  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		Hyundai Pony 1.5MPI nie zapala na benzynie | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 romkolus [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-03-2008, 21:58   Hyundai Pony 1.5MPI nie zapala na benzynie
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam!
 
Mam Hyundaia Pony 1.5 MPI z 1994r.z instalacją LPG. Walczę już z nim od miesiąca i już nie mam pomysłów.Dla jasności określę objawy oraz to co już sprawdziłem.jeżeli to za mało to podaje link do innego forum,na którym już próbowałem uzyskac pomoc,niestety bezskutecznie.Tam szeroko opisałem kolejne kroki,jeżeli komuś chce się tyle czytać: http://www.elektroda.pl/r...a736bae7ea41360
 
 
Co się dzieje:
 
- na gazie zapala i chodzi normalnie,
 
- po przełączeniu na benzynę,niezależnie od temperatury silnika od razu gaśnie,
 
- po odłączeniu wtyczki od przepływomierza zapala
 
- podłączenie wtyczki do przepływomierza powoduje natychmiastowe zgaśnięcie silnika
 
 
Co już sprawdziłem lub/i wymieniłem:
 
- świece i przewody zapłonowe
 
- filtr paliwa
 
- czyszczone przewody paliwowe i zbiornik paliwa
 
- wtryskiwacze wraz z regulatorem ciśnienia
 
- pompa paliwa
 
- układ przełączania z LPG na benzynę
 
- przepływomierz
 
- błędy w pamięci sterownika - brak
 
 
Jeżeli ktoś ma pomysł to będę bardzo wdzięczny. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 e-gen  		  
		 
         moderator
  
  
                  Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710) 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-03-2008, 09:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Zgadaj się z kimś na podmianę ECU. Sprawdzałeś czy silniczek krokowy nie umarł? Mierzyłeś oporność czujnika temperatury cieszy chłodzącej (na zimnym i gorącym silniku)?
 
 
Nie możesz do końca wierzyć, że jak CE sie nie świeci to wszystko jest OK z czujnikiami. | 
             
						
				_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 josie  		  
		 
         Mitsumaniak majsterklepka
  
  
                  Auto: Omega B 2.0 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-03-2008, 14:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Sprawdziłbym jeszcze szczelność całego dolotu - szczególnie w obszarze montowania miksera LPG. Wszystko musi być szczelniutkie. 
 
Jak nie jest to przepływomierz mówi że zassał x powietrza a nieszczelnościami silnik zassał jeszcze y. ECU podaje dawkę paliwa dla x powietrza a tego w rzeczywistości jest więcej, mieszanka jest tragicznie uboga i gaśnie. 
 
Odłączenie przepływomierza poprawia sprawę, bo ECU dawkuje paliwo bez odczytów ile silnik zassał powietrza - silnik oczywiście chodzi kulawo ale chodzi. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Karol208  		  
		 
         Forumowicz Hose
  
  
                  Auto: Audi a8 4.2 + LPG 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 137 Skąd: Biała Podlaska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-03-2008, 20:10   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Posluchaj rady kolegi josie Mozesz sprobowac zamontowac przeplywke bezposrednio przy przepustnicy Posprawdzaj sygnaly z przeplywomierza tuz  przy ECU. Moze masz gdzies ubytek w  przewodach i po drodze sygnal ulega zmianie.
 
Warto bylo by podlaczyc autko pod palmtopa jessli ktosw okolicy posiada. i sprawdzic co na lpg pokazuje przeplywka. | 
             
						
				_________________ Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |