 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Komputer nie daje się wyłączyć |
Autor |
Wiadomość |
arekp
Mitsumaniak

Auto: inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 21 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 2784 Skąd: jestem z miasta
|
Wysłany: 08-12-2007, 16:05
|
|
|
Ja sie dziwie w jaki sposob oni wystawili Ci karte gwarancyjna skoro na plycie nie ma numeru seryjnego. Jesli wystawili ja na zestaw to Ciebie faktycznie to 'wali'. |
_________________ odszkodowania.pl serwis z bezpłatną wiedzą i poradami w zakresie samodzielnego uzyskania odszkodowania |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2007, 16:23
|
|
|
arekp - wystawili osobno na płytę czy zbiorczo na zestaw - bez różnicy, bo w każdym z tych przypadków powinien mieć to w nosie |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2007, 19:47
|
|
|
W karcie gwarancyjnej był wpisany "na stałe" SN karty, nie był dopisywany ręcznie. W tym momencie nie pamiętam, czy był on spisywany z naklejki, czy był zgodny z numerem na naklejce oraz czy takowa naklejka w ogóle była. Przy zakupach nie zwraca się uwagi na takie detale. Swoją drogą w 100% składanych przeze mnie reklamacji wystarczył dokument zakupu oraz podbita, ważna gwarancja. Nie wiem, czy w momencie oddawania płyty do reklamacji ta naklejka z numerem była, czy też nie. Nie zwracałem na to uwagi.
Tak czy inaczej jestem w chwili obecnej do tyłu na prawie 200 PLN, bo reklamacja nie zostanie rozpatrzona. Niby niedużo, ale niesmak pozostaje... |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2007, 21:07
|
|
|
gregorbu - ja bym tak łatwo nie zrezygnował, walcz o swoje... |
|
|
|
 |
|
|