Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulce i kierownica
Autor Wiadomość
zwierny
[Usunięty]

  Wysłany: 09-12-2007, 19:12   Hamulce i kierownica

Witam wszystkich od paru miesiecy jezdze sigma i jestem ogolnie zadowolony. Niestety od paru miesiecy 3 mniej wiecej nie moge sobie poradzic z drgajaca kierwonica podczas hamowania szczegolnie przy predkosci 90km\h i w zwysz. Problem pojawia sie dopiero pe przejechaniu jakis 10 km jednak juz poznie drzy caly samochod i oczywiscie jakie kolwiek hamowanie staje sie koszmarem i podczas np dojerzdzania do krzyzowki pojawia sie jakies pulsacyjne hamowanie skad nie mam pojecia . Zmienilem tarcze i klocki z przodu potem i tyl. Nastepnie kola opony na szrpakach tez bylem. No i co dalej ??

[ Dodano: 09-12-2007, 19:14 ]
:shock:
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 09-12-2007, 20:35   

więc tak ...z doświadczenia - końcówki drązków kierowniczych,sworznie wahaczy,tuleje wachaczy ,gumy stabilizatora ,wszelkie łaczniki gumowe od ukł.kierowniczego ....i amortyzatorki kończac na maglownicy to wszystko powoduje drgania ,zobacz jeszcze tarcze hamulcowe byc może nowe masz ale się przegrzały bo były lipne to tez wpływa na drgania kierownicy .niestety 3.0 i 205 KM oraz cieżka noga na pedale gazu powoduje częste zrywanie się gumowych elelmentów nadwozia .zweryfikuj teraz co sie zużyło wymień i po sprawie a przyrządy na stacjach diagnostycznych maja rozbieżne pomiary tak że sprawdź co najmniej to na dwóch róznych stacjach i urządzeniach pomiarowych.pozdrowionka i przyjemności w użytkowaniu
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
rkasia11
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2007, 21:15   

Tak jak kolega pisał wszystkie elementy masz do sprawdzenia. Szarpaki na stacjach diagnostycznych pokażą tylko stan agonalny poszczególnych elementów. Dobry fachowiec z brechą z kanału sprawdzi wszystko dokładnie. Tylko takiego fachowca znaleźć!!
 
 
kosma
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2007, 08:32   Re: Hamulce i kierownica

zwierny napisał/a:
Witam wszystkich od paru miesiecy jezdze sigma i jestem ogolnie zadowolony. Niestety od paru miesiecy 3 mniej wiecej nie moge sobie poradzic z drgajaca kierwonica podczas hamowania szczegolnie przy predkosci 90km\h i w zwysz. Problem pojawia sie dopiero pe przejechaniu jakis 10 km jednak juz poznie drzy caly samochod i oczywiscie jakie kolwiek hamowanie staje sie koszmarem i podczas np dojerzdzania do krzyzowki pojawia sie jakies pulsacyjne hamowanie skad nie mam pojecia . Zmienilem tarcze i klocki z przodu potem i tyl. Nastepnie kola opony na szrpakach tez bylem. No i co dalej ??

[ Dodano: 09-12-2007, 19:14 ]
:shock:


ze swojego skromnego doswiadczenia musze powiedziec ze na 100% masz do wymiany klocki hamulcowe i tarcze. nalezy tylko sprawdzic czy przednie czy tylne. przegrzane i zwichrowane z przodu i z tylu daja podobny efekt. przy hamowaniu autem trzesie nie do zniesienia. Przerabialem to u siebie.
Pozdrawiam
 
 
Nachbar
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2007, 11:46   

każdy z nas ma inne doświadczenia... :-) . U mnie jak był taki objaw to wystarczyło wymienić (ba wystarczyło) tuleje gumowo-metalowe wahaczy przednich oraz łącznik stabilizatora ... i jak ręką odjął. Chyba że wymieniałeś tarcze i klocki na JC to wszystko możliwe...
powodzenia :P
 
 
zwierny
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2007, 18:33   

Witam wszystkich . Wiec pierwsza rzecza jaka zrobilem w mojej sigmie byla wymiana tarcz i klockow na nowe po wymianie oczywiscie przez kilkanascie pierwszych kilometrow na nowych hamulcach jezdzilem naprawde spokojnie poczym oczywiscie test , Czyli rozped do ok 120km\h i telepie nastepnie wymienilem tyl i ta sama procedura. Wykluczylem jednak drazki kierownicy , laczniki stabilizatora oraz sworznie poniewaz wymienilem je na nowe kilka tygodni wczesniej. Więc zmienilem kola no i to samo nastepnie pojechalem na sciezke diagnostyczna i diagnosta stwierdzil minimalne zuzycie przedniej gumy wahacza przedniego ale wedlug niego nie ma ona wplywu na takie zachowanie auta podczas hamowania. Wiec postaram sie jeszcze pojechac do innego diagnosty jak radza koledzy moze akurat jakis magik cos wynajdzie.
Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.