Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dalsze problemy z 1g krokowy, olej, obroty
Autor Wiadomość
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2007, 11:30   

Szakal - ECU do sprawdzenie. Raczej te czujniki się nie psują. To najczęściej wina kończącego się ECU. Lewy miał to samo, miał aktywne 4 błędy a wszystkie czujniki sprawne. ECU wylało kondensatory i ścieżki poszły.

Lewy komp masz zrobiony przez Bartka i jest napewno ok, bo zarówno w moim lancerku i twoim kliperze chodził prawidłowo. Trzeba podłaczyć kompa i sprawdzić. Zapłonu nie ustawiliśmy, albo silniczek się kończy. Ale sprawdzany był i w 100% był sprawny. Możesz podjechać do Olsztyna to sprawdzimy to. Ja obecnie nie mam czasu na wycieczkę do Ciebie.

Pozdrawiam :wink:
 
 
aurii
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2007, 15:44   

Ja sie pisze na ustwienie zaplonu tylko podaj mi numer do siebie bo gdzies zgubilem;(((((
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2007, 20:34   

napisz do mnie maila, wyśle Ci na maila :wink:
 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 06-11-2007, 21:27   

Panowie ,jeszcze odnośnie mojego problemu z chyba ECU mam pytanko: Gdzie mi go zrobią? Tzn. przelutują te kondensatory ,ale tak żeby niczego nie rozwalić. Ponoć można to zrobićw serwisie RTV za kwote ok 50zł ?
 
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2007, 23:42   

W serwisie powinni wziąźć mniej ale jesli chcesz to mogę CI przelutować,daleko nie masz.
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 08-11-2007, 21:09   

Bartek jest specem od naprawy ECU. Napewno Ci to zrobi prfesjonalnie i będzie niedrogo. :)
 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 09-11-2007, 06:42   

Póki co jestem umówiony z mitutoyo, na wymianę kondensatorków jak ten znajdzie chwilkę czasu :) Auto i tak narazie nie jest jakoś intensywnie eksploatowane.
 
 
 
Twig
[Usunięty]

Wysłany: 25-11-2007, 19:11   kupię krokowca

Czy ma ktoś do sprzedania sprawny silniczek krokowy?

Nie rozumiem dlaczego dwie osoby z forum, które najczęściej posiadały takowy do sprzedania, po nawiązaniu wstępnego kontaktu poprzez PW do dzisiaj nie odzywają się do mnie. Jeśli coś jest ze mną nie tak, to powiedzcie wprost :wink:
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 26-11-2007, 13:20   

Cytat:
Czy ma ktoś do sprzedania sprawny silniczek krokowy?


Spróbuj kiepuczi lub Tomasz82. Wrzuć także temat do działu Kupię.

P.S. A co z Twoim??
 
 
Twig
[Usunięty]

Wysłany: 26-11-2007, 19:37   

Okay, w takim razie zrobię małą zdradę i ujawnię, że to właśnie te dwie osoby obiecały, że sprawdzą czy mają na stanie do sprzedania, po czym kontakt się urwał, mimo moich kolejnych prób komunikacji.

A krokowiec, te same objawy, to u cierpiących na tym forum - gaśnie przy dojeżdżaniu do skrzyżowania (czy na sprzęgle czy na luzie), podczas postoju obroty spadają, co często kończy się zgaśnięciem silnika. A najgorsze jest to, że objawia się to średnio raz na tydzień zupełnie nieoczekiwanie - dlatego, jako totalny nieznawca, nie mam pojęcia czy da się sprawdzić wadliwość krokowca mierząc te oporności. Znajomi mechanicy naokoło mówią że to na bank wina krokowca.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-11-2007, 19:52   

Twig, na bank wina krokowca, pojeździsz jeszcze chwile i wolne znikną całkiem :(

Mam nadzieje, że przepustnica czysta i regulacja obrotów zrobiona, bo jeśli nie to od tego zacznij.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 26-11-2007, 21:58   

sprawdzasz oporność między 6 pinami krokowca. Wszystkie poziome kombinacje, czyli 1-2, 2-4, 1-3, 2-6. Oporność ma być ok. 30 Ohm. :)
 
 
Twig
[Usunięty]

Wysłany: 10-01-2008, 20:51   

Zostawiłem znajomemu elektrykowi do sprawdzenia krokowca - mówi, że oporności są jak należy (nie ręczę głową, nie było mnie przy tym :wink: ), natomiast widniał na nim napis markerem iż pochodzi on od Galanta, zatem widać, że problem pojawił się już wcześniej.

90% czasu jazdy jedzie się jak należy, ale jak zaczną obroty skakać, to nie ma lekko - trzeba się mocno namanewrować, aby naciskać gaz i hamulec dojeżdżając do skrzyżowania :lol: . Czy może to jednak nie być krokowiec? Co w takim razie? Ratunku! :shock:

P.S. W okresie zimowym prawie w ogóle się to nie objawia. Dlatego że na ssaniu lepiej radzi sobie z obrotami? (jako całkowity laik, pozwoliłem sobie taką teorię zasunąć :wink: )
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-01-2008, 23:42   

Twig napisał/a:
90% czasu jazdy jedzie się jak należy, ale jak zaczną obroty skakać, to nie ma lekko - trzeba się mocno namanewrować, aby naciskać gaz i hamulec dojeżdżając do skrzyżowania . Czy może to jednak nie być krokowiec? Co w takim razie?
Polecam sprawdzić kable wchodzące do wtyczki krokowca. Miałem podobny problem w Colcie. Obroty skakały po rozgrzaniu od 1000-2000 w kółko. Okazało się, że jeden z kabli w w/w wtyczce był naderwany i raz łączył raz nie, albo słabo przewodził sygnał. Był to jakiś kabel od sterowania położeniem krokowca. Wsadziłem go jak należy i problem zniknął jak ręką odjął.
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 11-01-2008, 13:55   

także polecam sprawdzić ECU :)

czy jest z nim wszystko w porządku. Silniczek krokowy w silniku 4G63 DOHC jest taki sam w Eclipsie i Galancie. Jeżeli oporność jest prawidłowa to albo ECU albo kable między ECU a silniczkiem.

:) :) :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.