"Profesjonalna" polerka lakieru |
Autor |
Wiadomość |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 26-09-2006, 07:59
|
|
|
Gratuluję
Pierwsze koty za płoty.
Co do maski: napewno na moro tym papierem robiłeś? wygląda dość agresywnie to zatarcie. Ja bym jeszcze przepolerował tą maskę z uwzględnieniem właśnie tych placków. Jak klaru jest normalna warstwa to powinno dać się ładnie spolerować.
Tak gadacie na papier 2000. Po lakierowaniu które nie odbywa się w komorze bezpyłowej zawsze robi się polerkę - i przed tym matowi się lakier papierem 2000.
Ja po lakierowaniu robiłem sobie maskę sam - wyglądała cała jak te kółka Krzyżaka i jakoś udało się ją doprowadzić do blasku. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-09-2006, 08:50
|
|
|
Oczywiście, że stosowałem 2000 na wodę. Nawet potem sam papier wrzucałem do wody i ścier przecierałem mokrą gąbką.
Maska jest po prostu malowana po stłuczce 6 lat temu - polski fachowiec itp., nawet nie wiem jaki lakier zastosował - pewnie najtańszy. Myślę, że klaru też niewiele tam było. Spolerowana reszta - lakier oryginalny - mimo identycznej metody (no może ciut wolniej kręciłem) nie ma żadnych przebarwień czy skaz.
Po prostu maska na pewno pójdzie do lakierowania. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 26-09-2006, 15:36
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | lakier oryginalny - mimo identycznej metody (no może ciut wolniej kręciłem) nie ma żadnych przebarwień czy skaz. |
Zawsze twierdziłem, że nie ma to jak lakier oryginalny:) Mi go na aucie mało zostało bo tylko dach, tylne błotniki i lewe drzwi, ale na szczęście na pozostałych częściach lakiernik ładnie dobrał kolor i robota też mu nieźle poszła.
Pamiętaj żeby teraz częściej nakładać wosk - po polerce łatwiej lakier łapie brudy. |
|
|
|
 |
vertus72 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-10-2006, 20:22
|
|
|
A ja kupiłem autko już podobno po reaktywacji lakieru, wszystko fajnie ale zrobiono to tak ze tylne błotniki mają inny odcień. A tak namarginesie maske mam super ekstra fajnie matową i odbarwioną, macie jakiegoś pomysła na to. A gdzie kupić taka profesjonalną pastę polerską |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 15-10-2006, 00:03
|
|
|
vertus72 napisał/a: | A ja kupiłem autko już podobno po reaktywacji lakieru, wszystko fajnie ale zrobiono to tak ze tylne błotniki mają inny odcień |
Nie da się zmienić odcienia lakieru polerowaniem... Musiały te błotniki być lakierowane - popatrz na krawędziach, przy uszczelkach itp.
Nie wiem jak maska wygląda - jak z wierzchu klar to może już ktoś polerując do bazy doszedł...
Pastę kupisz w sklepie z lakierami samochodowymi. |
|
|
|
 |
dryndek [Usunięty]
|
|
|
|
 |
|