Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
uszczelka pod glowica
Autor Wiadomość
szybkiace
[Usunięty]

Wysłany: 12-03-2008, 18:53   uszczelka pod glowica

Witam wszystkim zytaniem wracam sie z pytaniem do mitsumaniakow, mial z was niedawno nieprzyjemnosc robienia uszczelki pod glowica w silniku 4 cylindrowm. Ile to wszystko moze kosztowac tzn robota przy silniku, planowanie, i komplet uszczelek.Z gory dzieki pozdro
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 12-03-2008, 19:54   

szybkiace napisał/a:
Ile to wszystko moze kosztowac tzn robota przy silniku, planowanie, i komplet uszczelek.


CZy jeszczes ie planuje głowice? To chyba nie duzy fiat..... :)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
temir
[Usunięty]

Wysłany: 12-03-2008, 20:03   

niestety się planuje a przy okazji trzeba by zrobić gniazda zaworowe koszty u mnie były około 1700 zł ale jeszcze rozrząd był wymieniony i hamulce przód
 
 
szybkiace
[Usunięty]

Wysłany: 12-03-2008, 21:18   .

Tak planuje sie glowice jest to wazne niweluje jakiekolwiek slabe punkty i rysy. Pytalem bo mnie szwagier prosil bo przebywamy za granica i mu pssat siadl uszczelka pod glowica i pompa wody no i przy okazji swiece zarowe silnik 1.9 tdi no i skroblo 900 euro nie w aso tylko jakis zwykly warsztat sie gryzie ze tak drogo wiec chcialem sprobowac jakos porownac ceny uslug aby go pocieszyc. Nerka
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 18-03-2008, 23:29   

Ostatnio robiłem podobnie w aucie brata (Landrover Freelander 1.8), który był z wizytą w UK i miał pecha. Komplet (planowanie, zestaw uszczelek głowicy i przy okazji rozrząd plus paski klinowe) wyszło u "polskiego" mechaniora 270 GBP.
Nawiasem mówiąc, posiadanie silnika 1.8 (seria K) w Landroverze, Roverze, MG = nieustające przepalanie uszczelki pod głowicą. Tak tytułem ostrzeżenia, jakby kogoś kusiło nabyć takie auto.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.