[E57A 2.0D] nie wkręca się na obroty-pompa paliwa |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon [Usunięty]
|
Wysłany: 23-10-2007, 12:02 [E57A 2.0D] nie wkręca się na obroty-pompa paliwa
|
|
|
witam potrzebuję pomocy.
mam problem z galantem.
kilka dni temu przestał wkręcać się powyżej 3tys obrotów.
na 5 przyśpiesza do 2,5tys a później do 3 tys. z niechęcią, a powyżej już nie ma szans.
dodatkowo pompka paliwa jest miękka. podpompuję jest ok i po chwili znowu jest miękka nawet jak silnik nie był odpalany.
POMÓŻCIE UZDROWIĆ MOJE MISIO.
czy może się obyć bez wizyty u mechanika? |
|
|
|
 |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 23-10-2007, 16:14 pompka
|
|
|
moim skromnym zdaniem to wina zaworu zwrotnego ale lepiej poczekaj na opinie kogos kto ma td |
|
|
|
 |
JPR
Mitsumaniak

Auto: Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Cze 2007 Posty: 72 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 23-10-2007, 19:49
|
|
|
Może masz nieszczelność w pompce.Sprawdź też czy śruby są dobrze
podokręcane, i pompka może zasysać paliwo z powietrzem. |
_________________ JPR
 |
|
|
|
 |
black-dimon [Usunięty]
|
Wysłany: 25-10-2007, 11:46 [E57A 2.0D] nie wkręca się na obroty-pompa paliwa
|
|
|
a mógłbyś mi powiedzieć gdzie może łapać nieszczelność? może masz jakieś doświadczenie w tej kwestii? |
|
|
|
 |
JPR
Mitsumaniak

Auto: Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Cze 2007 Posty: 72 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 25-10-2007, 17:11
|
|
|
Sprawdź wszystkie śruby paliwowe i podkładki miedziane
na tłoczku w pompce też są pierscienie gumowe. Jeden czy dwa
dokladnie niepamiętam.
No i wcześniej kolega pisał coś o zaworze zwrotnym. |
_________________ JPR
 |
|
|
|
 |
will [Usunięty]
|
Wysłany: 29-11-2007, 14:36
|
|
|
Powinieneś sprawdzić filtr paliwa bo moze go przytykać i wtedy pompka nie daje rady pociągnąć paliwa przyczyny są proste stary filtr paliwa , mogłeś wyjeździć ropę prawie do końca i zaciągnęło ze zbiornika różnego rodzaju zanieczyszczeń stałych , lub tankujesz niezbyt dobrej jakości ropę. a jeszcze jedno kiedy to się zaczęło dziać jeżeli podczas pierwszych chłodów( mrozów ) to na pewno filtr paliwa bo w filtrze także skrapla się woda z paliwa więc mógł przymarznąć. Moim zdaniem sprawa jest prosta wymień filtr paliwa i twoje kłopoty sie skończą koszt jakieś 35 zł |
|
|
|
 |
fuks [Usunięty]
|
Wysłany: 30-11-2007, 21:04
|
|
|
u mnie powód byl bardzo prosty a objawy ze strata mocy takie jak u Ciebie - nieszczelnosc przy rurze od filtra do turba zalozylem obejme, do konca dobrze nie jest ale roznica znaczaca.. warto zobaczyc zanim sie w czesci zainwestuje |
|
|
|
 |
|