Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ1A 1.3] Aparat zapłonowy - moje przeboje : ) pomocy!
Autor Wiadomość
dzidzia_ns
[Usunięty]

Wysłany: 04-01-2008, 14:39   

iweq a mógłbyś mi napisać jaki opór powinny mieć przewody bp ja mierzyłem i z tego co pamiętam 3 miały po ok 6kohm a jeden 8 kohm (ale ten jeden jest dłuższy niż pozostałe)
Kompputer wykręcam i na nocce i tak zabiore do pracy (obejrzymy czy coś jest nie tak)

A co do zamontowania innej cewki to po prostu mam zamiar podpiąć zewnętrznie pod aparat (mam 2 aparaty i 3 cewki ha ha) i jak nie będzie działaś jak trzeba zawsze moge zamontować oryginalny aparat - warto spróbować.

A ja mam głupie pytanie. . z innej beczki - co to jest "pomógł" to się jakoś przydziela ?

a teraz poszukam jeszcze jak się diagnozuje błędy poprzez te kontroli abs i check engine chyba może coś wykaże. jak ktoś ma link to bym był wdzięczny

A co do materiału styków.. mam jedną całkiem wyrypaną kopułkę i bawię się z nią w pracy i przerabiam tak że styki będą z miedzi może to też coś da.. styki już mam porobione jeszcze tylko jakieś osłonki wykombinuje i gotowe.

O nagrzewaniu świec nie wiedziałem ale kolorek mają ładny wszystkie to powinno być ok
A jak ja mam sprawdzić czy silnik ma dobrą masę? tego nie wiem
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-01-2008, 14:20   

OT początek

dzidzia_ns napisał/a:
A ja mam głupie pytanie. . z innej beczki - co to jest "pomógł" to się jakoś przydziela ?


Tutaj

POMÓGŁ - może przyznać osoba, która założyła dany topic - osobie która odpowiadając na ten topic, pomogła tej osobie w sprawie, o którą się pytał autor w swoim temacie :D
Za to nie musisz mi dawać POMÓGŁ :D
Tutaj zobaczysz np za co ja dostałem POMÓGŁ ;)
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
bartt21
[Usunięty]

Wysłany: 09-01-2008, 19:54   [CJ1A 1.3] Aparat zapłonowy - moje przeboje : ) pomocy!

Mi tez padl kiedys aparat zaplonowy i wymienilem na inny ale nie byl to nowy, samochod mi przerywa i jak dodaje gazu to tez muli ale na gazie. Na benzynie przerywa delikatnie ale nie ma mocy wiec moze tez mam cos namieszane z aparatem zaplonowym.Mam tez dolozony alarm wiec moze to tez ma wplyw bo ktos cos o tym wspominal. Dodam tez ze mi nie odpala za 1 razem.
Bylem u regulacji gazu i mi powiedzieli ze elektryka pojechalem do elektryka powiedzial mi ze slabe cisnienie w cylindrze. Pojechalem znowu do innych specow od gazu i mi mowia ze elektryka, ze mam sprawdzic kopulke cewke i palec rozdzielacza. Nie wiem co mam robic bo ladowac pieniedzy w samochod i nie miec pewnosci czy sie go naprawi.Mam problem taki jak kolega bo raz chce go sprzedac a raz nie.
 
 
iweq
[Usunięty]

Wysłany: 09-01-2008, 22:14   

dzidzia_ns napisał/a:
iweq a mógłbyś mi napisać jaki opór powinny mieć przewody bp ja mierzyłem i z tego co pamiętam 3 miały po ok 6kohm a jeden 8 kohm (ale ten jeden jest dłuższy niż pozostałe)



a teraz poszukam jeszcze jak się diagnozuje błędy poprzez te kontroli abs i check engine chyba może coś wykaże. jak ktoś ma link to bym był wdzięczny


A jak ja mam sprawdzić czy silnik ma dobrą masę? tego nie wiem


Opór podany przeze mnie nic nie da bo trzeba by mierzyć tym samym urządzeniem i musiałbyś mieć te same przewody co ja. Więc jak jest przejście prądu to powinno być ok. U mnie nie było na jednym. Nie dało sie zmierzyć oporu ani przejścia prądu - żaróweczka.

diagnozowanie błędów znajdziesz na forum a tu masz spis treści http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=17006
u mnie nie było żadnych błędów.

Masę skontroluj organoleptycznie lub zwyczajnie odkręć przewody i dla pewności przeczyść styki. Możesz też między przewód a karoserie wstawić taką podkładkę wrzynającą się - dobrze przewodzi i zabezpiecza przed poluzowaniem. Główna masa idzie od klemy (-) aku do nadwozia. Ale są jeszcze inne, mniejsze masy - zobaczysz takie kabelki od budy do silnika. Tu też przeczyść styki. A sprawdzić możesz żarówką np H4 mostkujesz styki by świeciły 2 włókna i sprawdzasz czy podłączona bezpośrednio do aku i poprzez silnik świeci tak samo.
 
 
simpson 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJ4 4g92 '97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 26
Skąd: Kraków / Bielsko-Biała
Wysłany: 18-01-2008, 17:23   

może przewody WN ?
U mnie podobne objawy - tj. "mulenie" na wolnych obrotach spowodowane były krótkim życiem kabli "Seiwa" z JC
 
 
 
romi
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2008, 21:45   

Pomocy!!!.
Siemka. Mam podobny problem z tym że u mnie zapaliła sie lampka check engine i po zgaszeniu auta już nie odpalił :( Może ma ktoś z Was jakieś dojście do części bo z tego co mechanik powiedział jest mi potrzebny nowy czujnik halla.
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-01-2008, 22:24   

romi, pytanie podstawowe i zasadnicze - masz zaufanie do tego mechanika i czy zna się na japońcach :?:

Tutaj jest poruszony temat czujnika halla

Dojście do części - Japaneze - poszukaj namiaru na forum i tam uderzaj.
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
romi
[Usunięty]

Wysłany: 24-01-2008, 21:23   w sprawie czujnika położenia wału

Cześć
Mechanik podobno poważny,poinfrmował mnie że sprawdził komputerem po wpięciu się w gniazdo sewisowe.Wyskoczył mu błąd 23:do wymiany dwa czujniki jeden od położenia walu,oraz drugi od położenia wałka rozrządu.Podobno oba sprawdzał na oscyloskopie.
Przyznam się że dowiadywałem się o cenę tego pierwszego ale mnie troszkę ścieło po usłyszeniu ceny,a cena drugiego to mnie chyba dobije(jeszcze jej nie znam).
I co z tym fantem zrobić?
 
 
dzidzia_ns
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2008, 08:51   

dawno nic nie pisałem bo odpukać nic się nie działo z moim aparatem.
jeżdże w tej chwili na tym który ma niby cewkę "na wymarciu" jak to powiedziłą fachowiec ; ) a w zapasie mam drógi cały sprawny no i dostałem od kumpla cewkę do golfa.
Ale już dłuższy czas jeżdżę i jest tak jak ma być. . tyle że mam przerobiony palec.

Zauważyliśmy z kumplem w pracy że oryginalnie przerwa między palcem a stykami jest bardzo duża, elektryk powiedział że przy takim wysokim napięciu iskra i tak przeskoczy bez problemu. ale że ja nie jestem elektrykiem i miałem jeden palec do wyrzucenia to przerobiłem go tak, że jest bardzo blisko styków w kopułce. . nie wiem czy to właśnie dzięki temu jest ok ale jak narazie przejechałem już dosyć sporo..

Ale jak padnie to zakłądam cewkę od golfa i od razu napisze czy działa pozdrtawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.