Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
opel omega MV6 - co myślicie ...?
Autor Wiadomość
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 29-05-2008, 09:35   opel omega MV6 - co myślicie ...?

jak w temacie ...czekam na opinię o autku ,danych porównaniach ...ciekawi mnie głównie silnik a podobno dual ram 3.0 był najmocniejszym w oplu ...autko wielkości sigmy ale tańsze bo za 12/13 koła rok 1997/1998 .piszę też nie ukrywam bo coś chodzi mi po głowie a mam klienta na sigmę za ładne pieniązki .warto ? osobiście nie chciałbym pozbywać się sigmy ...ale ten super szybki manual ?! odkąd brzdęknął żyję z tym że może znowu nie wytrzymać ....
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 29-05-2008, 12:05   

Zbychu, to pytanie lepiej chyba na forum Opla zadać. A silnik 3.0 Dual Ram był montowany w Omedze A - jest to rzędowa 6-tka - zupełnie inny silnik niż montowany w Omegach B. Jak dla mnie Omega jest niezła ale mimo wszystko to jest OPEL ze wszystkimi tego konsekwencjami
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
sebi629 
Forumowicz
TAXI Sigma - Jedyna

Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-05-2008, 12:07   

Tak tak to tylko opel i bedziesz ciagle latal na kasowanie błędów. no i znikniesz w szarym tłumie. nikt nie powie na ulicy " ooooo jaka fajna omega" :finga: :finga: :finga:
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 29-05-2008, 13:32   

właśnie ,właśnie ....no i ta rdza....ale ciekawość jest .co prawda jechać za kirą już jechałem i różnica jest w ....twardości i ciągiem na korzyść leciwej sigmy.sigma po prostu zjada asfalt a omega jest taaaaka komfortowa??? :idea:
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 29-05-2008, 14:01   

no z zasłyszanych opinii to omega jest własnie kanapowcem :-)
z tym że nie zapominaj że Sigma ze sprawnym ECSem (czy jest taka na forum poza Sigmą Syskiego?) jest komfortowa kiedy trzeba a za nacisnięciem guziczka jest twarda jak taczka
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2008, 14:27   

omega nawet znośnie wygodna, ale chyba nie tak jak sigma,
hehe "ciagłe kasowanie błedów" - co racja to racja,
droga w utrzymaniu nie jest ale wkurza jak co chwila coś jest nie tak,
zawieszenie przyzwoicie żywotne na nasze drogi,
fatalnie się prowadzi na mokrym i śliskim,
RWD w tym modelu nawet z kontrolą trakcji jest nędznie,
co druga omega B jaką widze na mieście ma przyciemniane szyby,
widać jakich ludzi przyciąga :)
osobiście za nic nie zminiłbym sigmy na omegę
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 29-05-2008, 15:12   

Mało jest bardziej awaryjnych samochodów niż Omega V6. Mam w rodzinie tą po liftingu (już się nie nazywa MV6 tylko V6) i mimo regularnego serwisowania i przebiegu 120 tyś już głupieje elektronika, padły dwa katalizatory i środkowa końcówka kierownicza.
W rankingach (chyba Dekry) w zeszłym roku 84 miejsce na 89 badanych :evil:
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 29-05-2008, 15:34   

to właśnie miałem na myśli mówiąc ze to jest opel - tata jeździ vectrą C - od nowosci (kupiona w 2002 w salonie) i w ciągu pierwszych 4 lat zaliczylismy różne ciekawe awarie - głównie elektronika - sterowinik deski rozdzielczej, immobilizer oraz poduszka powietrzna - otworzyła się, dobrze ze nie w trakcie jazdy. mechanicznie nie jest najgorzej choc przy 45000 km łożysko koła było do wymiany, wahacze tylne też wymienione przy 60000 km. statystycznie najbardziej zawodny samochód z wszystkich do tej pory ujeżdżanych
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 29-05-2008, 23:05   

własnie ....teraz wiadomo dlaczego taka różnica w cenie i chęć zamiany ...nie ukrywam za sigmę dostałbym 13400 /moją sigmę / - od ręki albo opla mv6 98 r.rej.wbita w dowód mięki /sprowadzona tydzień temu / nie powiem że auto brzydkie bo ładne ale jak już przejechałem się to sigma została ....ale u mnie :finga: owe 3 literki może i mocne ale nie urzeka niczym a sigma urzeka wyglądem .zastanawiam się teraz skąd ja mam takie chore pomysły ......dobrej nocy i ogromne dzięki panowie


p.s człowiek czasami ma głupoty we łbie
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 29-05-2008, 23:30   

Mi momentami też chodzą rózne rzeczy po głowie, ostatnio Hyundai XG który ma kilka mocnych punktów w postaci przedewszyskim TIPTRONICA z 5 przełozeniami i ewentualnie 3,5l silnika (blok silnika z Diamante lub Pajero). Jednak z wyglądu - jest niezły ale trochę zbyt poważny jak dla mnie :-) - kolega określił ze wygląda jak limuzyna z amerykanskiego serialu obyczajowego :-)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2008, 23:54   

XG jest bardzo fajny, stylowy z wyglądu, urwać znaczek hyundaia i można sie polansować :evil:
jednak jest mały problem bo XG30 (3.0) ma słabe osiagi a baaaaaardzo dużo pali,
więcej niż 3.5 V8 bmw hehehehe, natomiast ciekawe jak XG35...
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 30-05-2008, 00:07   

leser napisał/a:
XG jest bardzo fajny, stylowy z wyglądu, urwać znaczek hyundaia i można sie polansować :evil:
jednak jest mały problem bo XG30 (3.0) ma słabe osiagi a baaaaaardzo dużo pali,
więcej niż 3.5 V8 bmw hehehehe, natomiast ciekawe jak XG35...


mówisz ze duzo pali? duzo tzn ile ? Sigma z tym silnikiem pali 12-13 a w miescie pod 20 - gazu - na benzynie o litr mniej
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 30-05-2008, 16:09   

lukasz12 napisał/a:
mówisz ze duzo pali? duzo tzn ile ? Sigma z tym silnikiem pali 12-13 a w miescie pod 20 - gazu - na benzynie o litr mniej

zależy jakie miasto i wszystkie w automacie
jazda normalna, bez szarży i nie po emerycku
miasto:
sigma 24V 14 L
735i 16L (E38 średnio 12.9)
XG30 18L
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 30-05-2008, 20:11   

Znajomy ma takiego Opla. Trzy dni miałem okazję nim jeździć. Swoją sigmę mam w manualu a jego opel automat (świeżo po naprawie 2500zł). Wrażenia zdecydowanie lepsze w Sigmie :)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 30-05-2008, 21:34   

Automat zawsze bedzie zamulał :-)
Sigma 24V automat też trochę momentami zamula :-)
CO jak co ale przez te 15 lat w automatach wiele sie zmieniło
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.