 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: akbi 12-06-2008, 15:33 |
DRGANIA STUKI W PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ |
Autor |
Wiadomość |
SZOG
Forumowicz

Auto: LANCER 1991 SPACE GEAR 1996
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Wrz 2005 Posty: 53 Skąd: GDAŃSK-OKOLICE
|
Wysłany: 23-01-2008, 18:03 DRGANIA STUKI W PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ
|
|
|
Witam
Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu niepokojących stuków wydobywające się z układu kierowniczego. Stuki pojawiły się nagle podczas manewru parkowania tyłem. Natężenie i dźwięk były bardzo intensywne. Zatrzymałem się i ruszyłem do przodu, również słyszalne i odczuwalne stuki, ale o znacznie mniejszej intensywności. Siedząc w aucie miałem wrażenie, że stuki dobiegają gdzieś z pod obudowy przekładni kierowniczej tuż za przełącznikami kierunków itp., Ale na postoju przy otwartej szybie słychać wyraźnie, iż terkot dobiega gdzieś spod samochodu. Stuki są również słyszalne, gdy kręcę kierownicą przy zgaszonym silniku. W zawieszeniu organoleptycznie nie stwierdziłem żadnych ponad miarowych luzów, płyn w wspomaganiu również obecny. Muszę tu sie przyznać, iż przed wystąpieniem tych objawów zdarzyło mi się wjechać w niewielką acz ostrą jak diabli wyrwę w asfalcie, no i nie wiem czy to przewrażliwienie, ale mam wrażenie jakby układ pracował teraz lżej?. Da się z tym pojeździć parę dni czy odstawić auto?
Pozdrawiam
Space Gear PA4W 4G64
Trochę to trwało ale problem zdiagnozowany i usunięty. Okazało się iż metalowa opaska węża od czynnika chłodzącego ociera się o kardana na przekładni kierowniczej. Banalne ale nerwów mnie trochę kosztowało. |
_________________ Mówię im Space Gear a słyszę Spice Girls?
 |
|
|
|
 |
|
|