czy mozna jezdzic bez pokrywy kolektora? |
Autor |
Wiadomość |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 04-06-2008, 17:33 czy mozna jezdzic bez pokrywy kolektora?
|
|
|
Chcialem spytac bo oberwałem starą pokrywę od kolektora i nie wiem czy montowac nowa (troche nie ma jak) i czy to cos wogole przeszkadza w czyms
[ Dodano: 04-06-2008, 17:42 ]
ze jej nie ma |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Milosz_GLXi [Usunięty]
|
Wysłany: 04-06-2008, 18:33
|
|
|
Ja tez jezdze bez ale to bardziej z lenistwa. Kiedys zdjalem i nie chce mi sie zalozyc
Nie zaobserwowalem zadnych ujemnych aspektow jazdy bez oslony. |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 05-06-2008, 10:54
|
|
|
Pewnie że można jeździć. Po tylu latach autka już coraz częściej można spotkać brak osłony. U mnie też po 14 latach już trzyma się tylko na 1 śrubie |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 05-06-2008, 11:04
|
|
|
jak mówiłem Piotrek, jeździć bez tego możesz, ja jednak uznaję, że jak coś było to ma tam wrócić Osłona jest np po to żeby Ci woda nie bryzgała na gorący kolektor co może doprowadzić do jego pęknięcia. Oczywiście, chłopaki mają rację, bo nic wielkiego się raczej nie stanie, to tylko kawał blachy z przekreśloną ręką
BTW u mnie skubana siedzi na wszystkich śrubach i nawet nie wygląda najgorzej |
_________________
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 05-06-2008, 16:58
|
|
|
Tak tylko ze nie bardzo jest to jak załozyc bo cały zardzewieły jest kolektor.Wiec moze lepiej nie kombinowac.Ile kosztuje nowy kolektor jakby co? I czy taki pordzewiały jeszcze posłuzy?
pawela, wymienilem narazie olej i filter oleju. weszło 3 litry.To dobrze czy zle? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 05-06-2008, 17:18
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: |
pawela, wymienilem narazie olej i filter oleju. weszło 3 litry.To dobrze czy zle? |
Powinno wejść 3,5L + 0,3 filtr. Nie spuściłeś do końca pewnie albo podczas sprawdzania poziomu olej nie zdążył jeszcze zlecieć do miski olejowej Pojeździj ze 2 dni i na zimnym aucie sprawdź poziom oleju, pewnie trzeba będzie zrobić minimalną dolewkę. |
_________________
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 05-06-2008, 17:44
|
|
|
hmm... Nie mialem jak sam wymienic a zauwazyłem ze troche brakuje wiec udałem sie za decathlon i tam kupiłem u mechanika olej troche drozej ale za wymiana gratis no i wyjebał to osłone od kolektora bo go poprosiłem no bo z kanału bylo łatwiej.Kupilem tak jak mówiłes półsyntetyk mobile cos tam i filtr nowy.Reszta juz niedługo chyba teraz tłumik ale tez bede zmuszony go dac do zrobienia.Apropo kupic przez siec czy znajde jakas uzywke w Lublinie a jesli tak to gdzie.POZDRO |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
PiotrekSL4
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 347 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 05-06-2008, 18:19
|
|
|
Co do oleju. U mnie przy każdej wymianie wchodzi równiutko 3.0 litra i na bagnecie jest ponad 3/4. I tak jest od wymiany do wymiany. Poruszałem już to na forum i każdy (posiadacz CAO) pisze że powinno wejść i wchodzi 3.3. U mnie jest inaczej nie wiedzieć czemu. Jesli nie spuściłeś całego oleju i przykładowo 0.5 litra starego zmieszało sie z 3 litrami nowego to olej stanie sie bardziej czarny. Co jest zauważalne gołym okiem. U mnie olej jest zawsze taki jasny jakiego go wleje. |
_________________ Wspomnienie...
 |
|
|
|
 |
rafq
Mitsumaniak MM-Mighty Morphin'

Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Sie 2006 Posty: 766 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 05-06-2008, 23:29
|
|
|
mam pokrywę od 4g15, nie wiem czy będzie pasować, ale zawsze można obczaić |
_________________ Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.
Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^ |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 06-06-2008, 07:34
|
|
|
PiotrekSL4, masz racje mi przewaznie wchodzi od 3,1 do 3,3 litra. |
|
|
|
 |
|