 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: Kmer 16-10-2009, 00:54 |
Proszę o poradę! |
Autor |
Wiadomość |
Broda [Usunięty]
|
Wysłany: 29-04-2008, 21:55 Proszę o poradę!
|
|
|
Witam jako nowy użytkownik forum
Dzisiejszego dnia odbyłem próbną jazdę Galantem EA2A 2.0 (gaz sekwencyjny firmy BRC) 97' - przebieg 187 tyś. Przejechałem nim ok 170 km łącznie - w wiekszości trasa,tylko troszkę po mieście. Pojechałem na przegląd do warsztatu zajmującego się japończykami (Szczecin - nie ma ASO ). Panowie zauważyli :
- wahacze proste przednie do wymiany
- łączniki stabilizatora do wymiany
- wyciek oleju z rozrządu (sam rozrząd wymieniany jakieś 20 tyś km temu)- możliwe że to uszczelniacz
- wyciek oleju w miejscu łączenia silnik/skrzynia biegów.
- dziórka w chłodnicy klimy (wpuszczony jest kontrast więc wiem że to jedyne miejsce ucieczki freonu)
Jest jeszcze kwestia blacharki - przedni zderzak - odprysniety lakier w dwóch miejscach (promień każde z nich to około 2 cm), oraz równoległe rysy na lakierze po lewej jego stronie. Dodatkowo -typowe- rdza przy nadkolach (dość małe jej ognisko - ale na mój gust najwyższy czas na naprawę)
W środku ok. Klimatronic (działa ale z racji dziórki nie chłodzi :/), reszta raczej standard- bez tempomatu, elektrycznych foteli itp. wymienione przednie głośniczki na głośniki firmy blaupunkt, daje radyjko sony cd. Wszystko legalne - papiery, gwarancja na instalację gazową ważna jeszcze przez rok. Komplet zimówek, 2 letnie opony. Jeden prosty wachacz już mam.
Moje odczycia prowadzi się nieźle , nie zjeżdza na boki przy puszczeniu kierownicy na prostej. Sam silnik -----> . Odczucia pozytywne Jedyne co mi przeszkadzało - przy redukcji na 2-kę ruch jaki musiałem wykonywać różnił się od typowego tym , że po pociągnięciu dźwigni w lewo zamiast w dół musiałem wykonać lekki ruch w górę (tak jakbym chciał wrzucić jedynkę) a potem dopiero dokończyć "manewr" ruchem dźwigni w dół. Czy to nomalne?
Teraz do sedna sprawy : Jak sądzicie czy przy kwocie 16 tyś zł jaką chce sprzedawca - warto kupić to auto?
Proszę jeszcze o podpowiedź ile mogą mnie kosztować naprawy tych wycieków - resztę już wiem
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
zefir [Usunięty]
|
Wysłany: 29-04-2008, 22:12
|
|
|
Moim zdaniem się nie opłaca - ściągnij sobie z niemiec z lepszym zawieszeniem i włóż nowy gaz cena będzie podobna - może trafisz na auto serwisowane, zadbane |
|
|
|
 |
Broda [Usunięty]
|
Wysłany: 30-04-2008, 08:39
|
|
|
pytanie - jak sprawdzić zawieszenie w niemczech? przy ściąganiu jest to raczej ciężkie :/ |
|
|
|
 |
zefir [Usunięty]
|
Wysłany: 30-04-2008, 08:48
|
|
|
Wiesz, niemcy w przeciwienstwie do polaków maja plaskie drogi |
|
|
|
 |
Broda [Usunięty]
|
Wysłany: 30-04-2008, 08:53
|
|
|
Fakt, ale pewności nie mam - może któryś lubił wycieczki po Polsce heh Jak jest z tą skrzynią przy redukcji? Czy w innych galantach też to tak działa? |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 30-04-2008, 11:38
|
|
|
Broda napisał/a: | Jak jest z tą skrzynią przy redukcji? Czy w innych galantach też to tak działa? |
Nie jest to normalne, skrzynka powinna działać bez tego typu przeszkód |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
|
|