coś piszczy- moze alternator |
Autor |
Wiadomość |
kunacik [Usunięty]
|
Wysłany: 08-02-2008, 09:07 coś piszczy- moze alternator
|
|
|
witam wszystkich mitsumaniakow.
nan problem a mianowicie piszczenie przy odpalaniu mojego lancera, musze kilka razy przegazowac i to naprawde pozadenie zeby zniklo albo poczekac jakis czas....
wydaje mi sie ze podczas piszczenia samochod traci troche mocy....
moze wiecie co to moze byc? moze alternator? jak temu zaradzic i czy takie jezdzenie z tym nie doprowadzi do jakiejs wiekszej awarii?
pozdraawiam |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-02-2008, 09:23
|
|
|
Piszczy pasek. Albo wspomagania albo alternatora. Sprawdź który jest lużny. Prawidłowo naciągnięty pasek pod naciskiem palca nie powinien się ugiąć bardziej niż 1 cm. Poza tym zwróć uwagę w jakim stanie są paski (stare paski wielorowkowe kruszeją od spodu, są spękane, sztywnieją i przybierają białą barwę.
[ Dodano: 08-02-2008, 09:24 ]
kunacik napisał/a: | wydaje mi sie ze podczas piszczenia samochod traci troche mocy.... | Wydaje Ci się |
|
|
|
 |
kunacik [Usunięty]
|
Wysłany: 08-02-2008, 23:37
|
|
|
pasek jest bardzo naciagniety, prawie w ogole sie nie ugina.....
ale moze potrzebna jest juz jego wymiana..... |
|
|
|
 |
lipa40
Forumowicz

Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Lis 2007 Posty: 561 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 09-02-2008, 11:20
|
|
|
kunacik napisał/a: | pasek jest bardzo naciagniety, prawie w ogole sie nie ugina | Zbyt mocno naciągnięty pasek może oszkodzić łożyska . Zdejm pasek i posłuchaj łożysk w alternatorze |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-02-2008, 12:24
|
|
|
lipa40 napisał/a: | Zdejm pasek i posłuchaj łożysk w alternatorze | Prawda. Jeśli nie będzie ich słuchać (szum) to wymień pasek. |
|
|
|
 |
|