Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6W 2.0D] płyn chłodniczy znika
Autor Wiadomość
kungfumiszcz 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2000 ST.W GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 120
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 19-06-2008, 17:46   [EA6W 2.0D] płyn chłodniczy znika

szukalem podobnego tematu ale nie trafilem na odpowiedz...

jakis miesiac temu zauwazylem, ze mam plynu chlodniczego w okolicy kreski minimum. dokupilem na shell-u plyn zielony, ktory mozna mieszac z kazdym nierozowym, dolalem, do kreski max.
dzisiaj sprawdzalem co i jak, znowu bylo na minimum. dolalem ponownie. po kilku kilometrach w miescie, bez obciazania silnika dotarlem do domu i teraz mam plynu ponizej minimum. przewody wygladaja na ok, chlodnica nie cieknie. gdzie moze lezec problem?
_________________
do or do not, there's no try
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2008, 17:54   

sprawdz co sie dzieje w silniku :!: popatrz na bagnet czy nie widac czegos innego niz olej tzn plynu lub 'maselka' ktorego mozesz szukac rowniez pod korkiem od oleju na glowicy jesli jest to padla uszczelka pod glowica
ewentualnie sprawdz czy we wnetrzu auta pod dywanikami nie ma tego co ucieka z ukladu jesli jest to prawdopodobnie nagrzewnica
 
 
kungfumiszcz 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2000 ST.W GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 120
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 19-06-2008, 22:40   

olej czysty! zarozno na bacie, jak i pod korkiem. dywaniki suche. oba warianty odpadaja. wjade na kanal zbadac co pod spodem sie dzieje.
_________________
do or do not, there's no try
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2008, 22:46   

a jestes pewien co jest pod dywanikami tzn bardziej pod wykladzina ? . moze wyciek jest na tyle maly ze nie widac plam pod autem bo nadaza odparowac na goracym silniku wiec chyba warto tam zerknac od spodu to fakt
 
 
M4mooT
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2008, 23:03   

a moze tak ma byc?? ja mialem podobna sytuacje. teog plynu jak za duzo to samo sie wyrownuje to wiadomo a ta miarka min-max moze nie do konca dobrze dobrana. bylo ok i nagle zeszlo ponizej minimum dolalem i juz zostalo i nie bylo problemow.
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2008, 23:16   

w moim misku jest tak ze plyn w zbiorniczku jest na minimum a po rozgrzaniu silnika rosnie do sredniego stanu miedzy min a maks tez sie zastanawialem czy tak ma byc ale nie ma objawow znikania plynu nawet mechanikerzy stwierdzili ze jak nic sie nie dzieje to ok ...nie wiem nie znam sie bo tu uklad nie jest cisnieniowy jak w vw w golfie 3ce zakres miedzy min a maks wynosil ok 1 moze 1.5 cm i poziom plynu sie nie zmienial w zaleznosci od temperatury silnika
 
 
M4mooT
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2008, 23:59   

nie no to wiadomo ze w zaleznosci czy na cieplo czy zimno to bedzie roznica. w miare prosta zaleznosc fizyczna ;] cieplej to wiecej :) ale jak nie ubywa wiecej to raczej w porzadku :)
 
 
kungfumiszcz 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2000 ST.W GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 120
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 20-06-2008, 00:06   

widzialem galanta od spodu z 1,5-2 miesiace temu podczas badania technicznego. sprawdze jednak raz jeszcze. nie zaszkodzi. obejrze tez wykladzine. ale przy okazji sprawdze poziom plynu przy zimnym i rogrzanym silniku, moze faktycznie tak ma byc. wskaznik temperatury nie pokazuje zadnej ekstremy.
_________________
do or do not, there's no try
 
 
Ursus 
Mitsumaniak
Zbieram na Gala

Auto: Galant `99 2.0TD skasowany:(
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 680
Skąd: Skoczów
Wysłany: 20-06-2008, 16:03   

Co do wykładziny to faktycznie musisz ją podnieść aż dostaniesz sie do wygłuszeń pod spodem i tam sprawdź, u mnie dostawała się woda pod wykładzinę z innego powodu. Z góry była ona sucha całkowicie, nawet nie wilgotna a pod spodem było bagno.
Mam ten sam problem co Ty i jest to conajmniej dziwne, zaczęło się od tego, że bardzo powoli ubywał płyn również z chłodnicy. Choć cały czas miałem wrażenie, że tylko do pewnego poziomu bo zawsze dolewałem podobną ilość. Teraz z kolei płyn ze zbiorniczka zawsze zniknie ale w chłodnicy caly czas widzę poziom. Nie kumam tego totalnie. Przy wymianie termostatu okazało się, że ktoś nie przykręcił jednej śruby jego obudowy, myślałem że może to być przyczyną bo wystarczyło lekko nacisnąć na przewód gumowy i wyciekała tamtędy woda. Zrobiłem to niedawno, akurat teraz prawie w ogóle nie użytkuję samochodu, ale po jednym kursie widzę, że chyba nic się nie zmieniło...
_________________
Gdybyśmy sami nie mieli wad, nie sprawiałoby nam takiej przyjemności stwierdzać je u innych.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.