Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: josie
16-12-2007, 15:00
Ceramizer - powiem czy to coś daje posiadaczowi
Autor Wiadomość
J@rek
[Usunięty]

Wysłany: 12-12-2007, 16:33   Ceramizer - powiem czy to coś daje posiadaczowi

Witam.
Wlałem mojej alfie ceramizer. Do silnika i skrzyni.
Powiem Wam, czy to ma za zadanie nabijać kasę tylko producentowi i sprzedawcy, czy ewentualnie klient też się na coś załapie :) .
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-12-2007, 16:52   

J@rek, jako "stary" Mitsumaniak powinieneś skorzystać z opcji "Szukaj" .... jest sporo napisane już na temat Ceramizerów.
W skrócie więc tylko tutaj odpowiem - jest OK
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
lipa40 
Forumowicz


Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 561
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 12-12-2007, 17:26   

akbi napisał/a:
jest sporo napisane już na temat Ceramizerów
,,,,,, to fakt , ale jeżeli zrobi to dokładnie tzn. pomierzy ciśnienie na cylindrach przed i po , sprawdzi zapłon etc. , to dlaczego nie :?:
 
 
kryzys 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA 2000 Tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 57
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 12-12-2007, 17:40   

lipa40 napisał/a:
akbi napisał/a:
jest sporo napisane już na temat Ceramizerów
,,,,,, to fakt , ale jeżeli zrobi to dokładnie tzn. pomierzy ciśnienie na cylindrach przed i po , sprawdzi zapłon etc. , to dlaczego nie :?:

Do czego oczywiście goorąco zachęcamy :)
Wciąż brak alternatywnych testów i recenzji tychże specyfików...
BTW: Sam militeca do skrzyni nabęde - stuka i puka przy redukcjach - może choć trochę się uciszy :)
 
 
 
J@rek
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2007, 08:13   

Zanim nabyłem, wyczytałem co było w sieci.
'Wrażeń' ze stronki szuwaksu nie biorę pod uwagę.
Nie będę mierzył itp.
Ma mniej żłopać oleju i ma się lepiej zachowywać skrzynia.
Zobaczymy.
Jak na razie nie przekraczam 2700. Jeszcze takiego snucia się pozostało 120km.
Z wynalazków wiem, ze magnesiki można wsadzić w de.
Czy militek coś daje - nie wiem, bo wlany kilkanaście lat temu do silnika dużego fiata nie uchronił go od wyjścia korbowodu bokiem bloku.
Zobaczymy.
Wlałem dziś olej pod górną kropę na bagnecie.
Będzie wiadomo.

[ Dodano: 13-12-2007, 08:17 ]
akbi, poczytałem, ale nie znalazłem postów na forach, gdzie ktoś bez emocji opisuje swoją przygodę.
A jak czasami z opisami jest - wiadomo. "Facet nie popełnia błędów w sprawach dotyczących samochodów" :) .
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-12-2007, 10:48   

J@rek napisał/a:
Czy militek coś daje - nie wiem, bo wlany kilkanaście lat temu do silnika dużego fiata nie uchronił go od wyjścia korbowodu bokiem bloku.
Nie widzę żadnego związku.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 13-12-2007, 16:13   

Odradzam osobiscie - i to tak bez emocji
1 jezeli moze pomoc to tylko w silnikach nowych czyli po dotarciu, stare silniki: wielkosc ziaren podaja w mikronach a luzy to tysieczne i setne gdzie wiec mowa o doszczelnieniu silnika na dodatek posiadaja duzo srodka czyszczacego wiec w starych silnikach nastepuje wyplukanie nagarow - rozszczelnienie
2 napewno te cudne dodatki zmniejszaja tarcie wewnetrzne ale patrz pkt 1
3 w sprawie skrzyn biegow - moze to miec sens - tylko ze akurat w skrzyniach nie bedzie to odczuwalne
bo lozyska czy zebatki nie tylko padaja z powodu tarcia
Podsumowanie: niema cudow --a reklama dzwignia handlu
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.