 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CJ1A 1.3] silnik 1,3 coltowski a lancerowski |
Autor |
Wiadomość |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 19-03-2008, 20:44 [CJ1A 1.3] silnik 1,3 coltowski a lancerowski
|
|
|
mam pytanko. a w zasadzie 2 lub 3
1. ilo zaworowy jest silnik 1,3 w colcie
1a) jezeli 8v to czy wystepowaly 16v i odwrotnie
2. ilo zaworowy jest silnik 1,3 w lancerze z tych samych rocznikow
2a) jezeli 8 v to czy wystepowaly 16v i odwrotnie.
pytam dlatego, ze znalazlem licznik do mojego colciaka, ale licznik pochodzi z lancera i PODOBNO siedzial w nim silnik 1,3 16v i sie tak boje, ze obrotomierz moze swirowac.
raf |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 19-03-2008, 21:06
|
|
|
Silniki 4G13 w Coltach C50 były 8- i 12-zaworowe.
Silniki 4G13 w Coltach CA1A były 12-zaworowe 75-konne, podobnie jak w Lancerach.
Silniki 4G13 w Coltach CJ1A były 12-zaworowe, 75-konne, tak samo w Lancerach. W roku 1998 lub 1999 pojawiły się w Coltach (nie wiem, czy w Lancerach też) silniki 16-zaworowe, dysponujące mocą 82 KM. |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 19-03-2008, 21:09
|
|
|
dziekuje Grzesiu.
i teraz mam dylemat.bo gdy sie kupuje zegary od 1,6 do 1,3 to drzy wskazowka obrotow, nie wiem teraz jak ma sie wsadzenie obrotomierza 1,3 16v do 1,3 12v .
wie ktos moze ? |
|
|
|
 |
|
|