problemy. Biorąc pod uwagę temperature ostatnich dni.... :wink:
Z tym,że tamto był diesel eksploatowany na krótkich odcinkach w ciągu dnia często odpalany i wyłączany.
 
 
 
LoS
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2007, 18:22   

Panowie podlaczam sie do tematu bo mam podobny problem . Wszystko bylo dobrze do poki nie pozyczylem colcika znajomemu od ktorego kiedys tez pozyczylem samochod. Po tym jak mi go oddal czyli po niecalym jednym dniu gdy jechalm na trasie zauwazylem jak zapalil mi sie check engine i po minucie moze dwoch kontrolka zgasla. Przy ostrzejszej jezdzie na trojce
obroty 5-6 tysiecy poczulem z dwa razy jak mi dziwnie szarpnal. Na odcinku okolo 400 km zachowal sie tak z 3 - 4 razy wliczjac tez checka ktory po chwili gasl. wczesniej tak nie bylo . dzien pozniej kolezka chcial furke wiec ja dobra dusza czemu nie wez tylko nie katuj. Mlotek zosatwil go na wlaczonych swiatlach i wyladowal calkowicie akumulator. probowalismy uruchomic go na pych ale nie dalo rady. w koncu podjachalem po kable i poszedl . limit wpozyczen przez niego zostal wyczerpany . Jednak po tych zdarzenaich colt zaczal fiksowac. problem jest podobny do problemu jaki mial johnlucas ale moj colt totalnie jest teraz zamulony
,ma problem z wejsciem nawet na 2000 obrotow ,czasami zaskakuje i ma normalna moc ale teraz to jest to rzadkosc. Dziwny zapach tez czuc jak chwile go tak mecze. zero mocy .filtry powymieniane z paskiem rozrzadu jakies pol roku temu , mechanik tez mowil jak wymienial mi rozrzad ,ze palec i kopulke trzeba bedzie tez za jakis czas wymienic .teraz nawet nie mam jak do niego dojechac bo to 30 km i moja max.predkosc to 10km/h. jestem zalamany bo nie jestem mechanikiem i nie chce zeby mnie w bambuko zrobili . Wiecie moze co moze byc przyczyna ? czy mam robic tak jak radziliscie johnlucasowi ?? pomozcie Panowie
 
 
pawel129
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2007, 23:37   

A może świece lub/i przewody? Albo faktycznie kopułka do wymiany tudzież aparat zapłonowy lekko przestawiony...
 
 
LoS
[Usunięty]

Wysłany: 16-10-2007, 21:18   

przy filtrze powietrza jest jakis czujnik ktory byl zabrudzony i poluzowany. kolo go poprawil i wszystko smiga. moc ta co byla :) z czego sie bardzo ciesze . pozdro
 
 
pawel129
[Usunięty]

Wysłany: 16-10-2007, 21:22   

LoS napisał/a:
przy filtrze powietrza jest jakis czujnik ktory byl zabrudzony i poluzowany.

Czujnik IAT :wink: Swego czasu bardzo popularny element poddawany "chip rezystor tjuningowi" :lol: Jest to czujnik temperatury powietrza.
 
 
LoS
[Usunięty]

Wysłany: 18-10-2007, 13:02   

z tego co sie dowiedzialem to japonczyki lubia miec problemy z dolotem powietrza . dobrze,ze to byla taka pierdulka bo juz myslalem,ze wyzygam troche hajsu na naprawe. pozdro dla pawla
 
 
Mateo567
[Usunięty]

Wysłany: 18-10-2007, 13:05   

LoS, twoj colcik jest z allegro prawda ?? jak sie sprawuje ?? nie bylo zadnych problemow z nim ?? pytam bo jakbyl wtedy na allegro przymierzalem sie do kupna wlasne tego colta :) pozdro
 
 
LoS
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2007, 23:59   

zgadza sie . EL Colto miazdzy mnie za kazdym razem gdzy do niego wsiadam . raz mi zrobil niespodzianke na wkacjach bo padl w nim aparat zaplonowy (modul i cewka) mialem troche problemu z zalatwieniem czesci bo to pomorze bylo ale jakos sie udalo. ponoc one tak maja , szkoda,ze musialem dego doswiadczyc wlasnie na wakacjach . a tak to rutynowe wymianki . Dobry solidny sprzet oby tak dzialal dalej , Widze tez masz czerwonego ? duzo dales ?
Ostatnio zmieniony przez LoS 20-10-2007, 10:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 20-10-2007, 10:18   

LoS - tak jak mowisz, ze japonce maja tendencje do robienia trzaskow na ukladzie dolotowym. 3G notoryczne jest, ze ktos zguil srubki mocujace pudelko od filtra i jest luzne i to powoduje ze silni nie dostaje odpowiedniej dawki powietrza na wysokich obrotoach (3000rpm+) i sie muli. Wyle jak u kolegi john'a :) .

Mowa byla ze swiece, rozrzad i zaplon oki ale filtr ma maly znak zapytania. Wymienilbym filt bez wzgledu na inne pomysly a potem sprawdzilbym caly uklat dolotowy czy nie jest luzny.
 
 
LoS
[Usunięty]

Wysłany: 20-10-2007, 10:45   

no wlasnie, szkoda tylko,ze czloweik na wlasnej skorze musi to przejsc,zeby wiedziec ,ze tak jest :)
 
 
privateer87
[Usunięty]

Wysłany: 21-10-2007, 20:45   

Witam!
podłącze sie do tematu... jesli chodzi o to ze silnik nie wchodzi na wyzsze obroty... juz panowie powiedzieliscie ze to wina przez to ze spaliny się cofają... ale dlaczego odrazu katalizator? ja miałem taki przypadek ze ktos mi zrobił "dowcip" i wsadził mi w na hama kamyk w rure wydechowa i patykiem dopchnał tak ze go nie widziałęm... kamyk sie zaklinował i cisnienie było za małe zeby go wypchnąc lecz nie było to szczelne i spaliny mogły na niskich obrotach "wylatywac" lecz na wyzszych juz nie dawało rady... skąd sie o tym dowiedziałem? "dowcipniś" sie przyznał i byłem pewien co robic... odciołem koncówke - zostawiłem jakies 5cm od tłumika zeby było do czego spowrotem przyspawac... no i takim wyciorem ( :D ) wypchnąłem kamyk... przyspawałem spowrotem i jest super :)
opisałem swoja dosc dziwna historie, nie jest powiedziane ze akuat u Ciebie johnlucas bedzie tak samo, ale jest to jakas poszlaka ze gdyby nic nie skutkowało... serdecznie pozdrawiam ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.