Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
prośba o informacje na temat Galanta 4D68 z 2000r i 6A12 ben
Autor Wiadomość
qubi_666
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2007, 12:27   prośba o informacje na temat Galanta 4D68 z 2000r i 6A12 ben

Witam wszystkich MitsuManiaków ma pyatnie odnośnie wszystkich " + " jak i " - "
modelu z 2000r z silnikiem 4D68-1,998l disel SOHC, czy ma ktoś pełną specyfikacje do tego modelu, oraz wszystkie informacje które mogą się przydać.
Jestem zainteresowany kupnem Gala do 25000tys zł z silnikiem 6A12 lub 4D68 który jest lepszy w eksploatacji. Na co musze uważać przy silniku diesla i benzyny.

PS. Jeżeli możecie biorąc wasze doświadczenie z miskami doradzić który Misiek był by lepszy doradzcie.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 28-09-2007, 12:58   

Gala z tego rocznika to raczej z benzynówką 6A13 (2.5 V6) dostaniesz. Kilka postów niżej znajdziesz wszystko o tych silnikach (w dziale technicznym też). Zalecam użycie forumowej wyszukiwarki.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
qubi_666
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2007, 13:07   

osobiście nie za bradzo jestem przekonany do 2,5 V6 jesli chodzi o spalanie.

a tu link do gala 2000r
http://moto.gratka.pl/tre...76276029a8e&s=1


co o nim sądzicie
 
 
doli73
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2007, 14:28   

Ja osobiście jestem zadowolony ze swojego Gala. Spalanie nie duże i osiągi całkiem nie złe.
Zwróć uwagę na skrzynie biegów (jak wchodza biegi i czy sie nie przycinają) oraz na czy przy skręcaniu nie będzie słychać delikatnych pukań.
Na postoju, posłuchaj jak pracuje silnik przy wciśniętym sprzęgle i przy puszczonym sprzęgle. Jak przy puszczonym sprzęgle będzie głośniej (bedzie coś rzęzić) to znaczy że już łożysko w skrzyni szykuje sie do wymiany.
Tu masz link na (+) i (-) http://www.mitsubishi-gra...der=asc&start=0
A tu masz instrukcję po polsku. http://ea-instruction.hopto.org/
 
 
qubi_666
[Usunięty]

  Wysłany: 01-10-2007, 14:53   

dzieki za linka do instrukcji, przydatna sprawa. natomiast w poscie + - misków nie znalazłem opisów do silników które mnie interesowały. Jednocześnie naprawiam pomyłke w modelu silnika nie chodziło mi o model "4G63" z 2,0 litrową jednostką.
zobaczcie tez na tego miska.

http://moto.gratka.pl/tre...7dc3b9b43c4&s=1

PS. szukając miska na otomoto itp. itd. nie znalazłem jeszcze ani jednego z zegramai hi-contrast. moze miał ktoś więcej szczęścia!!?? z tego co przeczytałem to te zegary mają modele od 98!! czy tylko modele SE.

W artykule z AŚ przeczytałem że disle w misku są awaryjne i mają przestarzałą konstrukcję. Jak do tego podejść. PRAWDA TO ????
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 01-10-2007, 18:05   

Pisa;em już tu posta ale niestety go nie ma.. moze w trakcie syn mi wyłaczył komputer.
Sam sie zastanawiałem nad dislem do Galanta.. ale silnik faktycznie to niejanowsza konstrukcja choc ma elektoniczna pompe, niestety wymaga regulacji zaworów specjalnym podkałdkami, nie kazdy mechniak to potrafi, napewno nie nalezy do super osczednych.. w trasie pewnie jest ok... Narzekało are osób ze skrzynia jest slaba inny model, na sczeście mozna soebei poradziś stosując w śrdoku graty ze sktzyni z benzyniaka.. i wszytko pasuje.
Ja osobiście polecam zkaup 2.5 i jak chcesz tanio jedzic na LPG to od razu zainwetowac w instalację gazowa.
POzdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 01-10-2007, 19:39   

W silniku 4D68 regulacje przeprowadza sie za pomoca sruby tak jak w maluchu :D Zadnych plytek tutaj nie ma. Spalanie jest na korzysc w porownaniu do 2.5 V6 na gazie ale wiadomo moc diametralnie inna. Momenty zblizone ale diesel ma max moment nizej. Takze kazdy wybierze to co go bardziej interesuje :)
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
doli73
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2007, 20:58   

Jak już powiedziałem ja jestem zadowolony z mojego Gala. Silniczek pracuje jak zegarek i jak na diesla całkiem niźle idzie. Ja jeżdzę na kołach 17" i spalanie w mieście to 7,5 litra/100km. Na trasie 6-6,5 Litra. Nie jest tak źle jak go opisują.
 
 
qubi_666
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2007, 15:25   

już znalazłem tego jedynego mojego :) ) nio chyba że cioś mi się zmieni, nawet orginelne fele ma :) ) i jednak 2,0 . dzięki za pomoc. jak będe miał jeszcze jakieś pytanka to dam znać. W sobote mykam po gala napisze cios jkak juz bede go miał pozdro 8)
 
 
doli73
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2007, 21:03   

Powodzonka w zakupie rekinka. 8)
 
 
qubi_666
[Usunięty]

Wysłany: 18-10-2007, 15:27   

niestety nie udało się, gali był bity. :|

ale co tam nie ten to nastepny, szukam dalej jak ktoś widział by jakiegoś fajnego gala od 1999r najlepiej w SE to prosze o cynka pozdrawiam
 
 
dziobass
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2007, 16:19   

doli73, a jeśli pukania o których piszesz występują, co to oznacza?
U mnie przy maksymalnym skręcie kierownicy słychać delikatne pukanie...
 
 
JPR 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 72
Skąd: Zamość
Wysłany: 19-10-2007, 22:54   

Koledzy !
Wczoraj widziałem śliczną Lagunkę. Sąsiad się chwalił.
95 r. Spojrzałem w dowód rejestracyjny i co pisze 66kW.
Zdumiewające.
_________________
JPR
 
 
 
doli73
[Usunięty]

Wysłany: 22-10-2007, 17:11   

dziobass napisał/a:
doli73, a jeśli pukania o których piszesz występują, co to oznacza?
U mnie przy maksymalnym skręcie kierownicy słychać delikatne pukanie...

Jeśli tylko przy maksymalnym skręcie to nic takiego. Ale jak słychać pukanie cały czas przy skrętach to już przekładnia (maglownica) sie odzywa. Ale nie zwracaj na to uwagi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.