 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 14-05-2014, 13:30 |
Kupuje Carisme 1,9 DID - dobrze robie?? |
Autor |
Wiadomość |
KazPL [Usunięty]
|
Wysłany: 26-01-2006, 19:50
|
|
|
A jak sie Didy sprawuja tej zimy? Czy nie ma problemow przy takich mrozach? Bo rozgladam sie aby Kupic jakiegos Miska ale jeszcze dokladnie nie wiem jaki, zbieram informacje.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 26-01-2006, 21:52
|
|
|
KazPL napisał/a: | A jak sie Didy sprawuja tej zimy? |
Dobry aku + dobre paliwo = jazda zimą.
Mankamentem w DID jest to, że przy takiej temp. jaka była niedawno (-20) ten silnik nie jest w stanie się zagrzać w jeździe miejskiej i mieszanej. Przy -10 już tak. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 27-01-2006, 07:28
|
|
|
A czy z tym grzaniem to nie jest tak że trzeba wymienić termostat z 87C na 95C i może wtedy będzie dobrze. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
Canonier [Usunięty]
|
Wysłany: 27-01-2006, 08:34
|
|
|
Ja mam DiD od 3 miesięcy, i przy tych mrozach raz nie odpaliłem,
powodem był akumulatro, jeszcze oryginał, miał już 3 zimy za sobą.
Kupiłem nową Centre Futura, i kręci i pali jak wściekły.
Potwierdzam z tym nagrzewaniem silnika, tzn. że nie nagrzewa się tak szybko jak bym chciał. Dyskutowałem na ten temat z kolegą, i ustaliliśmy, że nowsze silniki mają większą sprawność cieplną (do tego dążą konstruktorzy) i z tego powodu nagrzewanie kabiny jest słabsze.
Ale i tak Misiakari mi się podoba. |
|
|
|
 |
Grześku
Mitsumaniak groźny oboźny

Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Maj 2005 Posty: 2722 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 27-01-2006, 20:42
|
|
|
Racja - DiDa potrzebuje więcej niż -15 żeby w sensownym czasie pokazać coś wskazówką na temperaturze płynu chłodzącego, ale mimo to ciepłe powietrze z nagrzewnicy pojawia się wmiarę szybko.
Moja Cari pali ładnie nawet na dużym mrozie -ostatnio zaliczyliśmy -28C - kwestia naładowanego akumulatora.
Aha, profilaktycznie dodawałem do paliwa naftę, a od tygodnia dolewam specjalny dodatek do paliwa przeciwdziałający gęstnieniu paliwa i absorbujący wodę. |
_________________ "nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin
strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia |
|
|
|
 |
Yapa [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2006, 20:21
|
|
|
Cytat: | Racja - DiDa potrzebuje więcej niż -15 żeby w sensownym czasie pokazać coś wskazówką na temperaturze płynu chłodzącego, ale mimo to ciepłe powietrze z nagrzewnicy pojawia się wmiarę szybko.[...] |
Może warto nie odkręcać od razu ciepłego powietrza, tylko poczekać trochę, aż drgnie wskazówka? Nagrzewnica działa trochę jak chłodnica..Silnik szybciej się nagrzeje, jeszcze szybciej będzie ciepło..
Cytat: |
Aha, profilaktycznie dodawałem do paliwa naftę, a od tygodnia dolewam specjalny dodatek do paliwa przeciwdziałający gęstnieniu paliwa i absorbujący wodę |
Nie wiem czy dolewanie nafty to dobry pomysł - nie jest to szkodliwe dla aparatury wtryskowej ? Jeszcze w starszych dieslach nie było to złe, one spalają wszystko .ja mam stary F8QT, ale bałbym się lać naftę.Leję depresator, chociaż kilka razy zamarzł A propos, mi też pali od pierwszego razu, choć 2 letni aku i 220 tys. przejechane |
|
|
|
 |
|
|