Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Modyfikacja wydechu - Lancer CB0 1.3 95r
Autor Wiadomość
Shahmatt
[Usunięty]

  Wysłany: 01-11-2007, 14:40   Modyfikacja wydechu - Lancer CB0 1.3 95r

Witam, kupilem niedawno Lancerka, wszystko ok poza kilkoma szczegolami. Poczatkowa czesc ukladu wydechowego jest do wymiany, reszta ukladu wyglada w porzadku. Chcialbym, miec wydech przelotowy, ale nie wiem dokladnie jak do tego sie zabrac. Chodzi mi o modyfikacje obecnego. Raczej odpada nowy, przelotowy z kwasoweczki. Prosze o rady i wskazowki, moze ktos z was juz to robil wczesniej? :p
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 09-11-2007, 21:53   

przerabialem , na rozne sposoby i podam wszystkie minusy
- wydech sportowy musi miec dobrane grubosci do mocy silnika, jako ze twoj silnik nie wymaga uwolnienia niesamowitych mocy przez wypust ogromnych ilosci spalin to, fabryka tak produkuje wydechy by one wrecz poprawialy jego kulture pracy przez tworzenie sie odpowiednich cisniej w roznych miejscach wydechu.

-modyfikacje czesciowe wydechu mogá byc bardzo zle ze wzgledu na wykonywanie spawow niewiadomej jakosci, brak gladkosci w tlumiku zabuza uporzadkowany ruch spalin powodujac efekt niepotrzebnych wirow.

-najlepsze tlumiki wykonane sa tak by mialy jak najmniej spawow badz byly laczone na zasadzie skladanych elementow jeden w drugi.

-laczenie wydechu z dwu ruznych materialow tez moze miec negatwyne skutki przez nierownomierná trwalosc tych elementow, rozná srednice, jak i grubosc scianki materialu.

-strumiennica byla elementem najbardziej pogorszajajacym kulture pracy mojego silnika.

najwiekszy efekt mocy poczolem gdy zalozylem fabrycznie dedykowany tlumik w miejsce pseudo sportowego.
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.