Zaczął klepac zawór |
Autor |
Wiadomość |
kamil73-73
Forumowicz Gal 2,5 V6 Elegance

Auto: Mitsubishi galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2007 Posty: 212 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 22-02-2008, 20:09
|
|
|
Panowie widzę że złoty środek nie istnieje !!! Każdy przypadek jest odosobniony,niektóre się powielają ,inne nie.Sądze jednak ,że jakośc oleju jest różna jak i wszystkiego w naszym kraju,kto trafił sie cieszy i chwali bo dobre itd itd..Co do rrodzaju oleju to zgadzam się z wypowiedzią kolegi który sugerował że nie mogą się aż tak różnic w tej samej klasie.Marcino zgadzam się miasto krótkie jazdy itp nie wpływają dobrze na smarowanie zwłaszcza takiej klawiatury .Ten motor stworzony jest do dalekich tras [stała temperatura itym podobne] .A tak w ogóle to żaczął klepac jak żonka zaczęła jeżdzic 50 tką hehehe [castrol był bardzo chwalony na forum stąd decyzja] [mój mąż to palant tak pisząc o mnie ,chechła silnik że chce wyskoczyc spod maski ja przynajmniej go pieszcze] |
_________________ Kamil |
|
|
|
 |
RoveR
Mitsumaniak porządany VR4
Auto: GALANT 2.5 V6 EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Maj 2007 Posty: 219 Skąd: Łódź/Moskwa
|
Wysłany: 22-02-2008, 21:12
|
|
|
Jak kupiłem swojego gala, a jestem pierwszym właścicielem po Niemcu i pod maską był kartka z wymiany oleju, na której widniał Castrol Magnatec 10 W 40. Więc jak zmieniałem u siebie to wlałem to samo i nie ma żadnych problemów. Więc uważam że olej jest ok; tym bardziej że kupowałem w oryginalnym opakowaniu 4l. Zresztą pytałem kilku ludzi którzy zajmują się mechaniką i twierdzili że ten olej jest jednym z najlepszych do tego silnika. |
|
|
|
 |
DamianBlue
Mitsumaniak vel FURIAN

Auto: Galant'97 2,5 V6 24V Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2007 Posty: 81 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 22-02-2008, 22:20
|
|
|
Witam ponownie.
Proszę koledzy nie traktujcie moich wypowiedzi jako jakiś atak. Mówię to co sam doświadczyłem i co doświadczyli inni . Kolega kamil73-73 potrzebował pomocy, więc poradziłem coś, co według mnie może pomóc.
Pozdrawiam DamianBlue |
_________________ Polonez Caro Plus'97 1,6 GLI ]:->
Galant'97 2,5 V6 Automat |
|
|
|
 |
misjonarz.
Mitsumaniak \KSG/

Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007 Posty: 1444 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 23-02-2008, 22:48
|
|
|
ja poprzednio miałem zalany mobil, i zawory klepały dość mocno. po wymianie na magnatec dalej je słychać ale już nie tak mocno i w zasadzie tylko z zewnątrz. a ceramizer i tak sobie kupie. i do silnika i do skrzyni biegów.
strona producenta:
http://www.ceramizer.pl/ |
_________________ http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/
Gość zobacz mojego misia
ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
|
|
|
 |
pompec
Mitsumaniak misiu-maniak

Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 698 Skąd: Warszawa [WF]
|
Wysłany: 24-02-2008, 21:15
|
|
|
mi po nalaniu Mobila 10W40 też zaczęły klepać bardziej... więc reguły chyba nie ma... ale ceramizer jeszcze raz polecam bo klepanie ustało... nawet na zimnym nie klepnie nawet raz... |
_________________ Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 25-02-2008, 10:41
|
|
|
DamianBlue napisał/a: | roszę koledzy nie traktujcie moich wypowiedzi jako jakiś atak |
DamianBlue, nie odbieramy Twojej wypowiedzi jako atak ... Tobie pomogła wymiana oleju na Mobil i OK ...reszta to kwestia wyciągania wniosków - ja uważam, że ta wymiana nie znaczy, że akurat wymiana oleju na tą konkretną markę uciszyła Ci popychacze ... ale mogło tak się zdarzyć od ogólnie wymiany oleju.
Mnie akurat uderzyła ta Twoja wypowiedź:
DamianBlue napisał/a: | DO 2,5 V6 nie leje sie magnateca( wystepuje owe walenie zaworów)!!!!!!! Wszędzie o tym huczy na forum |
Co jak się okazuje - niestety informacja jest nieprawdziwa.
Ja zauważyłem ponadto, że jak mam poziom oleju po środku miarki na bagnecie, to zaczynam słyszeć stukanie popychaczy ... jak mam większy poziom oleju to mam ciszę. |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 25-02-2008, 13:52
|
|
|
pompec napisał/a: | DamianBlue napisał/a: | ceramizer wtedy,kiedy wymiana oleju nie pomoże. |
po wymianie oleju (Mobil 10W40) klepały chyba jeszcze bardziej... |
no mi w AUTO TW polecili 10W40 i tez klepie jeszcze bardziej, zaluje ze nie zastosowalem sie do porad z forum-przy nastepnej wymianie oleju wleje 5W50 i moze tez znow bede mial cicho pod maska, bo teraz to klepanie do szalu mnie doprowadza |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 25-02-2008, 13:57
|
|
|
akbi napisał/a: |
Ja zauważyłem ponadto, że jak mam poziom oleju po środku miarki na bagnecie, to zaczynam słyszeć stukanie popychaczy ... jak mam większy poziom oleju to mam ciszę. |
No tak jest bo ciśnienie jest większe, dokladnie mialem tak samo, jak mialem malo oleju, klepało, jak mialem full to juz mniej. |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
PabloGal
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 '97 sprzedany
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 158 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-02-2008, 14:36
|
|
|
Cześć Mitsumaniacy.
Chciałem wam powiedzieć że na moje skromne 2.0 ceramizer pomógł. Zawory zaczeły klepać po wymianie oleju więc zapadła szybka decyzja o wlaniu tego "cuda". po przejechaniu około 200 km. ślimaczym tempem nastała cisza i tak już od 8 tyś. km.
Ja osobiście polecam ceramizer choc wiadomo że na wszystko nie pomoże. Ale zastanawiam się nad wlaniem do skrzyni biegów.
Pozdrawiam. |
_________________ Saab 9-3 2.0T 210km sprzedany:(
Teraz Mazda MPV 2.0 klekot ale pojemny:)
No i CJ z sercem 6A13, ale zabrał Fragu
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 Turbo |
|
|
|
 |
bokciu [Usunięty]
|
Wysłany: 25-02-2008, 17:29
|
|
|
PabloGal napisał/a: | Chciałem wam powiedzieć że na moje skromne 2.0 ceramizer pomógł. Zawory zaczeły klepać po wymianie oleju więc zapadła szybka decyzja o wlaniu tego "cuda". po przejechaniu około 200 km. ślimaczym tempem nastała cisza i tak już od 8 tyś. km. |
Dokladnie mialem to samo.Po wymianie bylo znacznie gorzej wiec zalalem Ceramizer i odrazu pojechalem w trase.Zrobilem jednorazowo 300 km i byla cisza.Od tego czasu przejechalme jakies 5 tys km i slychac je sporadycznie i to na kilkadziesiat sekund.
Jednak ja zauwazylem pewna prawidlowosc.Na klepanie ma wplyw pogoda a głownie nagle zmiany temperatur.Jesli jest np. zima i przez jakis czas utrzymuje sie pewna temp. wtedy jest OK .Jesli naraz sie ociepli to lubia zagrac ale tylko w pierwszym dniu,pozniej jesli ta temp. wyzasza sie utrzymuje jest juz cicho.Dzial to oczywiscie w druga strone.
Olej Mobil 1 5W50
pozdr. |
|
|
|
 |
gwb [Usunięty]
|
Wysłany: 25-02-2008, 17:52
|
|
|
JaGrab3 napisał/a: | akbi napisał/a: |
Ja zauważyłem ponadto, że jak mam poziom oleju po środku miarki na bagnecie, to zaczynam słyszeć stukanie popychaczy ... jak mam większy poziom oleju to mam ciszę. |
No tak jest bo ciśnienie jest większe, dokladnie mialem tak samo, jak mialem malo oleju, klepało, jak mialem full to juz mniej. |
To u mnie przed wymiana bylo minimalnie ponizej polowy na miarce a po wymianie mam prawie pod gorna kreske i tak jak mowilem wczesniej przed wymiana nic a po masakra. |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 25-02-2008, 18:03
|
|
|
Cytat: | Jednak ja zauwazylem pewna prawidlowosc.Na klepanie ma wplyw pogoda a głownie nagle zmiany temperatur.Jesli jest np. zima i przez jakis czas utrzymuje sie pewna temp. wtedy jest OK .Jesli naraz sie ociepli to lubia zagrac ale tylko w pierwszym dniu,pozniej jesli ta temp. wyzasza sie utrzymuje jest juz cicho.Dzial to oczywiscie w druga strone. |
Wiesz co ....mogę potwierdzić Twoje słowa.Choć to wydaje sie dziwne i niektórzy sie uśmiechną ale coś w tym jest.Jednego dnia przy uruchomieniu klepią a innego cisza.
Jest jeszcze jedna sprawa, która wymaga wyjaśnienia.Podejrzewam tez wpływ filtra oleju.Są np. do Carismy filtry, z zaworem zwrotnym o czym niedawno sie dowiedziałem.Np. Manna przy ciśn. 1 bar. Nie wiem jak posiadają inne filtry.Jeżeli sie mylę lub idę złym tropem to mnie "wyprostujcie". |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 25-02-2008, 18:31
|
|
|
hmm ciekawe wypowiedzi. gdzies tak kiedys slyszalem ze zuzyte sie wymienia i to mozna nawet samemu takie klepanie dochodzace z kola wcale nie musialoby swiadczyc o jakosci azotu pompowanego w kola
prosze zignorowac ten post, to jak kiedys atari a commodore, co lepsze hehe
btw. mialem commodore w 1986 (sam na nie zapracowalem ) i tak juz mi zostalo. od tej pory rozumiem, ze szanse, iz jakosc czasu, indywidualnie spedzona w punkcie X bedzie odpowiadac ... za zadne. |
|
|
|
 |
|