Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] Jakie powietrze powinno docierać do silnika ??
Autor Wiadomość
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 29-11-2007, 12:12   [E32A 1.8] Jakie powietrze powinno docierać do silnika ??

Witam, wczoraj stwierdziłem, że rozgrzany silnik ciągnie sobie powietrze znad kolektorów...
Czy to normalne ?? Kiedy silnik powinien "ciągnąć" zimne, a kiedy ciepłe znad kolektora wydechowego ??
Jakiś czas temu zrobiłem przemeblowanie w podciśnieniach gaźnika w/g schematu ze strony krzyżaka, ale nie dam głowy czy czegoś nie popierniczyłem, dlatego się pytam :D Mechanizm "klapkowy" otwierający lub zamykający dopływ ciepłe/zimne jest na podciśnienie :>
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24335
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-11-2007, 17:52   

nie znam sie na gaznikach, ale wtryskowe wszystkie maja dolot zimnego
nawet nie wiedzialem, ze taka klapka w gaznikach jest...
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-11-2007, 18:09   

Krzyzak napisał/a:
nawet nie wiedzialem, ze taka klapka w gaznikach jest...


Klapka jest w obudowie filtra powietrza :wink:
Chyba że miałeś na myśli gaźnik=auto


Maretzky85 napisał/a:
stwierdziłem, że rozgrzany silnik ciągnie sobie powietrze znad kolektorów...
Czy to normalne ?? Kiedy silnik powinien "ciągnąć" zimne, a kiedy ciepłe znad kolektora wydechowego


Dodaj trochę gazu - powinien zacząć ciągnąć zimne. Tak mi się przynajmniej wydaje, bo Astra na jednopunkcie też ma takie ustrojstwo i też na ciepłym nawet silniku na wolnych bierze znad kolektora
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24335
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-11-2007, 18:12   

josie napisał/a:
miałeś na myśli gaźnik=auto

oczywiscie - skrot myslowy
tak samo jak wtrysk to auto z wtryskiem a nie przepustniczka we wtryskiwaczu
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 29-11-2007, 19:05   

Dzięki, postaram się sprawdzić jutro czy przy dodaniu gazu bierze zimne :)

Edit:
albo zimne zaczyna brać od 2 tys w góre, albo ma już taką dawkę, że powietrza za dużo mu nie potrzeba :P ...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
JPR 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 72
Skąd: Zamość
Wysłany: 30-11-2007, 13:56   

Witam. W choplu w filtrze powietrza jest taka klapka przestawiałem zawsze
na zimę dolot ciepłego powietrza. A w miśku to nawet nie wiem.
Ale luknę przy okazji.
pozdrawiam
_________________
JPR
 
 
 
kamil 15
[Usunięty]

Wysłany: 30-11-2007, 16:45   

siemka. Mam problem z odpaleniem silnika a mianowicie odpala i odrazu gaśnie, pewnego dnia zabrakło mi wachy i od tamtej pory tak jest. Czego to moze byc wina??? prosze was o szybką odpowiedz bo na jutro to musze zrobic
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 30-11-2007, 17:13   

W ukladzie z gaznikiem jest klapka sterowana pocisnieniem z gardzieli i ona sobie sama reguluje bo jest na koncu bimetal /poprostu czujnik dziala jak termostat/ jezeli trzeba to se otworzy jezeli nie to przymyka np niskie obroty - spada temperatura na kolektorze wydechowym. :badgrin:

kamil 15 napisał/a:
siemka. Mam problem z odpaleniem silnika a mianowicie odpala i odrazu gaśnie, pewnego dnia zabrakło mi wachy i od tamtej pory tak jest. Czego to moze byc wina??? prosze was o szybką odpowiedz bo na jutro to musze zrobic

Jezeli masz gaznik to konieczna jest regulacja poziomu paliwa w komorze plywaka
juz to kiedys opisywalem jezeli trzeba to moge ponownie...
inna kwestja to mozesz miec po wypalaniu resztek benzyny przytkany filtr paliwa i sitko na kroccu wlotowym do gaznika :badgrin:
inna kwestja to moze byc koniecznosc regulacji automatycznego ssania
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
kamil 15
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2007, 11:37   

Mój gal jest na wtrysku, ale możliwe że to filtr paliwa bo samochud stał wcześniej 2 lata nie używany i pewnie było troche syfu w baku. Wymienie dziś ten filtr i jak cały czas tak będzie to się odezwe. Dzięki :wink:
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 01-12-2007, 13:09   

odpala i gaśnie, czyli wcale nieodpala , nieda sie jechać? moim zdaniem jak stał dwa lata to raczej cos sie wtryski zleniwiły , chyba je chyciło
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
kamil 15
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2007, 14:54   

Tak nie da sie jechac. Ale potym jak on stał 2 lata to juz jezdziłem nim około tygodnia i było wszystko dobrze. Więc to chyba nie wina wtrysków?
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 01-12-2007, 14:58   

możliwe ze to pompa paliwa tez tak miałem w swoim , męczyłem go męczyłem az potem wcale niezapalił, a jak przekręcisz kluczyk to słychac takie bzyczenie z tyłu samochodu? przekrec i zaraz wyłącz i posłuchaj
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
kamil 15
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2007, 15:07   

tak słychać
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 01-12-2007, 15:14   

w takim razie jeśli to gażnior to luknij na dysze moze zapchane, albo dodaj gazu do dechy i pal
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
kamil 15
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2007, 15:46   

Wiesz może gdzie jest filtr paliwa? Ja mam gala na wtrysku. :badgrin:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.