Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana Rozrzadu,oleju,przeguby itd..
Autor Wiadomość
krotka 
Mitsumaniak
Sticker Princess ;)


Auto: Czarny - Colt CJ0 '98 :)
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 25 Cze 2007
Posty: 261
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 04-03-2008, 01:48   

ja mogę tylko powiedzieć, że autko ma pojemność 1,3 a przebieg ok 165tys, na rachunku z przeglądu w szwajcarii w maju 2006 wpisany przebieg 144.500km. Rok później auto przyjechało do PL i jeździło po małej mieścinie pod Bydgoszczą, choć właściciel mógł nim kilka razy śmignąć do szwajcarii, auto było podobno żony, on sam miał drugie - jeździł astrą na szwajcarskich blachach, więc przebieg RACZEJ autentyczny
PODOBNO był ten rozrząd wymieniany przy ok 100tys, ale koleś nawet nie wiedział jaki olej jest w aucie, więc nie wiem czy to pewne info.
_________________
| krotka | & | czarny | & | zupełnie nowe drzewko | & | totalnie rozbrajające coś | & | turcja | ;)
 
 
 
amator3nr
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2008, 20:34   

Witam wszystkich

Jestem tutaj nowy. Z tego co sie dowiedziałem to zostałem (w sumie przez przypadek)posiadaczem Colta 1.3 z 1997 roku, 190tys km przejechane. Za jakiś tydzień przyjedzie do mnie z Niemiec.
Moje pytanie wiąże sie jak najbardziej z tematem, a konkretnie: Co wymienic, co uzupełnić??
I gdzie to najlepiej (najtaniej i najpewniej)kupic a Krakowie??
Pzdr i dziekuje za odpowoiedzi.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 13-03-2008, 20:57   

amator3nr napisał/a:
Co wymienic

- Kompletny rozrząd
- Komplet filtrów (powietrze, olej, paliwo)
- Olej w silniku
- Świece zapłonowe
- Kable zapłonowe
- Sprawdzić stan hamowni
To chyba wszystko na początek, jeśli o czymś zapomniałem to ktoś na bank uzupełni :)

Cytat:
I gdzie to najlepiej (najtaniej i najpewniej)kupic a Krakowie??
Najlepiej zapytać na forum regionalnym :)
_________________________________
EDIT:
amator3nr, sorki za brak kultury :oops: :oops:

Witaj :)

Sorki za OT
___________________________________________________
Można było to tak zrobić, jak już taki kulturalny chciałeś być ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 14-03-2008, 14:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-03-2008, 22:23   

amator3nr, witaj na forum.

Tutaj masz namiar na mechanika klubowego - zadzwoń - doradzi Ci co i jak ;)
Natomiast jeśli masz zamiar robić wszystko samemu - to na stronach forum małopolskiego możesz znaleźć namiary na sklepy gdzie mamy zniżki, no i oczywiście jest jeszcze Japaneze
Marek Malik
telefon: (042) 215 44 02
GSM: 602 224 584
Pabianice

Jak już zrobisz z autem - to zapraszam również na spota pod Plazą - dopiero po świętach będzie - info znajdziesz również tam ;)
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
amator3nr
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2008, 23:48   

Wielkie dzieki za pomoc. Juz sie nie moge doczekac az Colt przyjedzie (najgorsze ze go jeszcze nie widzialem na "żywca").
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-03-2008, 00:38   

Tak teraz patrzę - przy tym przebiegu zastanawiałbym się nad wymianą pompy wody jeszcze ;)
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
amator3nr
[Usunięty]

Wysłany: 14-03-2008, 17:43   

Zastanawiam sie nad ta pompą i nie wiem jak to jest. Podobno wymiania sie pompe az trafi ją. A teoretycznie powinna starczyc do konca pracy silnika. Z takim zdaniem sie spotkalem.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 15-03-2008, 00:01   

Oryginalna pompa wytrzymuje przebiegi około 200000 więc niema się co zastanawiać, to koszt 100PLN +/- 20PLN a masz pewność, że nie padnie. A jak padnie to znów czeka cię rozgrzebywanie całego zestawu pasków, a wcześniej innych gadżetów ograniczających dostęp do nich i do pompy. Zrób pompę od razu a zaoszczędzisz czas i nerwy :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
amator3nr
[Usunięty]

Wysłany: 15-03-2008, 07:43   

Tak zrobię. Zadne pieniadze a zawsze jakos pewniej.
 
 
czapelka 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A '99 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 139
Skąd: Poznań
Wysłany: 03-02-2010, 17:58   

Witam jestem w trakcie kupowania czesci eksplotacyjnych i mam pytanie. Zakupiłem:
-kopletny rozrzad+uszczelniacze
-filtr oleju,paliwa
-swiece
I tutaj mam pytanie posiadam Colta 1.3 GLX...97 rok z klimatyzacja jakie paski wymienic?(przy dopalaniu piuszczy) Czy bedzie ktos tak mily ze poda mi numer katalogowy z IC bo jest tam kilka(alternatora,pompy wspomagania,alternatora z klimatyzacja, pompy wspoimagania z klima) Pozdrawiam. Przerpaszam za bledy gdyz pisze z teleofnu komorkowego.
 
 
 
skobel2 
Nowy Forumowicz

Auto: colt GLX Cool
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: przeworsk
Wysłany: 31-01-2011, 11:04   

Witam!
zakupiłem w sobotę Colta z niemiec. w książce serwisowej widnieje zapis że był wymienieny przy 122 000km teraz jest 188 000km.
pewnie trzeba będzie wymienić pasek
To jest auto z 1997 roku 1,3 poj. GLX wersja COOL.
Jak pasek to i napinacze rozumiem- ale czy coś jeszcze?
 
 
dlamer
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2011, 12:04   

Polecam wymienić uszczelniacz wału i wałka rozrządu. U mnie trochę się przez nie pociło a po wymianie suchutko i czyściutko.

P.S. Rolka napinająca jest jedna
 
 
draglukasz 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 GLX 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 6
Skąd: przeworsk
Wysłany: 14-02-2011, 20:55   

Witam!
ostatnio byłem na wymianie rozrządu i tak mi sie wydaje że auto jest lekko słabsze- nie ma dużej różnicy ale jest niewielka, czy to możliwe że rozrząd został nieprawidłowo założony?
 
 
dlamer
[Usunięty]

Wysłany: 15-02-2011, 11:02   

Tak, to jest możliwe. Ale zapytaj jeszcze mechaniora czy coś przy okazji nie regulował.
 
 
kondzio3333 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-02-2013, 12:06   

Nie będę zaczynal nowego tematu. Czy warto kupić ten zestaw? Jeżeli nie to gdzie taniej albo jakie lepsze części?

http://allegro.pl/mitsubi...3035636704.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.