Ile wytrzyma skrzynia F5M42-2-F6N7 (Galant 2.5V6 manual) |
Autor |
Wiadomość |
novy
Mitsumaniak

Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 320 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 12-12-2007, 11:44 Ile wytrzyma skrzynia F5M42-2-F6N7 (Galant 2.5V6 manual)
|
|
|
Przeszukałem dział download, manuale i internet, ale nigdzie nie moge znaleźć info na temat:
Jaką maksymalną moc i moment obrotowy wytrzyma moja skrzynia?
Może ktoś pomoże? |
_________________ EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 12-12-2007, 18:29
|
|
|
Mysle ze wytrzyma moc twojego silnika napewno.. Jezli ta sama skrzynia byłą montowana do galatów w wersji na Azję tpo zdaje sie miały one wiecej mocy niz nasze europejskie 2.5, a moze i 3.0 z ta skrzynią chodziły.
U nas w Eationie na pozór ta sama skrzynia ma inne mocniejsze koła w środku i przenosi inną moc, jest na inny moment. Niemniej jednak bardzo czesto uzywa sie tych samych detali bo jest to łatwiejsze i tańsze w produkcji. Klient nie powonien o tym wiedzieć bo cęzrówki zawsze byłyby przeładowane, łatwiej o usterki.
BTW, zmierzasz podnieśc moc swojego miśka? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
novy
Mitsumaniak

Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 320 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 12-12-2007, 19:08
|
|
|
Marcion, potrzebował bym dokładnych parametrów do jakiej mocy producent udziela "gwarancji". 200KM, 300KM etc. |
_________________ EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 12-12-2007, 22:35
|
|
|
Powiem tak, kazda skrzynia w swoim oznaczeniu ma zakodowane:
1. date produkcji
2, nr seryjny
3, specyfikacje
4. tzw "torque code"
jezli tak jest w mitsu to mozna spróbowac, jak bym sie coś dowiedział to dam znać oczywiście |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
novy
Mitsumaniak

Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 320 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13-12-2007, 09:19
|
|
|
I ten torque code mówi o wytrzymałości skrzyni (na to mi wygląda z tłumaczenia)?? |
_________________ EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg
 |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2007, 12:26
|
|
|
Wydaje mi sie ze producent nie podaje takich rzeczy jak wytrzymalosc skrzyni. Na gwarancji zaden tuning nie jest dozwolony wiec producent nie musi takich rzeczy podawac. Mozna ewentualnie zobaczyc w jakich modelach ta skrzynia byla montowana i poszukac najmocniejszego. Jednak nawet w takim wypadku nie ma pewnosci ze ta skrzynia ma wszystkie elementy o takiej samej wytrzymalosci. Moze napisz co konkretnie chcesz z autem zrobic? Planujesz turbu czy grzebanie w wolnossaku? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 13-12-2007, 17:38
|
|
|
Do ciezrówek kazda skrzynia ma swoje oznaczenie, nr seryjny, nr specyfikacji, na tej podstawie mozna powiedzieć wszytko.
Zdarza sie też , rzadko bo rzadko ze do słabszej sa wstawiane mocniejsze elementy. poprostu te same, za duży jest koszt produkcji tych samych detali do tych samych skrzyn o rózniej obciązalności.
Ale tez z drugiej stronu te same gabaryty nie oznaczaja tej samej wytrzymałości, wystarczy mocniejszy materiał na koła czy synchronizatory i jest zupełnie inna specifkacja.
Jeśli chodzi o gwarancje to własnie nr seryjny skrzyni jest odpowiedzialny za indentyfikacje, servis na tej podstawie zamawia cześci.
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|