 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Modyfikacja wydechu - Lancer CB0 1.3 95r |
Autor |
Wiadomość |
Shahmatt [Usunięty]
|
Wysłany: 01-11-2007, 14:40 Modyfikacja wydechu - Lancer CB0 1.3 95r
|
|
|
Witam, kupilem niedawno Lancerka, wszystko ok poza kilkoma szczegolami. Poczatkowa czesc ukladu wydechowego jest do wymiany, reszta ukladu wyglada w porzadku. Chcialbym, miec wydech przelotowy, ale nie wiem dokladnie jak do tego sie zabrac. Chodzi mi o modyfikacje obecnego. Raczej odpada nowy, przelotowy z kwasoweczki. Prosze o rady i wskazowki, moze ktos z was juz to robil wczesniej? |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 09-11-2007, 21:53
|
|
|
przerabialem , na rozne sposoby i podam wszystkie minusy
- wydech sportowy musi miec dobrane grubosci do mocy silnika, jako ze twoj silnik nie wymaga uwolnienia niesamowitych mocy przez wypust ogromnych ilosci spalin to, fabryka tak produkuje wydechy by one wrecz poprawialy jego kulture pracy przez tworzenie sie odpowiednich cisniej w roznych miejscach wydechu.
-modyfikacje czesciowe wydechu mogá byc bardzo zle ze wzgledu na wykonywanie spawow niewiadomej jakosci, brak gladkosci w tlumiku zabuza uporzadkowany ruch spalin powodujac efekt niepotrzebnych wirow.
-najlepsze tlumiki wykonane sa tak by mialy jak najmniej spawow badz byly laczone na zasadzie skladanych elementow jeden w drugi.
-laczenie wydechu z dwu ruznych materialow tez moze miec negatwyne skutki przez nierownomierná trwalosc tych elementow, rozná srednice, jak i grubosc scianki materialu.
-strumiennica byla elementem najbardziej pogorszajajacym kulture pracy mojego silnika.
najwiekszy efekt mocy poczolem gdy zalozylem fabrycznie dedykowany tlumik w miejsce pseudo sportowego. |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
|
|