[CA4A 1.6] Podpowiedzcie w wyborze czesci do wymiany rozrzad |
Autor |
Wiadomość |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 12-04-2008, 18:51
|
|
|
jacobs, pisał, że szumi także szkoda pieniędzy, lepiej dołożyć parę PLN i mieć normalny set |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 12-04-2008, 20:55
|
|
|
londolut, i tak wlasnie zrobilem. Pompa jest GMB. Jeszcze co do tej uszczelki. Czy to tylko jedna czy jeszcze trzeba do walka rozrzadu? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-04-2008, 21:01
|
|
|
SlaVkoEg napisał/a: | Czy to tylko jedna czy jeszcze trzeba do walka rozrzadu? | Zdało by się też. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 13-04-2008, 01:06
|
|
|
I do wałka i do wału na przód. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
gitarr [Usunięty]
|
Wysłany: 13-04-2008, 22:46
|
|
|
Gwarancje to ty masz ale na pompe, a za wymiane nikt ci nie zwroci. Chyba ze robisz sam. Ja mialem pompe wody firmy JC i nikomu nie polecam. Po wymianie wytrzymala jeden dzień. Pozniej auto sie prZegrzewalo i nie wiadomo bylo z jakiego powodu skoro pompa jest nowa. Wywalilo mi uszczelke pod glowica. Okazalo sie ze pękl wirnik od pompy i nie bylo obiegu plynu. Pieniadze za pompe mi oddali ale kosztowalo mnie to dodatkowo jakies 400zl. Takze radze nie oszczędzać na takich częściach. |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 16-04-2008, 22:35
|
|
|
No i nie zaoszczedzilem. Czesci odebralem wczoraj i jutro pojade do mechanika pogadac o wymianie. Ostatecznie mam taka oto konfiguracje. Pasek Mitsuboshi, pompa GMB, napinacz GMB (mial byc KOYO ale z niewiadomych przyczyn przyslali GMB) i dwie uszczelki. Wziołem te firmy THO bo tylko takie byly. Dolaczam fotke.
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-04-2008, 23:14
|
|
|
SlaVkoEg napisał/a: | mial byc KOYO ale z niewiadomych przyczyn przyslali GMB | Śmiem twierdzić, że nic nie odbiega jakością od Koyo. A może nawet lepszy. Co do tego to nie znam. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 17-04-2008, 00:05
|
|
|
SlaVkoEg napisał/a: | No i nie zaoszczedzilem. | Nie ma na czym oszczędzać, pęknie ci pasek lub padnie pompa w środku lasu to leżysz
SlaVkoEg napisał/a: | Pasek Mitsuboshi, pompa GMB, napinacz GMB (mial byc KOYO ale z niewiadomych przyczyn przyslali GMB) | Bardzo dobry zestaw
SlaVkoEg napisał/a: | dwie uszczelki. Wziołem te firmy THO bo tylko takie byly | Ciężko stwierdzić co z tego będzie. Wiem, że takie serwują na www.moto-sklep.pl |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 17-04-2008, 17:31
|
|
|
londolut napisał/a: | SlaVkoEg napisał/a:
dwie uszczelki. Wziołem te firmy THO bo tylko takie byly
Ciężko stwierdzić co z tego będzie. Wiem, że takie serwują na www.moto-sklep.pl |
No zobaczymy. Bylem dzis u mechanika i chce za wymiane 80 zl. wiec umowilem sie na srode. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 17-04-2008, 17:54
|
|
|
SlaVkoEg napisał/a: | chce za wymiane 80 zl. | Za wymianę czego? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 17-04-2008, 22:39
|
|
|
londolut napisał/a: | Za wymianę czego? |
Cześci, które wymieniłem wyżej poto je kopiłem heh |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 18-04-2008, 00:36
|
|
|
SlaVkoEg napisał/a: | Cześci, które wymieniłem wyżej poto je kopiłem heh | Stary tak to zacytowałeś jak by chodziło o same uszczelniacze
80zł za rozrząd z pompą to bardzo mało. Wszędzie gdzie pytałem chcieli ~150zł. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 18-04-2008, 17:08
|
|
|
Nom w sumie masz racje ze tak to zabrzmialo Wiem ze malo i sie bardzo zdziwilem. Koles otworzyl maske i powiedzial ze proste, dobry dostep itp. wiec 80 zl. Dlugo nie myslalem i umowilem sie na srode heh |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 18-04-2008, 17:32
|
|
|
W niektórych autkach trzeba ciągać motor do góry żeby mieć dojście do rozrządu bo jakieś elementy skutecznie blokują do niego dostęp. Tak jak mówiłem, mnie w 1.3 mechanik powiedział ~150 więc zrobiłem sam |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 18-04-2008, 18:27
|
|
|
londolut napisał/a: | W niektórych autkach trzeba ciągać motor do góry żeby mieć dojście do rozrządu bo jakieś elementy skutecznie blokują do niego dostęp. |
W Colcie tak jest?? chcialbym jeszcze sie zapytac o plyn chlodzacy. Ile litrow wchodzi do colta bo moze odrazu bym wymienil? |
|
|
|
 |
|