 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
uszczelka pod glowica |
Autor |
Wiadomość |
szybkiace [Usunięty]
|
Wysłany: 12-03-2008, 18:53 uszczelka pod glowica
|
|
|
Witam wszystkim zytaniem wracam sie z pytaniem do mitsumaniakow, mial z was niedawno nieprzyjemnosc robienia uszczelki pod glowica w silniku 4 cylindrowm. Ile to wszystko moze kosztowac tzn robota przy silniku, planowanie, i komplet uszczelek.Z gory dzieki pozdro |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 12-03-2008, 19:54
|
|
|
szybkiace napisał/a: | Ile to wszystko moze kosztowac tzn robota przy silniku, planowanie, i komplet uszczelek. |
CZy jeszczes ie planuje głowice? To chyba nie duzy fiat..... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
temir [Usunięty]
|
Wysłany: 12-03-2008, 20:03
|
|
|
niestety się planuje a przy okazji trzeba by zrobić gniazda zaworowe koszty u mnie były około 1700 zł ale jeszcze rozrząd był wymieniony i hamulce przód |
|
|
|
 |
szybkiace [Usunięty]
|
Wysłany: 12-03-2008, 21:18 .
|
|
|
Tak planuje sie glowice jest to wazne niweluje jakiekolwiek slabe punkty i rysy. Pytalem bo mnie szwagier prosil bo przebywamy za granica i mu pssat siadl uszczelka pod glowica i pompa wody no i przy okazji swiece zarowe silnik 1.9 tdi no i skroblo 900 euro nie w aso tylko jakis zwykly warsztat sie gryzie ze tak drogo wiec chcialem sprobowac jakos porownac ceny uslug aby go pocieszyc. Nerka |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 18-03-2008, 23:29
|
|
|
Ostatnio robiłem podobnie w aucie brata (Landrover Freelander 1.8), który był z wizytą w UK i miał pecha. Komplet (planowanie, zestaw uszczelek głowicy i przy okazji rozrząd plus paski klinowe) wyszło u "polskiego" mechaniora 270 GBP.
Nawiasem mówiąc, posiadanie silnika 1.8 (seria K) w Landroverze, Roverze, MG = nieustające przepalanie uszczelki pod głowicą. Tak tytułem ostrzeżenia, jakby kogoś kusiło nabyć takie auto. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
|
|