Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problemy z wskaźnikami na desce rozdzielczej itp.
Autor Wiadomość
markostar 
Forumowicz


Auto: Space Star 1.3 2003 i Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 63
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-12-2007, 19:58   

Odnośnie wskaźnika temperatury - trzeba wymontować licznik (odkręcić 2 śruby w daszku i pociągnąć do siebie, następnie wykręcić śrubki mocujące sam licznik) i zobaczyć czy elastyczne wstęgi z drukowanymi ścieżkami nie są przełamane lub rozerwane - być może właśnie brak styku nie doprowadza sygnału do wskaźnika - jeśli wszystko będzie O.K jest prawdopodobieństwo że padł sam wskaźnik :cry: .
Odnośnie kontrolki świateł mijania - nie ma, jest kontrolka świateł "długich" która w momencie przepalenia żarówki świateł mijania zaczyna świecić na pół gwizdka informując że jest coś nie tak :( .
Co do sprzęgła za bardzo nie rozumię co znaczy odbija w nogę :? .
Rozrząd z allegro niby O.K ale lepiej zapytać dobrego mechanika od japończyków :) .
Pozdrawiam.
_________________

 
 
markostar 
Forumowicz


Auto: Space Star 1.3 2003 i Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 63
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-12-2007, 17:30   

Sprzęgło u mnie też ma dość mocną siłę powrotu, ale jest bardzo precyzyjne. Z początku wydawało mi się że za wcześnie "bierze" i pojechałem do serwisu żeby mi ustawili moment "brania" wyżej - no i okazało się że nie ma takiej możliwości jak w starszych typach samochodów gdzie można to było regulować naciągiem linki od sprzęgła. W SS robi to automat w zależności od zużycia sprzęgła. Być może przyczyną "toporności" sprzęgła jest jego kiepski stan - może poprzedni właściciel ostro jeździł i jest nadpalone albo nadszedł już czas wymiany a wiedząc że będzie autko sprzedawał po prostu to olał.
Radzę trochę pojeździć autkiem, może się dotrze, albo kierowca się przyzwyczai do tego i będzie O.K :mrgreen:
_________________

 
 
markostar 
Forumowicz


Auto: Space Star 1.3 2003 i Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 63
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-12-2007, 17:57   

Jeśli bierze bardzo wysoko to raczej jest na pograniczu zużycia :( - a czy przy wduszonym sprzęgle na biegu jałowym jest cisza, a jak się puści sprzęgło to słychać jakieś dziwne dźwięki i pedał lekko wibruje (jeśli tak to jest też do wymiany łożysko oporowe sprzęgła). Najlepiej wymienić całość tarczę i łożysko i będzie spoko.
Niestety z okolic Lublina nie znam mechaników. Pozdrawiam. :wink:
_________________

 
 
markostar 
Forumowicz


Auto: Space Star 1.3 2003 i Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 63
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-12-2007, 21:37   

Być może końcówki drążków lub sworzeń wachacza ? Trudno ocenić to na odległość. Nie będzi problemu z diagnozą na pierwszej lepszej stacji diagnostycznej, wystarczy autko podnieść do góry i poruszać elementami zawieszenia. Może też to być początek bolączki wszystkich SS mianowicie górne mocowanie amortyzatorów. Miałem analogiczną sytuację miałem wrażenie że odgłosy dochodzą z okolic kół, ale to było mylące - winowajcą okazało się mocowanie amortyzatorów. Szukałem łożysk (zamienników) ale bez efektu - nie występują dlatego że w SS zamiast łożyska jest kawałek okrągłego plastyku i jakaś blaszka :shock: nie wiem kto wpadł na taki pomysł mocowania amortyzatorów, jedno jest pewne - wymiana tylko w ASO Mitsubishi (koszt wraz z wymianą 1 szt. około 170 zł). W ASO dowiedziałem się że wytrzymują one na jakieś 30 - 35 tys km na polskich drogach :badgrin: . Przy okazji przestrzegam gdyby zaszła potrzeba wymiany przed kupowaniem używanych orginałów - 100% będą wyrąbane i tak skończy się na kupnie nowych (szkoda pieniędzy i czasu na dwie wymiany).
Pozdrawiam :) .
_________________

 
 
andre186
[Usunięty]

Wysłany: 21-12-2007, 12:46   

"Odbijanie w nogę" pedału sprzęgła lub ciężka jego praca, to nie jest NORMALNE !!!
To, że "bierze" ono wysoko, to też nie świadczy o jego dużym zużyciu !

Mam Space od nowości, zacząłem już ósmy rok eksploatacji, przejechałem 185 tys. km i sprzęgło do tej pory "chodzi" leciutko, nie "odbija" i jak "brało" od początku wyskoko, tak "bierze" do tej pory. Nie lubię "wysokiego" sprzęgła, ale w ASO powiedzieli, że "obniżyć" się nie da. Tyle moich spostrzeżeń w tej materii.
POZDRAWIAM!
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 21-12-2007, 14:11   

W moim MSS też nie zaobserwowałem żadnych oznak "odbijania sprzęgła" - a do momentu załapania sprzęgła zdążyłem się już przyzwyczaić...
Co do stuków to również obstawiam końcówki i wachacz :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.