Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
21-03-2007, 01:47
4G61 - REANIMACJA...
Autor Wiadomość
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 25-05-2005, 14:35   

Hmmmm....


Właśnie dorwałem sie do AUTO-DATY - z idealnie opisanym silnikiem 1,6 16V "S" GTI - (dla niewtajemniczonych- bez wałków balans, bez kata, bez ABS..itd...)

I co w związku z tym.... :twisted:

Silniczek fabrycznie ma:
- 128km przy 6500obr/min (u mnie - nie wiem - polerka itd...)
- compresion ratio - 9,4 bar ( u mnie nie wiem :? )
- compression pressure - 10,4 bar (jest u mnie 13,5)
- olej zalecany silnik - 10W40 (jest u mnie taki sam)
- olej zalecany skrzynia -75W/90 Synth. (jest u mnie taki sam)
- ciśnienie oleju 5-6 bar (u mnie wychodzi powyżej 6,5bar)
- nie wiem co i jak z momentem ale... to kwestia czasu hyhy....

Więcej nie bede zanudzał... ale fakt jest faktem że jak to poczytałem to micha mi sie wyrogaliła (czytaj - zadowolony)

Jedyne co musze zmienić to termostat - ponieważ powinien byc początek otwarcia przy 82st.C a mój ma początek w 88st.C - ale to już nie problem hyhy....

P.S. - Tak poza tym wszystkim Misio ma już ponad 2000km po małym ZONKU paska rozrządu i narazie "odpukać" wszystko pięęęknie - jeżeli chodzi o moc itd... po polerce to trudno powiedzieć - ale... przewaga na duuży PLUS... kręci sie jak wariat, nawet na 4 i 5 biegu - teraz tak sobie pomyśleć o wstawieniu Turbinki.... hmmm... Huberrt wtedy staje z Tobą na kresce..... :twisted:

Pozdro
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-05-2005, 17:55   

Romel wszystko na ten temat było powiedziane na tym Forum tu i tu . Jak przeczytasz to pogadamy. Do zestawu dodaj hample od gala VR4.

Pozdrawiam :twisted:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 30-05-2005, 12:38   

Huberrtus... sprawe założenia turbinki znam, oraz jakie sie za tym czają problemy... czytam forum dość uważnie :twisted: :twisted: :twisted:

To zdanie było wstawione z przemyśleń "chwili" - ale nie powiem z chwili może sie przerowdzic w większą chwilę... a z większej chwili w rzeczwistość :wink: ....

Pozdro....
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.