Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E57A 2.0D] nie wkręca się na obroty-pompa paliwa
Autor Wiadomość
black-dimon
[Usunięty]

  Wysłany: 23-10-2007, 12:02   [E57A 2.0D] nie wkręca się na obroty-pompa paliwa

witam potrzebuję pomocy.
mam problem z galantem.
kilka dni temu przestał wkręcać się powyżej 3tys obrotów.
na 5 przyśpiesza do 2,5tys a później do 3 tys. z niechęcią, a powyżej już nie ma szans.
dodatkowo pompka paliwa jest miękka. podpompuję jest ok i po chwili znowu jest miękka nawet jak silnik nie był odpalany.
POMÓŻCIE UZDROWIĆ MOJE MISIO.
czy może się obyć bez wizyty u mechanika?
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2007, 16:14   pompka

moim skromnym zdaniem to wina zaworu zwrotnego ale lepiej poczekaj na opinie kogos kto ma td
 
 
JPR 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 72
Skąd: Zamość
Wysłany: 23-10-2007, 19:49   

Może masz nieszczelność w pompce.Sprawdź też czy śruby są dobrze
podokręcane, i pompka może zasysać paliwo z powietrzem.
_________________
JPR
 
 
 
black-dimon
[Usunięty]

  Wysłany: 25-10-2007, 11:46   [E57A 2.0D] nie wkręca się na obroty-pompa paliwa

a mógłbyś mi powiedzieć gdzie może łapać nieszczelność? może masz jakieś doświadczenie w tej kwestii?
 
 
JPR 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 72
Skąd: Zamość
Wysłany: 25-10-2007, 17:11   

Sprawdź wszystkie śruby paliwowe i podkładki miedziane
na tłoczku w pompce też są pierscienie gumowe. Jeden czy dwa
dokladnie niepamiętam.
No i wcześniej kolega pisał coś o zaworze zwrotnym.
_________________
JPR
 
 
 
will
[Usunięty]

Wysłany: 29-11-2007, 14:36   

Powinieneś sprawdzić filtr paliwa bo moze go przytykać i wtedy pompka nie daje rady pociągnąć paliwa przyczyny są proste stary filtr paliwa , mogłeś wyjeździć ropę prawie do końca i zaciągnęło ze zbiornika różnego rodzaju zanieczyszczeń stałych , lub tankujesz niezbyt dobrej jakości ropę. a jeszcze jedno kiedy to się zaczęło dziać jeżeli podczas pierwszych chłodów( mrozów ) to na pewno filtr paliwa bo w filtrze także skrapla się woda z paliwa więc mógł przymarznąć. Moim zdaniem sprawa jest prosta wymień filtr paliwa i twoje kłopoty sie skończą koszt jakieś 35 zł
 
 
fuks
[Usunięty]

Wysłany: 30-11-2007, 21:04   

u mnie powód byl bardzo prosty a objawy ze strata mocy takie jak u Ciebie - nieszczelnosc przy rurze od filtra do turba :? zalozylem obejme, do konca dobrze nie jest ale roznica znaczaca.. warto zobaczyc zanim sie w czesci zainwestuje :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.