Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Historia modelu MSS
Autor Wiadomość
jerk1 
Forumowicz
jerk1

Auto: Space Star2004 1,6;
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 33
Skąd: Istebna
Wysłany: 13-01-2008, 22:37   Historia modelu MSS

Witam. Czy moze m ktoś odpowiedziec do kiedy produkowano MSS i ostatnie z jakim wyposazeniem?. Pozdrawiam
 
 
 
jawlo 
Forumowicz

Auto: SS DiD mint silver
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 1196
Skąd: Beskidy
Wysłany: 14-01-2008, 07:04   

Musisz poczytać wypowiedzi na forum. Jest tutaj dużo informacji na ten temat.
W tym wątku masz kilka informacji.
 
 
 
jerk1 
Forumowicz
jerk1

Auto: Space Star2004 1,6;
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 33
Skąd: Istebna
Wysłany: 14-01-2008, 19:02   

Dzięki to juz czytałem ale cigle nie wiem do któregoroku była produkcja. Znalazłem takie coś:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4138567 i to

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4150339

i to:
http://moto.gratka.pl/tre...2b4ab6ac8f7&s=1

i dlatego mnie to zastanawia, bo noszę się z zamiarem kupna
 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 14-01-2008, 21:45   

Jeśli chodzi o pierwszy to jest to całkiem możliwe, bo tydzień temu jakiś handlarz sprzątną mi SS DiD z 12.2005 z gwarancją do 12.2008 za 37.000. Ten trzeci też jest prawdopodobny, chociaż na www.autocentrum.pl jest podane że był produkowany do 2005r. więc 2006 może być rokiem pierwszej rejestracji.
Jeśli chodzi o tego czerwonego to ja go sobie odpuściłem po przeczytaniu opini rzeczoznawcy PZM. Jest trochę poobcierany (chyba niezbyt dbany) i był polerowany (ciekawe po co ?) i silnik pracuje nierówno, a naprawę wycenili na coś koło 3,5 tyś. Więcej szczegółów masz tu (wystarczy znaleźć mitsubishi i kliknąć "pokaż" w kolumnie "dane techniczne").
Pamiętaj też że to cena netto.

[ Dodano: 14-01-2008, 22:04 ]
Tu możesz sprawdzić datę produkcji szyb. JCH podał numery szyb swojego SS, a on ma z 2002r.

[ Dodano: 14-01-2008, 22:12 ]
A tu masz historię modelu.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
jerk1 
Forumowicz
jerk1

Auto: Space Star2004 1,6;
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 33
Skąd: Istebna
Wysłany: 03-02-2008, 15:00   

Znalazłem jeszcze to:

Mitsubishi Space Star (1998-2005)


Mitsubishi Space Star to samochód, który niczym szczególnym się nie wyróżnia, ale z drugiej strony trudno mu też coś zarzucić. Przyzwoicie jeździ i jest funkcjonalny.



Japońskie auto należy zaliczyć do dużej już dzisiaj grupy minivanów. Mitsubishi ma jednobryłową sylwetkę, długość nadwozia jest mniejsza niż obecnie produkowanych aut kompaktowych, ale dzięki sporej wysokości wnętrze auta jest bardzo obszerne.

5-drzwiowe nadwozie pozbawione jest jakiejkolwiek ekstrawagancji, można powiedzieć nawet, że jest nieco nudne, ale za to bardzo funkcjonalne. W kabinie miejsca jest pod dostatkiem zarówno z przodu jak i z tyłu. Niestety, na czterech metrach, przy tak pojemnej kabinie nie da się uzyskać jeszcze obszernego bagażnika. Pojemność 370 l to poniżej średniej, ale bagażnik można powiększyć i to na kilka sposobów. Tylna kanapa jest przesuwana, więc kosztem miejsca na nogi można zwiększyć przestrzeń na bagaż o kilkadziesiąt litrów, a po złożeniu tylnej kanapy (dzielonej asymetrycznie) pojemność wzrasta do 1370 l.

Deska rozdzielcza wykonana jest z twardego plastiku, posiada klasyczne kształty, jest funkcjonalna i łatwa w obsłudze. Na konsoli środkowej znajdują się tylko trzy pokrętła do wentylacji, powyżej jest radioodtwarzacz, a na samej górze wyświetlacz radia i komputera pokładowego. Niestety, kierownica jest regulowana tylko w jednej płaszczyźnie, ale za to można fotel kierowcy posiada regulowaną wysokość.

W 2002 roku Space Star został poddany niewielkiemu liftingowi. Otrzymał inne światła przednie i tylne, zderzaki oraz atrapa chłodnicy. Zmiany w sumie niewielkie, ale znacznie uatrakcyjniły sylwetkę auta. Natomiast we wnętrzu zmiany były praktycznie symboliczne – największa z nich, to nowe koło kierownicy.

Na rynku wtórnym można spotkać dużo modeli z bogatym wyposażeniem, więc bez problemów powinniśmy znaleźć wersję z klimatyzacją, poduszkami, czy elektrycznym oprzyrządowaniem. Niestety, w tym modelu Mitsubishi nie było oferowane ESP.


Silniki



Początkowo wybór silników był bardzo mały. Do dyspozycji były jednostki benzynowe 1.3/ 86 KM i pionierska jednostka z wtryskiem bezpośrednim 1.8 GDI/ 122 KM. W 2001 roku gama silników poszerzyła się o benzynowy motor 1.6/ 98 KM i wysokoprężny 1.9 DI-D/ 102 KM produkowany przez Renault. W późniejszym czasie silnik ten występował w mocniejszej 115-konnej odmianie. Pod koniec 2002 roku jednostka GDI została zastąpiona przez 1.8 MPI z konwencjonalnym, czyli pośrednim wtryskiem paliwa.

Godny polecenia jest motor 1.6/ 98 KM. Zapewnia on wystarczające osiągi, przy umiarkowanym zużyciu paliwa, które wynosi od 7 do 9 l podczas jazdy miejskiej. Silnik 1,3 l jest zbyt słaby, natomiast 1.8 GDI nie jest aż tak oszczędny, jak można by się tego spodziewać.


Zawieszenie



Zawieszenie z przodu to kolumny McPherson, natomiast z tyłu zamontowano układ wielowahaczowy. Zapewnia ono przyzwoity komfort podróży oraz stabilność podczas jazdy. Space Star nie nadaje się jednak do szybkiego pokonywania górskich serpentyn, ale przecież nie do tego został stworzony.



Eksploatacja



Space Star produkowany jest w Holandii, ale jakością wykonania nie różni się od japońskich modeli. Auto nie nastręcza właścicielowi problemów. Silniki benzynowe, czyli japońskie, nie sprawiają kłopotów, podobnie jak i francuski Diesel. Jedynie w skrzyniach biegów montowanych do silników 1,3 l i 1,6 l (konstrukcja Renault) dość szybko pojawiają się luzy w układzie sterowania i występują problemy ze zmianą biegów. Naprawa, na szczęście, nie jest droga - koszt wynosi ok. 150 zł, ale trzeba ją powtarzać co 30- 50 tys. km.

Podwozie również jest trwałe. Dopiero po kilkudziesięciu tys. km mogą się pojawić luzy łączników stabilizatora lub tulejek wahaczy.

W pierwszych modelach szybko zużywały się łożyska oporowe kolumn McPhersona. Także na początku produkcji zdarzała się korozja tylnej klapy, ale problem szybko został rozwiązany i jeśli auto nie miało „przygód”, to korozja nie jest dla Space Stara problemem. Silniki 1.8 GDI są bardzo wrażliwe na jakość paliwa, więc lepiej rozglądnąć się za inną jednostką.


Wady

- Mały bagażnik

- Częste usterki sterowania zmianą biegów

- Silnik GDI bardzo wrażliwy na jakość paliwa


Zalety

- Obszerne i funkcjonalne wnętrze

- Mała usterkowość

- Bogate wyposażenie



Ważniejsze daty

1998 – premiera

2001 – nowe silniki 1.6 i 1.9 DI-D

2002 face lifting i nowe silniki 1.8 i 1.9 DI-D/115 KM

2005 zakończenie produkcji
 
 
 
gumas_72
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2008, 08:45   

jerk1 napisał/a:

2002 face lifting i nowe silniki 1.8 i 1.9 DI-D/115 KM



:shock: :D było cos takiego chyba nie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.