Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Jakie są koszty wymiany pierscieni?
Autor Wiadomość
vippo
[Usunięty]

Wysłany: 23-04-2008, 21:42   

Wichura,[b][/b] tylko jedna swiece mam czarna,Jakakolwiek inna wkrece to tez bedzie czarna na ostatnim cylindrze :?
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 23-04-2008, 21:57   

zacznij od pomiaru kompresji z próbą olejową
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
vippo
[Usunięty]

Wysłany: 23-04-2008, 22:34   

ok ale najdziwniejsze jest to,ze raz gdy odkrecilem swiece,a wczwsniej silnik byl rozgrzany,dalem gazu i zgasilem,to po czyms takim elektroda swiecy byla sucha,kolor kawy z mlekiem! a silnik jak patrze pod maska to niby idealnie pracuje,tylko troche zawór cyka nad ta felerna swieca.Gorzej odczuwa sie wstrzasy gdy sie siadzie w samochodzie..Troche pomotalem ale tak to wyglada :wink: ... co to moze byc????
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 23-04-2008, 22:59   

Powiedz nam jeszcze kiedy dymi bardziej. Czy przy rozruchu lub dodaniu gazu, czy jak jest na wyższych obrotach?
Pierwsze przypadki oznaczają zawory, drugi pierścienie.
Ale wstępnie po tym co napisałeś to ta nierówna praca to mi bardziej do zaworów pasuje.
A tak po za wszystkim ... próbowałeś zamienić świece między sobą?Bo moze ta z tego jednego cylindra jest juz wykończona na maxa?
_________________

 
 
vippo
[Usunięty]

Wysłany: 24-04-2008, 20:18   

Trudno mi okreslic kiedy bardziej dymi... jak chodzi sobie na luzie to widac dymek,jak sie mu da gazu to tez...wydaje mi sie ze jakby to b yly pierscienie to nie mialby chyba takiej mocy..a chodzi jak rakieta 8) - z tylu szaro czarny dym... :doubt:

[ Dodano: 24-04-2008, 20:24 ]
a swiece przemianialem...i za kazdym razem ta ostatnia nie wygladala zbyt ok :doubt: aczkolwiek tak jak pisalem zdazylo sie ze raz ta ostatnia swieca (elektroda) miala kolor kawy z mlekiem... Aha kopulki nie ruszalem bo jestem strasznie zabiegany i nawet chwili nie mam wolnej..Jezdzilem do wielu mechaników ale ani słowem nawet nie wspomnieli ze to moze byc kopulka...tylko jak cos to albo zawory albo pierscienie.Na dokladniejsza analize musialbym czekac z miesiac-takie maja ,,niby" kolejki. :roll:
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 24-04-2008, 21:12   

Szaro czarny dym .... hmm .... specjalistą nie jestem , ale z tego co sie orientuje to taki kolor spalin wskazuje na złą mieszankę. Natomiast przepalanie oleju silnikowego daje kolor niebiesko siwy, a raczej odcień taki.
A skoro by było tak jak pisze, to wymień kable, lub tez sprawdz aparat zapłonowy(jakoś,bo nie wiem jak :oops: )Bo przypuszczam że sa problemy z iskrą i nie dopala Ci mieszanki,
_________________

 
 
vippo
[Usunięty]

Wysłany: 24-04-2008, 21:18   

W sumie chyba masz racje.Ale zawory mi sie nie podobaja bo stukaja.Niewiem,moze i sie myle bo wczesniej mialem audi a byl duzo cichszy.Niewiem jak ma sie to do japonców..Ale raczej klekotania chyba nie powinno byc slychac..
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 24-04-2008, 21:23   

luzy zaworów mogą być jak najbardziej powodem tego.Lub tez po prostu jednym z powodów Twoich problemów.
Masz tam popychacze zaworowe, czy może ręcznie trzeba regulować luz zaworów? Tak czy inaczej w pierwszej wersji szarpnie Cie pokieszeni. a w drugiej no to sobie sam mozesz je wyregulowac tylko musisz mieć kilka kluczy odpowiednich i szczelinomierz.
_________________

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-04-2008, 22:13   

Wook@sH napisał/a:
Masz tam popychacze zaworowe, czy może ręcznie trzeba regulować luz zaworów?
Ręcznie.
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 24-04-2008, 22:46   

Wiec teraz pozostało Ci się dowiedzieć jakie powinieneś mieć luzy na nich i tak ustawić.
przed przystąpieniem do prac trzeba sie przygotować w szczelinomierz, klucze i ewentualnie uszczelkę pokrywy zaworów.
_________________

 
 
vippo
[Usunięty]

Wysłany: 24-04-2008, 23:30   

Ok dzieki chlopaki za wszystko.Teraz przynajmniej mam orientacje co i jak,przynajmniej teraz zaden mechanik mi za bardzo nie pościemnia i nie zrobi w BAMBUKO :wink: . Odezwe sie jak juz bedzie naprawiony,za okolo tydzien bo wlasnie znalazlem mechanika,który bedzie mial czas i powiem Wam jakie byly przyczyny tego co pisalem.Pozdrówka
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 25-04-2008, 08:46   

Zgadza się to nie pierścienie, bo kopciłby na siwoniebiesko. Pamiętaj o zasadzie w zawory w miśkach ustawiamy na gorącym silniku. To bardzo ważne. Kopułka rozdzielacza to raptem dwie śruby nie rozumiem co za problem odkręcić i zerknąć do środka? Zobaczysz czy jest OK wyczyścisz styki i przykręcasz z powrotem. To jakieś 5 minut pracy. W razie czego kopułka i palec rozdzielacza to koszt około 30-40PLN.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Jude_URP
[Usunięty]

Wysłany: 24-08-2009, 10:00   

wichura1 napisał/a:
Jedź do jakiegoś przytomnego mechanika niech ci zmierzy ciśnienie (minimalne 9,79 bar, różnica pomiędzy cylindrami maks 1 bar

Przepraszam za "odgrzewanie kotleta" ale nie chcę zakładac nowego tematu.
Mój Colcian wypija moim zdaniem troche dużo (1ok. 1l / 1000 km) oleju i kopci sobie czasem na siwo-niebiesko. Wczoraj sprawdzałem mu ciśnienie. Wynik był taki : 14 / 10 / 11,5 / 12,5. Tak więc jak widać różnice są zdecydowanie większe niż 1 bar na poszczególnych cylindrach.
Jakie byłoby najwłaściwsze Waszym zdaniem postępowanie z moim silnikiem w takiej sytuacji?

[ Dodano: 02-09-2009, 08:27 ]
Podbijam raz jeszcze 8) I czekam na jakis odzew
 
 
polls 
Forumowicz


Auto: Colt CA1A 1.3 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-09-2009, 11:32   

A robił kolega próbę olejową podczas badania stopnia sprężania , jeśli tak wklej wyniki. Proponuję najpierw wyregulować zawory jeśli to nie pomoże to wygląda na to że to głowica do remontu ale mogę się mylić, tak czy inaczej trzeba otworzyć silnik :(
 
 
gajos 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 6
Skąd: Kielce
Wysłany: 15-04-2010, 21:09   grmont silnika gdzie i tanio

Mam prośbę przepraszam ze tak się podepnę mam pytanie mieszkam w Kielcach i chcę zrobić remont generalny silnika nie wiem gdzie mam szukać kogo tu pytać nie umiem korzystać z forum wogule mało korzystam z komputera prośba :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.