| 
		JAK??? | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 kvaq [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 02-11-2007, 12:48   JAK???
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Proszę o podpowiedź jak lekko i przyjemnie bez zbędnych i ciężkich kombinacji podkręcić LANCERA 2,0-03'.Według mnie zabardzo przyduszony.Z przykrością przyznaję, że GT to to jest tylko z nazwy, aytko tej klasy i z tak rasowym wyglądem powinno mieć min. 150 horsow.
 
Dodam tylko, że i tak je bardzo lubię    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 TommiCrazy  		  
		 
         Forumowicz VR-4 LIFE
  
                  Auto: UKOCHANE 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 903 Skąd: Alderley Edge UK 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-11-2007, 22:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jechalem kiedys takowym lancerem i moje odczucia byly dosc pozytywne, jak kolwiek zgadzma sie z tobá, niestety nie jest to szal jaki mozna by bylo sobie wyobrazic czytajac literki GT
 
 
jednak ze MITSUBISHI to firma ktorej dewizje czytalem kiedys wraz z recenzjá GTO vr4 w 90 roku
 
                                "JAK DAWAC TO PO CALOSCI"
 
ale niestety tyczy sie to tylko topowych sportowych modeli, dlatego tez musimy pogodzic sie z tym ze twoj samochod to cywilny poprawny pojazd a diabla mozemy znalsc w wersjach turbo!! | 
             
						
				_________________ Galant E38A GLSI 4x4
 
Starion Turbo widebody 2.0T
 
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
 
Outlander 2.0 PHEV 5HS
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 HouseM  		  
		 
         Mitsumaniak Noob stalker :-X
  
  
                  Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-02-2008, 01:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               bo GT to od Grand Turismo czyli wielka turystyka ! Namiocik do bagażnika, rowery na dach i do Chorwacji na kemping     | 
             
						
				_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
 
^ mój kliperek ^                Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kupiec [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-02-2008, 18:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Mam galanta 2,0 Turbo diesla i tez pytalem o to i powiedzieli mi ze sie nie da. Podejrzewam ze tutaj nikt tego nie potrafi ,bo powinno sie dac? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 gal18 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-03-2008, 20:52   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | kupiec napisał/a: | 	 		  | Mam galanta 2,0 Turbo diesla i tez pytalem o to i powiedzieli mi ze sie nie da. Podejrzewam ze tutaj nikt tego nie potrafi ,bo powinno sie dac? | 	  
 
 
No dziwię się, że na taką drwinę nikt nic nie odpisał. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tomusn  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Colt Z34A 6AMT 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3978 Skąd: Żnin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-03-2008, 23:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | kupiec napisał/a: | 	 		  | Mam galanta 2,0 Turbo diesla i tez pytalem o to i powiedzieli mi ze sie nie da. Podejrzewam ze tutaj nikt tego nie potrafi ,bo powinno sie dac? | 	  zmien olej, a takze kopulke i palec, jak masz wiecej kasy to zainwestuj w kable ngk potem wywal wszytsko z bagaznika i najlepiej tylna kanape tez. radze tez zalozyc nakladki na pedaly i dywaniki pseudo ryfle (takie z plastiku wiesz) to powinno dac ci jakies lepsze odczuwalne (jakkolwiek) osiagi  	  | gal18 napisał/a: | 	 		  | No dziwię się, że na taką drwinę nikt nic nie odpisał. | 	   mówisz i masz
 
 
    | 
             
						
				_________________ Tomek
 
Colt      Colt      Colt   
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-03-2008, 10:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | tomusn napisał/a: | 	 		  | zmien kopulke i palec, jak masz wiecej kasy to zainwestuj w kable ngk  | 	       W Dieselu? Dobra rada...    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tomusn  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Colt Z34A 6AMT 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3978 Skąd: Żnin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-03-2008, 21:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Hugo napisał/a: | 	 		   	  | tomusn napisał/a: | 	 		  | zmien kopulke i palec, jak masz wiecej kasy to zainwestuj w kable ngk  | 	       W Dieselu? Dobra rada...    | 	  
 
ja tam fachowcem nie jestem     | 
             
						
				_________________ Tomek
 
Colt      Colt      Colt   
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 glowix [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-05-2008, 23:37   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Temat watku troche nieszczesliwy, ale kilka rzeczy mozna z tym autem zrobic.
 
 
1) 2.0 ma kiepski dolot. Puszka jest dokladnie ta sama co w 1.6. Padaka. Zwlaszcza na wysokich obrotach brakuje mu oddechu. Rozwiazanie - dolot. Mozna stozek, ale to kiepska rzezba. Kit z US nie pasuje, a dorabiac cos to trzeba sie troche pobawic (ciasno pod maska). Sporo natomiast daje wkladka K&N zamiast standardowego filtra powietrza. Wyraznie odczuwalna poprawa w upalne dni na wysokich obrotach.
 
 
2) Wydech. Katalizator pod kolektorem. Japonce wstawily go, zeby sprzedawac auto w Europie - EURO4. Nalezy go wywalic. Zeby zrobic to bezpiecznie trzeba tez zainwestowac w elektronike, zeby oszukac druga sonde lambda. Sensowna poprawa dolnych obrotow. Auto zaczyna wyrywac wczesniej - prawie jak turbo   
 
 
3) To jeszcze przede mna - program. www.ziptuning.nl podaje, ze urwali 10KM. Pewnie troche przesadzaja, ale jak na wolnossacy brzmi niezle. Aktualnie szukam kogos kto zrobi to Polsce. Na razie jest tylko swiatelko w tunelu.
 
 
Ponadto w poszukiwaniu mocy dla odwaznych polecam swapa na 2.4. Nie widzialem takiego, ale amerykanska wersja z tym motorem ma imponujace osiagi. 7.4 do 60 mil z tego co pamietam. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 krzychu  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12611 Skąd: Bielsko-Biała 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-05-2008, 14:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | glowix napisał/a: | 	 		  
 
2) Wydech. Katalizator pod kolektorem. Japonce wstawily go, zeby sprzedawac auto w Europie - EURO4. Nalezy go wywalic. Zeby zrobic to bezpiecznie trzeba tez zainwestowac w elektronike, zeby oszukac druga sonde lambda. Sensowna poprawa dolnych obrotow. Auto zaczyna wyrywac wczesniej - prawie jak turbo    | 	  
 
 
Nie da sie jakos emulowac tej drugiej sondy lambda?? albo ciezko jest to zmienic zeby jej elektronika nie sprawdziła drugiej sondy?? BO jak rozumiem tylko w tym tkwi problem z wywaleniem katalizatora??
 
 
Krzychu | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 glowix [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-05-2008, 18:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Kupuje sie takie cos, mala kostka i wlutowuje w przewody miedzy druga lambde i komputer. Jak dotre do odpowiedniego opakowanie to podesle namiar. Mozna tez bezposrednio skontaktowac sie z odpowiednia firma - szczegoly na PW.
 
 
To zalatwia sprawe w ten sposob, ze kiedy lamba wysle podejrzany sygnal do komputera zamienia wartosc na skrajna dopuszczalna. Przez 99% czasu silnik ma normalne sygnaly.
 
 
Jak zaczniesz kombinowac z zamiennikami, opornikami i tym podobne to pewnie komputer nie zglosi bledu, ale jak to bedzie jezdzic to nikt nie wie... Odradzam. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 krzychu  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12611 Skąd: Bielsko-Biała 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-05-2008, 21:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Znaczy z tego co mowi mi czlowiek co troche teorii ma o silnikach to druga sada nie wplywa na sklad mieszanki a jedynie sprawdza dzialanie katalizatora. Wiec jak sie wyciagnie katalizator to wtedy swiecie sie CE (mozna odciac kontrolke - to jest tansze rozwiazanie) w sumie mozna to olac bo nie powinno dosc do przejscia na tryb ricovery z tego powodu ale jednak chyba lepiej cos pokombinowac.
 
 
No i tak sobie myslalem skoro to jakis tam prad przepuszcza czy jakos to tak dziala wiec moze jakis opornik czy cos powinien zadzialac.....
 
 
A nie ma tez jakis emulatorow przy instalacjach gazowych?? 
 
 
Krzychu | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |