Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ1A 1.3] Zegary z obrotomierzem - pytanie
Autor Wiadomość
krzys78 
Forumowicz


Auto: Czasem sprzątam ASXa żony
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 229
Skąd: Stargard
Wysłany: 14-10-2007, 09:35   

Jeszcze jedna uwaga. Na tarczy prędkościomierza jest podana pewna wartość:

Na zegarach które kupiłem wartość była nieco inna. A ,że miałem czarne zegary z czerwonymi wskazówkami oryginalnie, nie chciałem ich mieszać z szarymi z białymi wskazówkami. Wsadziłem więc cały nowy komplet, z przebiegiem mniejszym o 96 tysięcy :mrgreen: Efekt taki (sprawdzone wielokrotnie na przydrożnych słupkach :wink: ),że kilometrów pokazuje więcej niż się robi naprawdę, no i oszukuje jeżeli chodzi o prędkość z jaką sie jedzie. Widzę koledzy zmieniają cały prędkościomierz więc problemu nie powinno być.
 
 
 
ciastek
[Usunięty]

Wysłany: 30-11-2007, 21:05   

A mam problem, mam colta 1,6 i kupiłem zegary z obrotkiem od 1,3 i obrotek nie działa.co jest grane?czy muszę miec zegary od1,6?
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2007, 15:34   

ciastek napisał/a:
A mam problem, mam colta 1,6 i kupiłem zegary z obrotkiem od 1,3 i obrotek nie działa.co jest grane?czy muszę miec zegary od1,6?
Tak. Niestety w CJX zegary z 1,3 i 1,6 nie pasują zamiennie do siebie. W CAX można wymieniać dowolnie.
 
 
knut 
Nowy Forumowicz


Auto: był Colt 1.3 12V '97
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 19 Gru 2008
Posty: 29
Skąd: Łódź | Sieradz
Wysłany: 31-01-2009, 17:39   

mam pytanko. planuje przelożenie zegarów na wersję z obrotomierzem, ale jak będzie z przebiegiem. licznik km jest elektroniczny ale czy w nim przechowywane są dane czy gdzieś w jakimś cpu/ecu?
_________________
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 31-01-2009, 18:01   

knut, z tego co pamiętam to pamięć przebiegów jest w module zegarów także zmieniając zegary musisz się liczyć ze zmianą przebiegu. Można też przełożyć moduł prędkościomierza ale wiąże się to z rozbiórką licznika. Myślę, że doliczenie/ujęcie tych parunastu tysięcy km nie będzie problemem ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
knut 
Nowy Forumowicz


Auto: był Colt 1.3 12V '97
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 19 Gru 2008
Posty: 29
Skąd: Łódź | Sieradz
Wysłany: 31-01-2009, 18:35   

londolut napisał/a:
Myślę, że doliczenie/ujęcie tych parunastu tysięcy km nie będzie problemem

ale ja lubię swój przebieg :) dzięki londolut, może uda się zatem przełożyć moduł ;)
_________________
 
 
papikq 
Nowy Forumowicz

Auto: Mirage/colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1
Skąd: Nowa Sarzyna
Wysłany: 01-02-2009, 13:51   

mam na oku zegary z obrotkiem z Mitsubishi Colt 1.3 12V 75km model CJ0
rok prod. 96 , chce je zamontowac do amerykanskiej wersji mirage, jesli te niepodejda to z jakich modeli modejda z obrotkiem?moje auto jest z 99roku silnik 1,5 16V(?)
 
 
Lanzamientos 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJ0 `96 1.3GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 10
Skąd: Kozenin
  Wysłany: 24-11-2009, 20:10   

Witam. Mam zapytanko, czy zegary z wersji poliftingowej 1.3 16v 2001r będą pasować do cj0 z 96r z silnikiem 1.3 12v? Dodam jeszcze że zegary pochodzą z wersji Tommi Makinnen Edition. Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję, pozdrawiam
_________________

Ostatnio zmieniony przez Lanzamientos 25-11-2009, 16:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 24-11-2009, 22:59   

Owszem, tak.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
Kaleid 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25-11-2009, 09:05   

Jesteś tego pewien? 1.3 16V w przeciwieństwie do 12V nie ma aparatu zapłonowego, i sterowanie elektroniką obrotomierza jest nieco inne. Nie sprawdzałem empirycznie, ale IMHO może być problem.
_________________
Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu.
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 25-11-2009, 13:46   

Kurde, teraz mi zabiłeś klina. Sam przekładałem obrotomierz zwykły na poliftowy, chodziło o czerwoną wskazówkę, ale czy to był 12 czy 16V teraz nie jestem pewien.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
Kaleid 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25-11-2009, 14:01   

Poliftowy był produkowany od 1998 r, ale zdaje się do września 2000 r. produkowana była wersja 12V. Wersja 16V ma zupełnie inną głowicę i nie ma aparatu zapłonowego. W 12V obrotomierz dostaje odczyt z czujnika Halla z aparatu zapłonowego, natomiast w 16V zdaje się ze bezpośrednio z ECU. Czerwoną wskazówkę mają oba.
_________________
Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu.
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 25-11-2009, 14:57   

Czyli po 2001 roku 1,3 powinien pasować zamiennie z 1,6 z dowolnego okresu ale nie z wcześniejszym 1,3.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
Lanzamientos 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJ0 `96 1.3GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 10
Skąd: Kozenin
Wysłany: 25-11-2009, 16:16   

Czyli morał z tego taki, że chyba nie ma co kombinować z przekładaniem tych zegarów. Szkoda, bo naprawdę ciężko dostać ładne zegary z obrotomierzem z wersji 1.3, a dodatkowo z białymi tarczami :| . No trudno, trzeba będzie poszukiwać dalej. Pozdrawiam i dziękuje za błyskawiczne odpowiedzi
_________________

 
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 25-11-2009, 20:24   

Hmm, jeżeli masz możliwość przymierzyć nie kupując - przymierz. Nic nie zepsujesz (obrotomierz po prostu bzdury pokaże) a będzie dla potomnych.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.