 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: kochajj 06-04-2006, 22:30 |
Czyszczenie silnika |
Autor |
Wiadomość |
Tom68 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-03-2006, 15:33 Czyszczenie silnika
|
|
|
Ciekaw jestem, czy ma ktoś doświadczenia z preparatami (dodatki do oleju przed wymianą ) do czyszczenia silnika?
Nie daje to jakiś niepożądanych zdarzeń- nieszczelności, wycieki
Nigdy takich nie stosowałem, ale widziałem na stacji i się zastanawiam.
Jeszcze w temacie oleju. Jaki polecacie do Galanta 2,0 z przebiegiem 100 000 km?
Pozdrowienia |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 19-03-2006, 18:45 Re: Czyszczenie silnika
|
|
|
Tom68 napisał/a: | Jaki polecacie do Galanta 2,0 z przebiegiem 100 000 km?
|
100kkm to jeszcze nic . Jesli mis jezdzil na syntetyku np 5W-50 to lej taki sam np Castrol, mobil. Jesli natomiast jezdzil na jakims polsyntetyku czy mineralu to lej taki sam i nie zmnieniaj przypadkiem na syntetyk.
ps. poszukaj na forum byla ankieta kto i na jakim oleju jezdzi. |
_________________
 |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 19-03-2006, 19:07
|
|
|
Powiem tak troche z teorii - a i z praktyki również...
Jeżeli silnik jest zadbany, przeglądy robione co określony przebieg, itd. itd... to absolutnie nie ma potrzeby stosowania jakis badziewi pod tytułm - silnik lustro od środka,,,
Po pierwsze - nie wszystki osad czy tez minimalne zgorzele są złe... tzn... pracują jako wspomagacz uszczelnienia silnika - simeringi, oringi.... pierścienie tłokowe... i tak jak mówie jezeli przeglądy OK - to tych "zgorzeli" będzie w sam raz...
Teraz tak - jak masz zaniedbane auto itd... zarypany silnik od środka - to owszem można to zastosować - tylko musisz sie liczyć i przygotowac myślowo oraz finansowo na uszczelnianie silnika - lub też jego rozbieranie - bo np: olej zacznie pić litrami... ocziwiście to nie zdarza sie 100 na 100 przypadków, ale prawdopodobieństwo jest duuuże..
No....
Pozdrówka |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
Tom68 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-03-2006, 21:30
|
|
|
Mam nadzieję, że silnik jest ok
Tylko tak pytałem, na okoliczność tego, że widziałem taki preparat
Karteczka na silniku pokazuje olej Shell ultra. Jest to chyba syntetyk i na takim pozostanę.
Piszczy coś przy uruchamianiu silnika. Co to może być?.Pasek? Muszę chyba zobaczyć na początku tygodnia.
Z innej beczki jakie ciśnienie w kołach? Przód i tył proszę.
Pozdrowienia |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-03-2006, 23:49
|
|
|
Pasek na 99%.
Po 1 sprawdź naciąg paska od alternatora.
Po drugie pasek tez może juz dogorywac jeżeli nie był nigdy zmieniony. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
|
|