Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wrażenia z jazdy nowym Lancerem
Autor Wiadomość
krzysztof06
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2008, 16:43   

wojto napisał/a:
Witam, czy ktoś ma diesla i mógłby się podzielić wrażeniami z jazdy? Gdzieś czytałem że ponoć jest głośny i nie jest to niestety common rail. Czy wiadomo od kiedy będą montowali common rail w nowym lancerze?

Nowym Lancerem z silnikiem wysokoprężnym przejechałem niewiele, dopiero ponad 16 tys. km. Od samego początku wiadomo było, że silnik z pompowtryskiwaczami jest głośniejszy od common rail i benzynowego. Moja decyzja co do takiego wyboru podyktowana była tym, że jeżdż dośc dużo, potrzebny mi był szybki i dynamiczny samchód, spalający stosunkowo niewiele, a Mitsubishi nie oferowało innego diesla. Dziś moge powiedzieć, że zadowolony jestem z wyboru, nawet bardzo. Ta duża hałaśliwość silnika to przesada. Za to inne zalety Lancera z nadmiarem wyrównują ten minus (moim zdaniem niewielki).
 
 
Zorro123
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2008, 17:16   

Ja dodam tylko że silnik 1.5 L benzynowy to także produkcja niemiecka. Produkowany jest we wspólnej fabryce Mitsubischi i Daimlera - MDC Power. Widocznie Mitsubishi wymyśliło stylistykę nadwozia ale nie zdążyło z własnymi silnikami. I dopiero na wiosnę wypuściło 4B10 zresztą opracowany razem z GM. Ale już produkowany w Japonii. Nie wiem jak z Innymi silnikami np. 2.0 L benzyna który jest podstawowym silnikiem w Japonii. I jeszcze chciałem zapytać czy to prawda że w Japonii zakazany jest montaż silników diesla do osobówek? Bo coś takiego obiło mi się o uszy.
Ostatnio zmieniony przez Zorro123 27-04-2008, 17:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-04-2008, 17:19   

Zorro123 napisał/a:
Ja dodam tylko że silnik 1.5 L benzynowy to także produkcja niemiecka. Produkowany jest we wspólnej fabryce Mitsubischi i Daimlera - MDC Power. Widocznie Mitsubishi wymyśliło stylistykę nadwozia ale nie zdążyło z własnymi silnikami.

:shock: a nie pomyślałeś, że to projekt japoński produkowany w Niemczech :?: ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Zorro123
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2008, 17:24   

Projekt jest być może japoński ale produkcja na pewno jest w Niemczech. :wink:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-04-2008, 17:38   

Wiesz ;-) silniki do Toyoty i VW są produkowane w Polsce ;-)
Świat = globalna wioska ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Zorro123
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2008, 17:56   

Ależ ja mam najlepsze zdanie. Wg mnie dwie potęgi motoryzacyjne to Japonia i Niemcy. I mam zaufanie do tego co jest wyprodukowane (ale oryginalnie a nie pod szyldem gdzieś tam w Turcji czy Rumunii) w w/w krajach.Dlatego wybrałem Mitsu. Mam nadzieję że się nie zawiodę. :P Oczywiście to jest temat na dłuższą dyskusję. Mitsubishi jest tzw. keiretsu. Kto się zan wie o co chodzi. :wink:
 
 
wojto
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2008, 18:47   

A jakie spalanie srednio wychodzi w tym dieslu 2.0? Myslicie ze warto czekac na common rail (jesli niedlugo zaczna go montowac do Lancera) - czy nie ma zbyt duzych roznic miedzy tym obecnym z vw a common rail? Czytalem ze w Outlanderze zaczynaja montowac 2.2 DI-D Common Rail koncernu PSA Peugeot Citroen w ramach umowy o współpracy.
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 27-04-2008, 21:25   

Witam po małej przerwie.
Wybrałem się dzisiaj z kolesiem na rybki i daliśmy trochę po garach. Drogą wsród drzew, równy asfalcik, wczesna pora, Lancerek cioł że miło. Wracając zauważyliśmy ciekawą rzecz co do głośności. Jadąc na 5 z prędkością 120 km/h i poniżej 4000 obrotów chałasu nie było. Jadnak po przekroczeniu 4000 chałas od silnika wzrósł tak jakby silnik trochę się zmęczył. ale przy ok 150km/h i ok 5000 obrotów wszystko wróciło do normy jak przy 120. Chałas zmalał można było normalnie konwersować i delektować się jazdą mimo sporej co bądź prędkości. i tak dolecieliśmy sobie na chwilę do 180 było sympatycznie. Jeśli idzie o dochodzenie do tej prędkości to było to całkiem żwawe. po wszystkim stwierdziliśmy zę gdyby to tylko było możliwe w na naszych drogach to 150 jest całkiem komfortową predkością do jazdy na wprost. Wskaźnik spalania oscylował w granicach 10 l/100 km.
 
 
xor 
Mitsumaniak
handlarz żywopłotem


Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 653
Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
Wysłany: 07-11-2008, 13:42   

MIVEC - może fazy rozrządu przy 5k się zmieniają, czasy otwarcia i wznios zaworów optymalizuje dla wysokich obrotów
_________________
Rekin bulwarowy
 
 
arekp 
Mitsumaniak


Auto: inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 2784
Skąd: jestem z miasta
Wysłany: 07-11-2008, 17:19   

Trik napisał/a:
po wszystkim stwierdziliśmy zę gdyby to tylko było możliwe w na naszych drogach to 150 jest całkiem komfortową predkością do jazdy na wprost. Wskaźnik spalania oscylował w granicach 10 l/100 km.


Podobne spostrzezenia z mojej strony ... ale, generalnie z szumem w srodku to jest lekka przesada :( Niestety, bede to caly czas powtarzal ... moja 13 letnia Carisma jest o wiele cichsza w srodku powyzej 120km/h niz nowy Lancer :(

No i te spalanie, 6,4 przy predkosciach do ~130-140 .... i 10,2 przy ~180-200 :( Czyli znow porownanie do 13 letniego auta, ktore przy pierwszym zakresie predkosci spala niewiele wiecej, bo ~8l/100km.


Ale sa i zalety, prowadzenie tego autka niezaleznie od predkosci jest czysta przyjemnoscia. Lancer fantastycznie trzyma sie drogi, doceniam to zwlaszcza na zakretach ktore moge brac bez stresu z wiekszymi predkosciami niz w Carismie.
_________________
odszkodowania.pl serwis z bezpłatną wiedzą i poradami w zakresie samodzielnego uzyskania odszkodowania
 
 
Bastek77
[Usunięty]

Wysłany: 07-11-2008, 21:59   

Zapomniałeś też o pracy zawieszenia w Cari, jest o niebo głośniej niż w przypadku lancera no i mniej komfortowo:)
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-11-2008, 09:50   

xor napisał/a:
MIVEC - może fazy rozrządu przy 5k się zmieniają, czasy otwarcia i wznios zaworów

Wznios zaworów się nie zmienia w silnikach serii 4B1 i 4A9
_________________

 
 
Lindinho 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.5 Inform 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 107
Skąd: Toruń
Wysłany: 29-11-2008, 13:58   

Jaki jest koszt chlapaczy i montażu? Czy z perspektywy czasu uważasz że się sprawdzają?

Trik napisał/a:
Witam.
No i włączyli przez centralkie włączyli, a już myślałem że brak w autku jakiegoś pstryczka od tej opcji. i faktycznie widzę wreszczie co jest nawyświetlaczy radyja. :mrgreen:
Chlapaki też już mam. Całkiem sympatyczne twożywo ni to guma ni to plajstik. Tylko jak na złość dzisiaj nie padało. :doubt:

[ Dodano: 08-04-2008, 22:23 ]
A tak przy okazji zobaczcie co znalazłem.
http://autokult.pl/2008/0...shi-w-panterke/

[ Dodano: 17-04-2008, 22:17 ]
Wreszcie pada.
Chlapaczki całkiem fajnie ograniczają chlapanko. Błotko nie sięga mi już do lini szyb acz tylko do dolnej linii przełamania na drzwiach. i kamyków nie słychać. :badgrin:
 
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 29-11-2008, 22:48   

Chlapaczki kosztowały bodaj 223PLN po rabacie dla MM ale dawno to było. Montaż wykonali mi panowie w serwisie przy przeglądzie na 5K. wymiana oleum i filtra, montaż chlapaków, włączenie opcji świateł dziennych przez komp test (sprawdzenie centrali) nie całe 400PLN po rabacie. W Grafix-ie.
Z perspektywy czasu nie ma czego żałować. Wprawdzie nakładki na progi dają to samo co chlapacze i do nakładek wersja chlapaków też jest, no ale wygląd auta z nakładkami niebo lepszy. Cena zresztą też.

PS Ostatnio byłem na przeglądzie powłoki lakierniczej bo autko właśnie dzisiaj kończy rok od pierwszej rejestracji. wyszło dobrze. Niestety kamyki narobiły kilka "kleksików" na masce i muszę zaliczyć małe zaprawki. Po za tym za jakiś miesiąć czeka mnie i autko przegląd po 20K.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
apikus 
Mitsumaniak


Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 1929
Skąd: Staniszów
Wysłany: 30-11-2008, 21:33   

Trik napisał/a:
Ostatnio byłem na przeglądzie powłoki lakierniczej bo autko właśnie dzisiaj kończy rok od pierwszej rejestracji


A mi powiedzieli, że ten przegląd łączy się z przeglądem po określonym czasie (np. 20 000 km) i nie trzeba robić dodatkowego, choć wpisu w książce nie mam. Jak to jest? Ktoś wie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.