Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
szyber manual
Autor Wiadomość
kotomi 
Forumowicz

Auto: Sigma 12V kb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2006
Posty: 114
Skąd: Białystok
Wysłany: 01-05-2008, 13:41   szyber manual

Witam. Ten temat co prawda już kiedys chyba był, lae niestety nie moge znaleźć nic w szukajce więc prosze tu o pomoc. Czy ma ktoś manual do szyber dachu? cos mi zaczął dziwnie pracowac i musze sie nim zająć. Z góry dzięki i pozdrawiam
 
 
 
pol165256
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-2008, 02:00   

witaj, dziwnie tzn jak zaczal pracowac?
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-2008, 11:57   

Witam!
Jak chcesz ręcznie sprawdzić szyberdach to w centralnej lampce w podsufitce zdejmujesz plastik czyli obudowę gdzie jest żarówka i obok żarówki jest zaślepka a pod zaśłepką wejście na klucz imbusowy w kształcie korbki powinieneś mieć taki w zestawie narzędzi w samochodzie. Tak możesz sobie ręcznie otworzyć i zamknąć szyberdach i sprawdzić gdzie tkwi problem.
Pozdrawiam!
 
 
kotomi 
Forumowicz

Auto: Sigma 12V kb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2006
Posty: 114
Skąd: Białystok
Wysłany: 04-05-2008, 19:51   

W zasadzie to szyba pracuje ok, problem jest z przyciskiem od uchylania okna. Wczoraj odsunąłem i musiałem sie z 10 min z nim bawic, zeby zamknął sie poprawnie. CZyżby to był problem ze sterownikiem? A jesli tak to jak go usunąć? Wymiana sterownika czy mozna się w nim pogrzebac i naprawić? Pozdrawiam
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 05-05-2008, 13:23   

a może spróbować na krótko albo poprzez zamianę przycisków /może ten od uchylania leży ? zobacz ,podmień może coś gdzieś nie łączy?
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
pol165256
[Usunięty]

Wysłany: 05-05-2008, 21:34   

ja rowniez mam problem z szyberem, mianowicie przyciskiem od odsuwania szyberu go uchylam i odsuwam, gdy chce go zamknąć jak jest odsunięty, najpierw musze nacisnąć przycisk od chowania w połowie sie zatrzymuje i musze nacisnąć przycisk od uchylania, następnie znowu sie zatrzymuje i musze znowu nacisnąć przycisk od chowania i w odpowiednim momencie go puscic zeby byl dobrze zamkniety
Wychodzi na padniety sterownik bo jednak przyciski dzialaja tylko nie tak jak powinny
 
 
Szymon82 
Mitsumaniak
Szymon

Auto: Mitsubishi Sigma kombi 3,0 12v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 201
Skąd: Poznań/Środa Wlkp.
Wysłany: 06-05-2008, 17:10   

Zacząłbym od sprawdzenia włącznika i ewentualnego oczyszczenia - może coś nie styka1
 
 
 
pol165256
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-2008, 00:02   

włączniki sprawdzalem, wszystko wygląda dobrze, wrecz bardzo dobrze:)
 
 
jack_a
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2008, 18:47   

Czy pod koniec otwierania przeskakuje na trybach? Bo jeśli tak, to jest to co u mnie. Już spędziłem nad moim kilka "dupogodzin" i wiem conieco. Jeśli trzeba, to objaśnię szczegółowo.
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 13-05-2008, 14:45   

pol165256 napisał/a:
ja rowniez mam problem z szyberem, mianowicie przyciskiem od odsuwania szyberu go uchylam i odsuwam, gdy chce go zamknąć jak jest odsunięty, najpierw musze nacisnąć przycisk od chowania w połowie sie zatrzymuje i musze nacisnąć przycisk od uchylania, następnie znowu sie zatrzymuje i musze znowu nacisnąć przycisk od chowania i w odpowiednim momencie go puscic zeby byl dobrze zamkniety
Wychodzi na padniety sterownik bo jednak przyciski dzialaja tylko nie tak jak powinny
jezeli jest taki sterownik jak w Runnerze to w nim są dwa obracające się z silniczkiem kółka - bieżnie, po każdej z nich chodzi wyłącznik i wyłącz się zasilanie kiedy napotka na przerwę w bieżni. Taka sytuacja jak u Ciebie następuje, jeżeli masz źle skorelowane ustawienie dachu z ustawieniem bieżni. Ja kombinowałem trochę z silnikiem - wkładałem, wyjmowałem, zmieniałem poczatkowe ustawienie dachu i w końcu się udało. Szyber się uchyla i zamyka w pozycji tak jak powinien oraz odsuwa oraz zamyka tymi przyciskami co trzeba. Jedyne co działa lekko dziwnie to zamykanie z pozycji 'odsunięty' - zamyka się na dwa razy: raz przyciskam i zamyka się do połowy i drugi raz dosuwa i podnosi. Wymyśliłem, że może po to zeby niechcący nic nie przyciąć.
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 19-05-2008, 20:59   

Szyberdach prawidłowo powinien się zamykać na dwa razy, tzn. po jednym przyciśnięciu zasuwa się do połowy, a po drugim całkowicie i podnosi do góry jakby uszczelniając zamknięcie.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 20-05-2008, 17:14   

syski napisał/a:
Szyberdach prawidłowo powinien się zamykać na dwa razy, tzn. po jednym przyciśnięciu zasuwa się do połowy, a po drugim całkowicie i podnosi do góry jakby uszczelniając zamknięcie.


U mnie jest tak samo wiec jak to mowia informatycy "it's not a bug it's a feature" :D
choc trochę drażniące ale widocznie tak ma być skoro u wszystkich jest tak samo
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Szymon82 
Mitsumaniak
Szymon

Auto: Mitsubishi Sigma kombi 3,0 12v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 201
Skąd: Poznań/Środa Wlkp.
Wysłany: 20-05-2008, 18:42   

Potwierdzam! U mnie również zamyka na dwa razy.
 
 
 
Nachbar
[Usunięty]

Wysłany: 21-05-2008, 14:43   

U mnie rówież zamyka się na dwa razy ale w innej konfiguacji 1/3 i 2/3. I jeszcze zauważyłem, że jak jadę z całkowicie otwartym dachem to strasznie mi wieje po łysinie :mrgreen: , a jak zamknie się o tą 1/3 to nic nie wieje :wink: i moze to o to chodzi....
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 25-05-2008, 20:39   

no to znaczy ż naprawiłem, tylko muszę jeszcze pokombinować żeby się dalej odsuwało, bo odsuwa się gdzieś na 65-70%
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.