Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
16-09-2007, 13:24
[ALL] jak omiąć immobilizer
Autor Wiadomość
cactooz 
Mitsumaniak
-=Arek=-


Auto: CJ0 1,3 12V 1998
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 502
Skąd: Staszów
Wysłany: 09-04-2008, 20:45   

Dzisiaj już nie rozbiorę tapicerki, ale zrobiłem tak:

kluczyk bez immo włożyłem do stacyjki, a drugi przymocowałem pod stacyjką sprawdzając czy zapali. Jak już znalazłem odpowiednie miejsce (chip jak najbliżej otworu na kluczyk), zapiąłem samozaciskowymi opaskami (bodajże dwoma).
_________________
CJ1A 4G13 -> ALFA ROMEO 156 1,9 JTD -> Laguna I phII -> Peugeot 406 Break FL
Kiedyś na pewno Galant.
 
 
 
 
Sienek86
[Usunięty]

Wysłany: 16-04-2008, 15:12   

cactooz napisał/a:
Dzisiaj już nie rozbiorę tapicerki, ale zrobiłem tak:

kluczyk bez immo włożyłem do stacyjki, a drugi przymocowałem pod stacyjką sprawdzając czy zapali. Jak już znalazłem odpowiednie miejsce (chip jak najbliżej otworu na kluczyk), zapiąłem samozaciskowymi opaskami (bodajże dwoma).



Zrobiłem tak samo, raz odpala raz nie... Czasem trzeba wyjąć kluczyk i ponownie spróbować...
Jak będziesz miał czas i chęć to spróbuj cyknąć fotkę tego miejsca gdzie go zamocowałeś dokładnie. No chyba, że masz takie same dolegliwości jak ja :?
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 16-04-2008, 15:36   

SlaVkoEg napisał/a:
Jedz do elektryka i niech Ci wywali ten immo bo t ylko problemy stwarza, zwlaszcza ze dzis i tak nikt nie kradnie takich samochodow a jak bedzie chcial to poradzi sobie nawet z tym ;)


moduł imo możesz wypiąć ale bedzie świecić się cały czas CE z kodem błędu immobileisera i nie odpalisz,
aby zrobić to co mówisz musisz przeprogramować ECU ! a to nie takie łatwe
(nie wiem jak w colcie, w cari ten moduł o ile dobrze pamietam to czerwone pudełeczko z napisem cartronic bosch)



a kluczyk łatwo dorobić, zwykły 35zł
z immobileiserem 120-150 bez problemu działa

nie potrzeba żadnych kartek z kodami itp
wiem bo sam jeżdżę na dorobionym,
a oryginał dobrze schowany w domu na wszelki wypadek
 
 
Sienek86
[Usunięty]

Wysłany: 16-04-2008, 15:48   

Wywalenie immo od 600 zł w góre :? Byłem dzisiaj i pytałem, siedzi w sterowniku...
 
 
adamkoko
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2008, 09:39   immo...

witam u mnie jest inny patent w colcie! mam 2 kluczyki z immo ale pęknięte orginalne i jeden dorobiony zwykly bez immo..! jeden kluczyk z immobilajzerem mam podpiety na kółeczku z tym dorobionym ! do stacyjki wkladam kluczyk dorobiony a ten z immo jest blisko stacyjki i za kazdym razem odpala bez problemu! zrobilem tez maly tescik czy aby napewno mam immo w aucie i sciągnelem ten org.kluczyk i za cholere nie moglem odpalic awiec jes oki. aha jeszcze jedno immobilaizer dziala tylko przy odpalaniu auta potwierdzone bo testowalem sciagajac org kluczyk po odpaleniu i bylo git.pozdrawiam
 
 
Sienek86
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2008, 11:53   

Oryginalny kluczyk musi być w zasięgu. U mnie musi być bliżej, bo niestety nie odpala...
 
 
adamkoko
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2008, 23:00   wywalić immo

witka ale sie narobiło nie moglem odpalic auta zaczelelm szukac przyczyny sprawdzilem bledy ecu i wystukalo blad 54 czyli brak komunikacji immo z ecu ... male zdziwko ale oki podzwonilem po fachowcach i jeden zaproponowal mi zdjecie immo... za 350zl i nie wiem czy to zrobic wacham sie bo to jedyna ochrona mojego colcika przed kradziejami i nie wiem czy to dobre wyjscie! moze ktos mi podpowie co robic!!! z gory dzięks
 
 
Djinn
[Usunięty]

Wysłany: 28-04-2008, 22:06   

cactooz napisał/a:
Ja rozebrałem obudowę kolumny i na plastikowe zaciski przymocowałem kluczyk z immo, jeżdżę już tak ok 2 tygodni i wszystko gra.


nie chwaląc się mam ten sam patent, ostatnio kluczyk sie poluzował i mam problemy z odpalaniem, ale jak kolanem przycisne osłone to odpala :) Patent niezły, ale niech się tylko jakis złodziej dowie ........

Moze jutro cyknę fotkę to wrzucę.
 
 
cactooz 
Mitsumaniak
-=Arek=-


Auto: CJ0 1,3 12V 1998
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 502
Skąd: Staszów
Wysłany: 29-04-2008, 23:05   

Djinn napisał/a:
niech się tylko jakis złodziej dowie ........


Znajomy zrobił mi odcięcie zapłonu, maleńki przełącznik w dobrze ukrytym miejscu ;)
_________________
CJ1A 4G13 -> ALFA ROMEO 156 1,9 JTD -> Laguna I phII -> Peugeot 406 Break FL
Kiedyś na pewno Galant.
 
 
 
 
Djinn
[Usunięty]

Wysłany: 29-04-2008, 23:12   

cactooz napisał/a:
Djinn napisał/a:
niech się tylko jakis złodziej dowie ........


Znajomy zrobił mi odcięcie zapłonu, maleńki przełącznik w dobrze ukrytym miejscu ;)


A byłbyś w stanie podrzucić jakiś taki mały schemacik jak coś takiego samemu zrobić ?
I jakie elementy (diody i takie tam...)
 
 
Sienek86
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-2008, 18:01   

Djinn napisał/a:
cactooz napisał/a:
Ja rozebrałem obudowę kolumny i na plastikowe zaciski przymocowałem kluczyk z immo, jeżdżę już tak ok 2 tygodni i wszystko gra.


nie chwaląc się mam ten sam patent, ostatnio kluczyk sie poluzował i mam problemy z odpalaniem, ale jak kolanem przycisne osłone to odpala :) Patent niezły, ale niech się tylko jakis złodziej dowie ........

Moze jutro cyknę fotkę to wrzucę.



Wrzuć tą fotkę;)
 
 
cactooz 
Mitsumaniak
-=Arek=-


Auto: CJ0 1,3 12V 1998
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 502
Skąd: Staszów
Wysłany: 07-05-2008, 20:23   

No to proszę świeża foteczka:

Kluczyk jakby "za stacyjką" patrząc z fotela kierowcy.

_________________
CJ1A 4G13 -> ALFA ROMEO 156 1,9 JTD -> Laguna I phII -> Peugeot 406 Break FL
Kiedyś na pewno Galant.
 
 
 
 
Sienek86
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-2008, 20:52   

Mam dokładnie w tym samym miejscu;)
Miałem na górze na plastiku ale raz odpalał a raz nie. Teraz gra. Tylko jeden mankament. Obudowa nie do końca się zamyka w tym miejscu...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.