Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dławienie podczas rusznania na LPG 2.5 V6 E88A
Autor Wiadomość
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2007, 20:50   Dławienie podczas rusznania na LPG 2.5 V6 E88A

Witam czy ktoś może wie co to za objawy : Podczas ruszania i gwałtownego wciśnięcia gazu Galant lekko się przydławia... Potem wszystko chodzi ok. W/w sytuacja dzieje się tylko na LPG.
Na benzynie jest ok czy to coś z gazem czy z kolektorem ssącym ?
 
 
eliz-ka
[Usunięty]

Wysłany: 13-11-2007, 13:22   

Też jeżdze na gazie,super sprawa bo tanio, niestety są minusy.Czasmi bywa tak gdy zatankuje bardzo cieńki gaz np. na LOTOSie albo gdy przełącze na gaz gdy autko nie rozgrzało się wystarczająco.MadMax masz automatyczne przełaczanie na gaz powyżej 2000 obrotów czy robisz to manualnie (chociaż wątpie)?
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 13-11-2007, 13:31   

MadMax napisał/a:
Witam czy ktoś może wie co to za objawy : Podczas ruszania i *cenzura* wciśnięcia gazu Galant lekko się przydławia...

może za mało gazu podaje.

Taki objaw będzie gdy będzie ustawiona za uboga mieszanka. Ten kto ci wymieniał komputer nie przyłożył się do tego, ustawil bieg jałowy a nie ustawił składu przy wyższych obrotach. Nie wiem jaki masz reduktor ale powinieneś jeszcze raz jechac na regulację.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 13-11-2007, 14:43   

Mam sekwencje eliz-ka przełącza się automatycznie pow 2000 zawsze tankuje na Jet'cie i zawsze było ok myślę że muszę podjechać na regulacje wtedy zobaczymy co to da ale 1,5 roku jeździłem na tym gazie zrobiłem 40 tyś i wszystko było jak najbardziej ok. Poza wymianą filtra nic z nim nie było widać czas na regulację
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11197
Skąd: Radomsko
Wysłany: 14-11-2007, 00:09   

Witam.Mam podobny problem,tylko u mnie występuje po wyżej 4000 obrotów.Mechanior stwierdził że to niedomaganie reduktora.Mam nadzieje że u Ciebie skończy się na regulacji.
_________________

 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 14-11-2007, 10:44   

Myśle ze porzadne wyregulowanie, wumiania wszytkich filtrów, plus jazda testowa powiny pomoc. MI gdy ustawiali sekwencje Staga to mechnik sie ze mna przejechał z komuterem i zrobił ustawienia podczas jazdy. Nakazał mi jechac spokojnie, normalnie i dac pelen gaz, jak poustawiał tak jest dobrze.
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
kkkarol 
Mitsumaniak
nie ma amatorki


Auto: Galant 2,5 V6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 81
Skąd: Kalisz
Wysłany: 01-12-2007, 15:01   Re: Dławienie podczas rusznania na LPG 2.5 V6 E88A

MadMax napisał/a:
Witam czy ktoś może wie co to za objawy : Podczas ruszania i *cenzura* wciśnięcia gazu Galant lekko się przydławia... Potem wszystko chodzi ok. W/w sytuacja dzieje się tylko na LPG.
Na benzynie jest ok czy to coś z gazem czy z kolektorem ssącym ?


U mnie prawie to samo, przy pierwszym ruszaniu jak dodaje gazu to obroty spadaja i gasnie , bez wzgledu czy LPG czy benzyna. Jak przejade 200 metrow to jest juz ok i moge ruszac bez kombinowania.
Pare osob powiedziało mi ze to przepływomierz powietrza, ale czemu jak mam luz i daje gazu to wskakuje na obroty a jak na biegu dodaje gazu to sie dławi ? Ten typ tak ma jesli przepływomierz jest walniety?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.