Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:03
Outlander a jego silnik 2.0 Di-D.
Autor Wiadomość
tommay
[Usunięty]

Wysłany: 20-01-2008, 21:47   

mi spala średnio 10l/100km. A nie jestem szaleńcem... (chyba).. Nie jeżdżę wolno, ale też nia szaleję. 70/30 poza/miasto

jeśli jeżdżę bardzo spokojnie, to spada mi do 8l/100km, ale już poniżej 8 to się chyba nie zejdzie :-) no chyba że na autostradzie jadąc 90km/h :lol:
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 21-01-2008, 12:42   

tommay napisał/a:
...A nie jestem szaleńcem... (chyba)...


Chodziło mi raczej o moje szaleństwo, bo 4l więcej w stosunku do normalnej jazdy to sporo. Z drugiej strony prawie 2l mniej to też niemało :wink:

Co do samego spalania to pewno ważne jest delikatne używanie gazu, przewidywanie użycia hamulca czyli jak najmniej mocnych przyśpieszeń i gwałtownych hamowań. Starałem się, aby wskaźnik zużycia chwilowego niewychodził poza 10l a na trasie około 5-7l. Wiadomo, że każde ruszenie spod świateł musiało pokazywać w granicach 15l na pierwszych 3 biegach, ale na wyższych już nie. Widząc z daleka czerwone lub koreczek po prostu noga z gazu, często jak dojeżdżałem do świateł już zdążyły się zmienić na zielone. Na trasie z koleji jadąc powiedzmy 90km/h i wjeżdżając pod małe wznieśienie rezygnowałem z tych 90 kosztem mniejszego chwilowego spalania, na szczycie miałem powiedzmy 70-75, a potem samochód praktycznie się sam rozpędzał do 90 jadąc w dół 8)

No ale ja tu się wymądrzam, jakbym był ekspertem w oszczędnej jeździe, a w rzeczywistości utrzymuję średnią 15 pkt. karnych za szybkość. Osobiście mi ten styl nieodpowiada i nadal będę jeździł paląc średnio 8l na trasie. Chiałem jedynie sprawdzić czy się da i było to dla mnie nie lada wyzwaniem (900 km bez przekraczania 100 km/h :shock: )
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
Robercik64
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2008, 13:29   

:lol: uwielbiam takie wywody :lol: samochód jest po to żeby nim jeźdźić a palić ma tyle ile mu się uda :roll: potem jedzie taka zawalidroga pod górkę 70km/h bo oszczędza !! :badgrin: przesiądźcie się do autobusów bilet tańsszy niż samochód i paliwo !! :ANAL: :finga:
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-01-2008, 13:37   

Robercik64 napisał/a:
potem jedzie taka zawalidroga pod górkę 70km/h
no tak... jak znaki nakazuja tyle, to sie jedzie 70. Nie wszyscy maja takie szybkie samochody i umiejetnosci rajdowe... jesli ktos uwaza, ze ma slaby silnik zapraszam do "Sporta". :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 21-01-2008, 17:10   

Robercik64 napisał/a:
... przesiądźcie się do autobusów bilet tańsszy niż samochód i paliwo...


:?: :?: :?:
Nie przeczytałeś chyba całego postu, tylko jego parę pierwszych zdań :P
Gdybym chciał oszczędzać to bym kupił Fiata Pande lub coś podobnego i jeszcze założył gaz :wink:

Zupełnie inną sprawą jest jazda zgodnie z przepisami. Jeżeli ktoś tak jeździ mogę mu pogratulować i pozazdrościć cierpliwości.
Brak mocy to też odrębna sprawa i raczej nie ma o czym dyskutować
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
rc4 
Forumowicz

Auto: outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 58
Skąd: Białystok
Wysłany: 21-01-2008, 20:34   

...byłoby ciężko coś zassać rurą która dmucha powietrzem pod ciśnieniem :)


w przypadku takiej konstrukcji to rzeczywiście niemożliwe, nie znam silników Pancerwagena ale już widzę, że to ,,perełki" konstrukcyjne - powietrze pod ciśnieniem kierowane do rury gumowej, rewelacja... :lol:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-01-2008, 20:43   

rc4, dla Twojej informacji. W moim silniku powietrze z turbosprężarki pod ciśnieniem kierowane jest do gumowej rury. W EVO też tak jest. Każdym. I w VW też każdym. W OPLU są to plastiki. Przynajmniej w tym którym jeździłem. W Peugeocie też guma. ;-)

Jak widać wszystko to są
rc4 napisał/a:
,,perełki" konstrukcyjne


Poważniej - błąd tkwił w konstrukcji rury która wchodziła w tą gumową. Była na niej za mała kryza na której miała się zacisnąć opaska. Błąd VW dodam.

Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tommay
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2008, 21:02   

ale jak oni to zrobili że zeszli do 4,5l/100km w tym sławetnym teście z Białegostoku... ?

hmm, chyba musieli na dłuższych zjazdach wyłączać silnik... he he he
 
 
rafaelcx
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2008, 23:26   

Hubeeert napisał/a:
rc4, dla Twojej informacji. W moim silniku powietrze z turbosprężarki pod ciśnieniem kierowane jest do gumowej rury. W EVO też tak jest. Każdym. I w VW też każdym. W OPLU są to plastiki. Przynajmniej w tym którym jeździłem. W Peugeocie też guma. ;-)

Jak widać wszystko to są
rc4 napisał/a:
,,perełki" konstrukcyjne


Poważniej - błąd tkwił w konstrukcji rury która wchodziła w tą gumową. Była na niej za mała kryza na której miała się zacisnąć opaska. Błąd VW dodam.

Pozdrawiam

Skoro tkwił to czas przeszły czyli nie powinno juz go być a jest ... mam nadzieję że po wymianie tej rury z kryzą problemu nie będzie bo szkoda by było miec auto z taką mocą i nie móc sobie mocniej docisnąć heh ....
 
 
Robercik64
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2008, 07:16   

rafaelcx napisał/a:
Hubeeert napisał/a:
rc4, dla Twojej informacji. W moim silniku powietrze z turbosprężarki pod ciśnieniem kierowane jest do gumowej rury. W EVO też tak jest. Każdym. I w VW też każdym. W OPLU są to plastiki. Przynajmniej w tym którym jeździłem. W Peugeocie też guma. ;-)

Jak widać wszystko to są
rc4 napisał/a:
,,perełki" konstrukcyjne


Poważniej - błąd tkwił w konstrukcji rury która wchodziła w tą gumową. Była na niej za mała kryza na której miała się zacisnąć opaska. Błąd VW dodam.

Pozdrawiam

Skoro tkwił to czas przeszły czyli nie powinno juz go być a jest ... mam nadzieję że po wymianie tej rury z kryzą problemu nie będzie bo szkoda by było miec auto z taką mocą i nie móc sobie mocniej docisnąć heh ....


to chyba jest dalej , mój jest z z 08.07 (produkcja) mam go od 11.07 i już 2 razy spadła ale mój mechanior i ja znaleźliśmy na nią sposób - inna obejma taka stalowa obręcz podwójna z drutu sprężystego "made in japan" - i problem znikł , łapie się dobrze za tą kryzą i można cisnąć ile wlezie :finga:
 
 
rafaelcx
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2008, 20:47   

można prosić jakies foto albo linka opisującego tę obejmę - myśle że nie bede się prosił w salonie a taka samą kiepską obejme..... bo i tak pewnie spadnie, z góry dzieki.
 
 
Robercik64
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2008, 17:48   

rafaelcx napisał/a:
można prosić jakies foto albo linka opisującego tę obejmę - myśle że nie bede się prosił w salonie a taka samą kiepską obejme..... bo i tak pewnie spadnie, z góry dzieki.

ha mam mały problem aparat mój jest za duży żeby go wetknąć i zrobić fotkę ...szukałem linka i nie znalazłem bo żeby bylo weselej "za dawcę" posłużyła stara corolka (złom) ale wiem zrobię ci zdjęcie takiej samej tylko większej (ta powinna mieć 50-60mm) to się zorientujesz , pzdr
 
 
rafaelcx
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2008, 22:47   

Dzięki za chęci - jutro jade do mojego mechanika mówi że ma cos co załatwi sprawe.. zobaczymy zaraz po założeniu przetestuje :) ...
 
 
remcio
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2008, 22:33   

już wiele się przewinęło w tym temacie. Jak kupowałem wersję 2.0 DiD byłem lekko przerażony. W sobotę wróciłem z pobytu na nartach we włoszech. Jechaliśmy w 4 osoby, tył cały załadowany, na górze box z nartami (taki sporawy). I powiem Wam, że jestem zadowolony z tego silnika. Oczywiście odgłosy pomijam. Sprawował się naprawdę świetnie z jednym wyjątkiem, ale to później.
Droga praktycznie cały czas po autostradzie począwszy od Czech. Na autostradzie prędkość około 170km/h. Całość od domu do Włoch wyszło na spalaniu 8.5l/100km bez żadnego oszczędzania po drodze. Więc chyba nie jest tak źle, przy naprawdę dobrej dynamice.

Ten minus to jednak ta Turbo Dziura do 2.000 obr ... przy tak załadowanym aucie, niestetybyło to odczuwalne. I to koszmarne gaśnięcie na zimnym silniku ... przy -15'C też dało się we znaki ;-((((
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-03-2008, 22:37   

remcio napisał/a:
Całość od domu do Włoch wyszło na spalaniu 8.5l/100km bez żadnego oszczędzania po drodze.

To ile łyknął oleju z silnika?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.