Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: glina
29-05-2014, 13:51
Zakup samochodu Carisma czy Audi A4
Autor Wiadomość
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 08-05-2008, 10:47   

Ja robię mniej o jakieś 35%.
Wspomniany fakt odsprzedaży jest ważny, każdy chłop we wsi ma VW lub Audi, natomiast MITSU tylko ten co się szanuje i nie ulega stereotypom.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
dany642
[Usunięty]

Wysłany: 08-05-2008, 12:33   

stanik napisał/a:
niby "tylko", ale napisał, że miesięcznie wychodzi 1800km co w skali roku daje juz statystycznie sredni przebieg (patrzac na ogloszenia na allegro Polacy robia duuuuzo mniej w skali roku )


hihi to czemu PKP i PKS tak słabo się ma??? :)
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 08-05-2008, 12:49   

Dany, temat rzeka. Akurat jezdze PKP codziennie do pracy to widze jak to wyglada. Generalnie uważam że jakiś czas temu (kilka kilkanascie lat wstecz rozkradziono dobrze dzialajaca firme, podzielono na spolki i proceder ten trwa nadal). Akurat ja jezdze na trasie Legionowo Warszawa (a cala linia jest az do Działdowa). I ogólnie PKP Koleje Mazowieckie mają problem z obsłużeniem ruchu pasażerów. Tlumaczą się na łamach lokalnej prasy że nie posiadaja takiej ilosci taboru aby to wszystko obsluzyc... Doiero teraz zaczyna sie w PKP inwestowac, przez lata tylko rozkradano. Teraz zamawiaja nowe pociagi, teraz zaczynaja remontowac tory (ciekawostka, w latach 80-tych pociag z Legionowa do warszawy jezdzil w takim czasie jaki osiagniety zostanie po obecnym remoncie linii (planowanie zakonczenie lata 2009-2010)). Takze teraz nie osiagniemy czegos nie wiadomo czego, teraz wrocimy do czegos co juz mielismy tylko zostalo to zniszczone i nikt o to nie dbal. Pociag odcinek 20 km jedzie 45 minut :) Czasem mam wrażenie że na piechote bym go wyprzedził.

Dla zobrazowania sytuacji pokazuje filmik ze stacji Legionowo jak wyglada poranny pociag do wawy. Ludzie jak sardynki, Szczesciarze Ci co pojechali a nie zostali na stacji PKP.. Filmik jest z okresu zimowego, teraz jest deczko lepiej, ale niewiele.

http://pl.youtube.com/watch?v=AlgcavxKxsg

Wiec jak slysze ze PKP jest nierentowne, ma straty albo ze czegos nie oplaca im sie zrobic na tej linii to sory... Smiech mnie ogarnia :)

Pozdrawiam i sory za OT :)
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
dany642
[Usunięty]

Wysłany: 08-05-2008, 12:59   

Tak jak mówisz temat rzeka, na mazurach tak kolorowo już nie jest. Ja chciałem nawiązać do tego, że ludzie się przemieszczają a po przebiegach aut na allegro tego nie widać, rowerzystów też dużo nie ma. ;)
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-05-2008, 22:36   

W A4 jest stosunkowo zaawansowana konstrukcja zawieszenia - wygodne to i świetnie się trzyma drogi. Problem pojawia się jak trzeba będzie coś z nim robić ;)
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 09-05-2008, 00:24   

Jeśli audi to tylko quattro ;)

Za 18k kupisz a4 1.6 z biedną opcją (lub wypasioną 80) (piszę tu z własnego doświadczenia bo to co na allegro oferują to tragedia- jeśli już to patrz po forach a4), za 18k kupisz Carisme przed LF 1.8 lub 1.6 na full wypasie (w sumie palą tyle samo( +/- litr)).

A4 są to towary chodliwe - jeśli całej Ci nie ukradną to licz się z listwami/lusterkami etc. (jak w mercu).
Carismy no jak na razie nie kradną :) (odpukać) - jeśli kupisz Cari prze LF za 15k i włożysz w nią 3k to myślę, że wszyscy tu się zgodzą zemną, iż następne koszta to będzie tylko wymiana płynów etc. :)

p.s.

Co do A4 jeśli już to tylko 1.8T lub 1.9 110PS w dieslu :)
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
Ostatnio zmieniony przez Matejko 09-05-2008, 09:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 09-05-2008, 09:33   



Dodano: 09-05-2008, 09:33
ostatnio czesto gesto mam stycznosc czy to za kierownica, czy to z fotelu pasazera, czy tez z kanalu lub spod maski naprawiajac, z A4 1.8T quattro '95 i gdyby nie to ze lubie moja cari to juz dawno bym szukal A4 dla siebie, znaczaco widac roznice w jakosci wykonania i owczesnej cenie (a4 pewnie kolo 100tys, cari 60tys.), auto kupione okazyjnie za 12500zl - sprowadzone do polski na poczatku roku i zarejestrowane(gosc kupowal sobie lagune i nie chcieli mu dac laguny jak im tego z placu tez nie zabral) 243tys.km przebiegu, miala uszkodzony lewy przod. Wszystko naprawione tylko pozostalo lakierowanie. Niezle wyposazone jak na owe czasy: klima automatyczna, szyby elektryczne, komputer, abs...

Teraz do rzeczy - gdzie ten ocynk w audi??
Ogladalismy kilka sztuk, nie bylo egzemplarzu idealnego (praktycznie wszystkie sprowadzone uszkodzone lub niby bezwypadkowe), kazda rysa - rdza, kazdy odprysk lakieru - rdza, ogladalismy auta z lat 95-98 i srednia ilosc rdzy na kazdym aucie jest wieksza niz na kazdej mojej carismie.

Auto trapia duperelkowate i nie tylko dolegliwosci:
-padajacy termostat(130zl serwis VW-Audi, 95zl-ta sama czesc!! w innym kartonie - serwis skody),-caly czas wskazowka od temperatury lezala spalanie 18l/100km

-wczoraj wymienilismy przeplywomierz - spalanie z 16 spadlo na 12-13 na miescie - 200zl

z grozniejszych - mozna rybki chodowac za fotelem kierowcy - czesta przypadlosc tego modelu - cieknaca skads woda - szyberdach, otwory montazowe na scianie grodziowej itp.

Co do zawieszenia tu akurat wszystko niemiaszek wymienil zanim sie rozbil :) ale dobre komplety wahaczy sa do kupienia na allegro od ok. 1000zl za febi, delphi, lemforder do 1800zl za VW/Audi, tyle ze trzeba sie liczyc z wymiana po ok. 80tys.km(podobno jesli cos stuka wczesniej - to nie ma sensu wymieniac pojedynczych wahaczy). Co do cari - ja przednie u siebie wymienilem po 200tys.km(sworznie srednio co 60tys.km) tylne po 175tys.km. No i nie padl mi przeplywomierz, termostat, lozysko w tylnym kole padlo u rodzicow ale nie wylo, no i mimo obnizonego zawieszenia nie rozdarlem lacznika elastycznego wydechu - ale tez go musialem wymienic bo starosc go zmeczyla.

Podsumowujac - Cari bym bral jesli wchodzi w gre auto po liftingu, audi jesli myslisz o carismie przed liftingiem.
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
krzysztof85
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2008, 11:07   

A ja ciągle się zastanawiam co kupić :( co sądzicie o nissanie primerze po roku 1999 też benzynka żeby później założyć dobry gaz. Jak coś to na jakie silniki warto zwrócić uwagę żeby dobrze gaz chodził.
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2008, 11:27   

Primera jest o niebo lepiej wykonana od carismy. Co prawda nie jezdzilem modelem z 1999r (p11) tylko starsza (p10) i nie ma co do czego porownywac. W carismie brzeczy mi cos w okolicach glosnika przedniego kierowcy, brzeczy boczek drzwi kierowcy, plastkowa oslona pasa pasazera nie wspomne, ze po deszczu zawieszenie strzela i puka. Skrzynia w primerze jest precyzyjna nie to co w carismie (zreszta czego mozna sie spodziewac po renault). Podsumowujac to gdybym mial wybierac miedzy benzynowa carisma i benzynowa primera to ani chwili bym sie nie zastanawial i bral bym prime. Atutem carismy jest to, ze jest ladniejsza (przynajmniej dla mnie) i ma bardziej zaawansowane tylne zawieszenie (ale nie wiem czy to jest atut czy wada bo prima sie gorzej nie prowadzi). Gdybym mial kupic diesla to musial bym sie bardziej zastanowic. Co do silnikow primery to masz dwa do wyboru. 1.6 (GA16DE) dobry silnik jesli komus sie nie spieszy. Oszczedny i bardzo zywotny. Mialem taki w swojej p10 tyle, ze jeszcze na gazniku i w momencie sprzedazy mial przelatane 297tys km. Drugi silnik to 2.0 (SR20DE) duzo bardziej zwawy ale i nieco wiecej spali. Tak samo zywotny co silnik 1.6. Jeden i drugi dobrze znosi gaz tylko w 2.0 mikser moze zabrac ok 20km!(najlepiej jak zalozysz albo kupisz z sekwencja)
 
 
krzysztof85
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2008, 11:38   

A jak z blachami w primerze nie miałeś problemów z rdzą? I jak wyglądają koszty napraw/części nie są tragiczne? Pytania laickie bo sam osobiście jeżdżę Daewoo Nexia i raczej nie jestem jakimś wielkim specjalistą od aut.
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2008, 21:49   

W p10 lecialy progi. Z tego co wiem w p11 jest juz z tym lepiej. Czesci byly tansze jka do carismy a i dostepnosc lepsza. Jezeli chodzi o zawieszenie to chyba najslabsza strona jest gorny wahacz. Ja w przednim zawieszeniu przez 50 tys km tylko tulejki na tym wahaczu wymienilem (zawieszenie p10 i p11 z przodu jest takie samo).
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 13-05-2008, 00:19   

A ja bym brał Cari 1.8 ( niemylić z GDI). Ostatecznie DiD'a w nowej budzie...
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
TomyLee4
[Usunięty]

Wysłany: 13-05-2008, 21:05   

No to się nie wylamię jak powiem TYLKO CARI!!! Ja mam 1,8 (nie GDI) i zero problemów.
 
 
Tomashi 
Forumowicz


Auto: Cari DI-D 102 KM '01 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 391
Skąd: R.Śl.
Wysłany: 14-05-2008, 08:50   

...właśnie kolega pokazał mi co skłąda się na rozrząd w A4 (96r).
Bagatelka: 1300 zł :shock:
Części do A4 są drogie, nawet bardzo. Choć faktycznie jest lepszy dostęp.
_________________
*** porzuciłem Niemca dla euro-Japończyka :D ***
...i wróciłem znów do Niemca ;)
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 15-05-2008, 00:11   

Tomashi napisał/a:
...właśnie kolega pokazał mi co skłąda się na rozrząd w A4 (96r).
Bagatelka: 1300 zł :shock:
Części do A4 są drogie, nawet bardzo. Choć faktycznie jest lepszy dostęp.


1200 w gwoli scislosci :D ale to samo mamy w pasacie ; /

Jesli kolega wezmie sie za quattro ktore na kanale wyjdzie w dobrym stanie - to ma pare ladnych lat spokoj no i naped 4x4 ; )

Dostep do czesci jest baaaaardzo dobry - ale tez jest duuuuuzy popyt na to auto wsrod zlodzieji ; / (Cari na odwrot)
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.