Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
24-10-2007, 15:40
drążki i końcówki drążków ?
Autor Wiadomość
Bastek77
[Usunięty]

Wysłany: 25-11-2007, 23:47   

Potwierdzam słowa Dma:) sporo zabawy przy wymianie gum drążka stabilizatora, trzeba opuszczać wózek itd także idź do fachowca, żeby Ci czegoś nie popsuł :?
 
 
lukasz921 
Mitsumaniak

Auto: Space Star 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 186
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 04-12-2007, 19:22   

witam,
no i jestem po wymianie tych gum. niestety nic to specjalnie nie dalo :/ chyba sie poddaje poki co bo sucho w portfelu.

Pozdrawiam
Lukasz921
 
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2007, 21:25   

Sprawdź czy masz wszystkie blaszki w klockach :!: :!: :!:
 
 
Andrzej C.
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2007, 09:41   

Witam.
Sprawdź sobie jeszcze zawiasy maski, bo gdy mają luz to bardzo je słychać i to tak jakby pukało zawieszenie. Otwórz sobie maskę silnika z kabiny tak aby trzymało ją jeszcze zabezpieczenie przy chłodnicy i szarpnij za zawiasy przy szybie. Jeżeli mają luzy to zaraz je usłyszysz. Bardzo często pukają też amortyzatory, pomimo że wszystko wskazuje że są OK.
 
 
Laki023
[Usunięty]

Wysłany: 26-02-2008, 13:23   

Witam

Odnośnie wymiany gum drążka to sprawa jest dość prosta - sam to przechodziłem i nie potrzeba do tego nawet kanału; mianowicie w nadkolach jest takie wycięcie i bez problemu dojdziesz tam małą grzechotką czy kluczem łamanym. Podnosisz samochód z 1 strony i skręcasz maksymalnie kołem. koło oczywiście trzeba ściągnąć. Wymiana - max 1h.
Odnośnie stuków w zawieszeniu z prawej strony to chyba przypadłość mitsubishi colt/lancer.
Ja wymieniłem łożysko amortyzatora, sworzeń wahacza, gumy i łączniki stabilizatora,końcówki drążków kierowniczych i nadal kiszka - stuka jak stukało, a na stacji diagnostycznej wszystko wychodzi ok. Co jest? sam juz nie wiem - chyba została juz tylko przekładnia kierownicza

pozdrawiam
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-02-2008, 16:29   

Laki023 został jeszcze stary amortyzator, który też może stukać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.