Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zaczął klepac zawór
Autor Wiadomość
kamil73-73 
Forumowicz
Gal 2,5 V6 Elegance


Auto: Mitsubishi galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 212
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 21-02-2008, 20:14   Zaczął klepac zawór

Sory ale musze odświeżyc temat zaworów,wiem że było na ten temat kilka stron opisu i wiele opini,zapytam się Was raz jeszcze co w moim wypadku zrobic.Zawór [lub zawory] klepie na gorącym troche cichnie i znowu tyka .Chciałem zaląc ceramizer dopiero wtedy jak będzie jakaś traska 300-500 km ciągłej jazdy narazie robie małe przebiegi ok 20-30 km dziennie więc niewiem czy wlewka preparatu odniesie porządany efekt .Jaka jest Wasza opinia ,lac czy czekac może ktoś miał identyczne obiawy.Za wszelką pomoc bardzo dziękuje,dodam iż po wymianie oleju jest 1200km castrol 5w 40 Magnatek
_________________
Kamil
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 21-02-2008, 20:36   

I po wlaniu chciał byś się turlać te 300km w ślimaczym tempie? Bo po ceramizerze pierwsze 250km jeździsz na max 2750obr. :badgrin:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
DamianBlue 
Mitsumaniak
vel FURIAN


Auto: Galant'97 2,5 V6 24V Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 81
Skąd: Legionowo
Wysłany: 21-02-2008, 20:59   

Witaj.
Miałem identyko problem. DO 2,5 V6 nie leje sie magnateca( wystepuje owe walenie zaworów)!!!!!!! Wszędzie o tym huczy na forum :D . Ja mialem niestety zalany przez serwis taki olej jak twój i po takim samym przebiegu objaw jak u Ciebie. Wymien olej na Mobil 1 5W/50. Ja tak zrobiłem. Po 20-50 cisza aż miło, a i silnik pracuje jakoś miło. Na magnetecu pracował jakoś "sucho"

Pozdrawiam
_________________
Polonez Caro Plus'97 1,6 GLI ]:->
Galant'97 2,5 V6 Automat
 
 
 
pompec 
Mitsumaniak
misiu-maniak


Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 698
Skąd: Warszawa [WF]
Wysłany: 21-02-2008, 21:14   

miałem identyczny objaw... na zimnym klepały jak głupie, a po kilku minutach raz ciszej raz głośniej... zalałem ceramizer... przejechałem 100km na raty do 2700obr. i 2 godziny, na raty, na jałowym (1godz.= 50km)... klepanie jak ręką odjął :lol: ... już następnego dnia rano na zimnym nic nawet raz nie klepnęło... nie wiem jak ceramizer wpłyną na inne rzeczy, typu kompresja czy spalanie, ale warto było... chociażby ze względu na te popychacze...
_________________
Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 
 
DamianBlue 
Mitsumaniak
vel FURIAN


Auto: Galant'97 2,5 V6 24V Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 81
Skąd: Legionowo
Wysłany: 21-02-2008, 21:32   

ceramizer wtedy,kiedy wymiana oleju nie pomoże.
_________________
Polonez Caro Plus'97 1,6 GLI ]:->
Galant'97 2,5 V6 Automat
 
 
 
pompec 
Mitsumaniak
misiu-maniak


Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 698
Skąd: Warszawa [WF]
Wysłany: 21-02-2008, 21:52   

DamianBlue napisał/a:
ceramizer wtedy,kiedy wymiana oleju nie pomoże.

po wymianie oleju (Mobil 10W40) klepały chyba jeszcze bardziej...
_________________
Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 
 
DamianBlue 
Mitsumaniak
vel FURIAN


Auto: Galant'97 2,5 V6 24V Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 81
Skąd: Legionowo
Wysłany: 21-02-2008, 22:00   

Mówie tylko kiedy ceramizer :) . U mnie wymiana oleju na 5W50 pomogła w 100%.
_________________
Polonez Caro Plus'97 1,6 GLI ]:->
Galant'97 2,5 V6 Automat
 
 
 
RoveR 
Mitsumaniak
porządany VR4

Auto: GALANT 2.5 V6 EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 219
Skąd: Łódź/Moskwa
Wysłany: 21-02-2008, 22:21   

Jeżeli leje do swojego gala 2,5 V6 olej 10W40 Castrol Magnatec, to czy w tym przypadku też grozi klepanie zaworów? Jak dotąd nic nie stuka i silnik pracuje cichutko. A przebieg 185 tys.km
 
 
 
kamil73-73 
Forumowicz
Gal 2,5 V6 Elegance


Auto: Mitsubishi galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 212
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 21-02-2008, 22:28   

Ale po wymianie po jakieś 100km nie było klepania ,a teraz nie wiadomo skąd i dlaczego zajeżdżam pod dom i słysze jak dzwoni ,szlag mnie trafia przecierz motor rozgrzany ,czy w innych autach 24 zaw. też są takie problemy??? Czy to jakaś fuszera w konstrukcji tkwi ,ten motor jest po 140000 tyś to trochę za wcześnie na klepanie !!![no chyba że ma 4 00 i facet oleju nie zmieniał ] Sciągam ceramizer i poczekam na efekty . Nadmienie ,że mam drugie auto 4 cyl faktycznie ma mniej zaworów ,więc mniej komlikacji ale ma przebieg prawie 300tyś kto wie może 350 i nic nie dzwoni,rano na zimnym 3sek i to tyle
_________________
Kamil
 
 
DamianBlue 
Mitsumaniak
vel FURIAN


Auto: Galant'97 2,5 V6 24V Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 81
Skąd: Legionowo
Wysłany: 22-02-2008, 00:39   

Tak jak mówilem. Mój ma przebieg równe 100k. Po zalaniu castrolem magnatekiem zaczęło mi klepać. Po zmianie na mobil 1 5w/50 nastała piekna cisza, a silnik mruczy jak dawniej.

RoveR napisał/a:
Jeżeli leje do swojego gala 2,5 V6 olej 10W40 Castrol Magnatec, to czy w tym przypadku też grozi klepanie zaworów? Jak dotąd nic nie stuka i silnik pracuje cichutko. A przebieg 185 tys.km


Może ale nie musi klepać. Ten Silnik po prostu "nie trawi" tego oleju(można poczytać o tym na forum).

kamil73-73 napisał/a:
Ale po wymianie po jakieś 100km nie było klepania ,a teraz nie wiadomo skąd i dlaczego zajeżdżam pod dom i słysze jak dzwoni ,szlag mnie trafia przecierz motor rozgrzany ,czy w innych autach 24 zaw. też są takie problemy??? Czy to jakaś fuszera w konstrukcji tkwi ,ten motor jest po 140000 tyś to trochę za wcześnie na klepanie !!![no chyba że ma 4 00 i facet oleju nie zmieniał ] Sciągam ceramizer i poczekam na efekty . Nadmienie ,że mam drugie auto 4 cyl faktycznie ma mniej zaworów ,więc mniej komlikacji ale ma przebieg prawie 300tyś kto wie może 350 i nic nie dzwoni,rano na zimnym 3sek i to tyle

JA bym zaczął od oleju, ale to ja :wink: . Co do silnika to jeden jak dla mnie z najlepszych konstrukcji mitsu :) . Chyba większość mitsubraci się ze mną zgodzi. To że jak wczesniej nadmieniłem V6 nie trawi tego typu oleju, nie oznacza, że silnik to fuszerka :)

Pozdrawiam
_________________
Polonez Caro Plus'97 1,6 GLI ]:->
Galant'97 2,5 V6 Automat
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 22-02-2008, 08:42   

DamianBlue napisał/a:
Tak jak mówilem. Mój ma przebieg równe 100k. Po zalaniu castrolem magnatekiem zaczęło mi klepać.

Taki mały przebieg i klepie... cośtu nie tak. I z ta złota konstukcja silnika bym tak nie przesadzał, jest ok i tyle.

MOj na liczniku ma przebieg 140k, ale mysle ze jest około 200k i nic mi ni klepie, fakt ze od czasu jak przyjechał do Polski zalewam go Mobil 5w50 lub 0w40.

Zauwazam ze jazdy na krótkich trasach i po miescie sprzyjaja temuk zeby sie zawór odezwał. Miałem takie wrazenie ze slychac coś. Dodatkowo wydaje mi sie ze jakby przed sama wynmina w okolicach 14k jest glosniej ale moze to tylko takie sugestywne odczucia. Narzie nie robie nic tylko zalewm kolejeny raz nowy olej i sie wlsnie zastanawiałem nad Magnatcem.... ale teraz to już sam nie wiem. Zreszta nioktórzy twioerdza ze Magnatec moe być podrobiony... wiec jeszcez zobacze
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 22-02-2008, 12:17   

Mialem elfa 10W-40 klepało strasznie, teraz mam magnateca 10W-40 +ceramizer i nic nie klepiem nawet na mrozie zaraz po odpaleniu. Ale to pewnie ceramizer tak uciszył
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22-02-2008, 12:31   

DamianBlue napisał/a:
DO 2,5 V6 nie leje sie magnateca( wystepuje owe walenie zaworów)!!!!!!! Wszędzie o tym huczy na forum :D

możesz podać jakiś link do tych tematów, co sugerują, że od oleju Castrola stukają popychacze :?:

Bo to, że akurat Tobie po wymianie z Castrola na Mobil (przy tej samej lepkości) czy odwrotnie przestały stukać popychacze to uważam, za zbieg okoliczności ...te Oleje są na tyle dobre i na tyle porównywalne, że nie mogą być tutaj tak wielkie różnice w ich działaniu ... może jakbyś wlał Mobil a wcześniej lałeś Lotos'a to wówczas jestem skłonny uwierzyć w zdecydowanie lepsze działanie silnika :)
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
DamianBlue 
Mitsumaniak
vel FURIAN


Auto: Galant'97 2,5 V6 24V Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 81
Skąd: Legionowo
Wysłany: 22-02-2008, 18:24   

Jak znajde czas to poszukam tych linków gdzie tak piszą. Zbieg okoliczności to nie jest. Jak mówie czytałem i ktoś na forum się wypowiedział że ten silnik nie toleruje magnateca, plus kilku inych ludzi tez to stwierdziło. Wczesniej jeździłem na mobil 1 i wszystko było ok. Po zalaniu magnatekiem zaczęło się klepanie(podobnie jak u wielu innych forumowiczów). Po zmianie oleju spowrotem na mobil 1 wszystko jest ok.
Te tematy o oleju przejrzałem właśnie wtedy kiedy zaczęło mi klepać. Pisali że magnetec niet "bo zawory po nim walą". Wymieniłem i się potwierdziło.

Pozdrawiam.
_________________
Polonez Caro Plus'97 1,6 GLI ]:->
Galant'97 2,5 V6 Automat
 
 
 
gwb
[Usunięty]

Wysłany: 22-02-2008, 18:42   

No to ja powiem ze pare dni temu bylem w ASO i zmienilem olej na mobila 5w cos tam i tak jak nigdy mi nic nie klepalo tak teraz mi NAPIER.... strasznie . I co poradzicie? Co to jest ten ceramizer i w ogole??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.