Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A 2.5] Pow. 110 km/h lata mi cała buda. PLS o pomoc
Autor Wiadomość
M4mooT
[Usunięty]

Wysłany: 10-06-2008, 00:33   

a ja tak sie zapytam bo u mnei od kad zmienilem felgi na 17 i opony to mi sciaga na prawo jak puszcze kierownice. co moze byc przyczyna?? sprawdze jeszcze cisnienie ale to raczej wykluczam bo nie caly tydzien temu zakladali opony to raczej dobrze nadmuchali :) w poprzednich felgach mi musieli zle wywazyc po zimie bo powyzej 120 trzeslo kierownica a teraz juz mniej. czy to moga byc wahacze?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 10-06-2008, 08:48   

MOze być wachacz tez miałem takie wrazeni ze sciaga. Moze być tez zbieżnośc.
A przy hamowaniu tez sciaga?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-06-2008, 09:43   

nalep napisał/a:
zbieżnosc calkowita o 12 minut.

no to w tym wypadku faktycznie to nie mało, gdyż tolerancja wynosi +-9 minut
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 10-06-2008, 10:16   

akbi napisał/a:
nalep napisał/a:
zbieżnosc calkowita o 12 minut.

no to w tym wypadku faktycznie to nie mało, gdyż tolerancja wynosi +-9 minut


czyli sie jednak nie mylilem;)
 
 
 
M4mooT
[Usunięty]

Wysłany: 10-06-2008, 18:38   

tzn wahacze proste mam ok tylko te krzywe podobno przydaloby sie wymienic. a sciaga na pewno bo jak puszcze kierownice to mi zawsze w prawo jechac zaczyna. to moze byc wina opon?? bo mam jakies uzywki z koncowki 2002roku wiec troche juz maja a bieznika 7mm.

przy hamowaniu to ciezko mi powiedziec. chyba tez sciaga ale to roznie bywa.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 10-06-2008, 19:40   

Ja jak miałem krzywy do wymiany to też sie mi wydawało ze prosto nie chciał jechac.
DO tego jak zbieżność nie halo to tnie opon przeciez. Wiem bo też miałem tak po wymianie koncówek.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
M4mooT
[Usunięty]

Wysłany: 10-06-2008, 20:33   

no tak ale przed chwila mialem 15'' i nie sciagalo ale za to trzeslo jak sie szybciej jechalo ale to moglobyc zle wywazenie kol.
 
 
andrzejl400
[Usunięty]

Wysłany: 05-07-2008, 23:55   

ja obstawiam półosie miałem tak w volvo v40 ja dodawałem gazu przy 100-120 byłu duze drgania, a co do drgan na kierownicy to oczywiscie krzywe tarcze własnie wczoraj to przerabiałem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.