Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Matejko
10-04-2006, 13:21
Co to za silnik czyli czy było 2.0 w carismie?
Autor Wiadomość
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 18-12-2005, 01:14   

w carismie moze byc silnik 5.0 lub 2.0T jesli sobie ktos taki wstawi.
z fabryki wyjezdzaly tylko z takimi jednostkami o ktorych pisze sekretarz generalny ONZ.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-12-2005, 01:39   

Jedna uwaga :wink:
Silnik 2,0 występował w Cari EVO.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
arekp 
Mitsumaniak


Auto: inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 2784
Skąd: jestem z miasta
Wysłany: 18-12-2005, 02:36   Re: juz kiedys

chwalow napisał/a:
juz kiedys walcowaliśmy ten temat chyba na forum MKP...ale slabą mam pamięć :?


Dobrze pamietasz, a gosc chyba czyta to forum bo zrobil poprawke z silnika 2.0 na 1.8 ;)
_________________
odszkodowania.pl serwis z bezpłatną wiedzą i poradami w zakresie samodzielnego uzyskania odszkodowania
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-12-2005, 10:40   

Hubeeert napisał/a:
Jedna uwaga :wink:
Silnik 2,0 występował w Cari EVO.


hehe....to prawda...ale cari evo to byl lancer nazwany cari w celach makretingowych.

Ten silnik to moze byc rownie dobrze 1,6 a koles moze niewiedziec co sprzedaje.
1,6 a 1,8 bez cewek na kablach wygladaja identycznie. (jak dla mnie)
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-12-2005, 10:15   

kochajj napisał/a:
ale w ogłoszeniu jest ze to 1.8... i od starej cari czyli co około 95-98...

Bo ktoś do niego napisał pytanie z pewnymi wyjaśnieniami i znienił tytuł aukcji.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 04-01-2006, 10:57   

Ja nie pisąłem...:) ale faktycznie sie wyjasniło...
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 04-01-2006, 13:34   

Ja napisałem :)
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Alek
[Usunięty]

Wysłany: 18-01-2006, 14:44   

Kofi napisał/a:

1,9 TDI

Carismy (i Volvo) miały chyba oznaczenie TD.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-01-2006, 14:45   

Alek napisał/a:
(i Volvo)

VOLVO używa oznaczeń TDI
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Alek
[Usunięty]

Wysłany: 18-01-2006, 15:15   

Teraz może tak, ale w czasach gdy S/V40 i Carisma wspólnie używały diesli Renault to w Volvo oznaczane one były "D" albo "D+" (czyli 102 albo 115 KM), a na samochodach był znaczek "TD". Z tym że teraz mi się skojarzyło że oba te silniki to były już common rail, czyli dCi (w Carismach DID). A jak nazywał się w Volvo bezpośredni wtrysk Renault, ale jeszcze bez CR, ten który w Carismach nosił oznaczenie TD - tego nie jestem teraz w stanie ustalić. Może rzeczywiście TDI - przy okazji poszukam.

EDIT: zajrzałem dziś na strony Volvo i "TDI" tam nie znalazłem. Zresztą jakoś w ogóle mało tam oznaczeń literowych. Disle nazywane są od pojemności np. 2.4D albo np. D5 (od liczby cylindrów). Może jakieś typowo technologiczne oznaczenie tych jednostek to TDI, ale na takie ani na żadne inne nie natrafiłem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.