 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
wypadanie zapłonu |
Autor |
Wiadomość |
pabloo2000 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-2008, 13:07 wypadanie zapłonu
|
|
|
Na zimnym silniku jest ok, a jak sie rozgrzeje to zaczyna jakby wypadać zapłon. Swiece nowe NGK, Przewody nowe Seiwa, wyczyszczona kopułka i palec rozdzielacza, wyregulowałem zawory.
Kompresja ;
1cyl 10
2cyl 9
3cyl 9
4cyl 9 czyli chyba ujdzie jeszcze.
Macie jakieś sugestie co to moze być? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 31-01-2008, 14:50
|
|
|
Spala olej? Czasami takie rzeczy dzieją się gdy jest dużo nagaru w komorach spalania. |
|
|
|
 |
pabloo2000 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-2008, 22:40
|
|
|
Bierze raczej niewielkie ilości dolewam pół litra na 5000km i jezdze na Mobil1 5W50 więc z tym raczej nie powinno być problemy. zresztą nie mam zadnego problemu z gaszeniem silnika.
Wymieniłem kopułke i narazie jest ok.
[ Dodano: 11-02-2008, 18:56 ]
Teraz na benzynie jest ok ale na gazie jest problem przy wysokich obrotach sie dławi. Mam skrzynie automatyczną i wygląda to tak, na jedynce nie ma problemu, na dwójce na chwile przed zmianą na trojkę zaczyna sie dławić przez chwilkę i wrzuca na trójkę, na trójce ten sam problem na wysokich obrotach tyle ze sie znacznie nasila i jest już czasem problem z przejściem na następny bieg bo ciągle sie dławi. I coraz częściej to występuje, wcześniej problem pojawiał się czasami a teraz już prawie za każdym razem. Mam instalacje Stag300 (sekwencja) od października, spalanie ok. Gazownik podłączał pod kompa i powiedział ze mapy wtrysku są wręcz idealne i ze to nie problem z samą instalacją. Tyle że na benzynie nic takiego nie występuje;/
Macie jakieś sugestie co to morze być? |
|
|
|
 |
|
|