Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ile ta moja cari powinna palić na 100 skrzynia automat 1.8 1
Autor Wiadomość
Cichanos
[Usunięty]

Wysłany: 21-06-2008, 18:19   

Według Ciebie silniki mają zerowy przebieg. W tym zdaniu jest już błąd. Przyznaje się do nie wiedzy jeżeli chodzi o temat kupna nowego ML, ale znając życie przebieg auta salonowego w momencie kupna oscyluje wokół 20 km. Ale to jest moje zdanie z którym można się nie zgodzić ponieważ nie mam doświadczenia w pracy w salonie sprzedaży aut.
Odnośnie samego "układania" się silnika, nie ważne jakiej marki, zawsze zakład maw obowiązku sprawdzenie KAŻDEGO silnika oraz osprzętu. Sprawdza się go włączając owy silnik przed montażem w autku oraz krótkiej pracy juz po montażu i spasowaniu całego osprzętu w aucie. Zaraz po złożeniu silnika w tzw. "całość" która może pracować każdy silnik poddawany jest kilkugodzinnej pracy w warunkach laboratoryjnych imitujących codzienna eksploatacje. Między innymi z stąd możemy dowiedzieć się ile ; wg producenta takie auto może spalić, ile emituje dwutlenku węgla itd. Ale podczas tzw. "roboczogodzin pracy silnika" sprawdzana jest dokładność montaży, czy wszystko "gra", oraz pewnego rodzaju tzw. układanie się elementów silnika.
Oczywiście jest to docierka prowadzona w warunkach dość znacznie odbiegających od warunków codziennej pracy silnika w ruchu ale niemniej jednak kilkanaście lub kilkadziesiąt roboczogodzin silnik musi pracować zanim "włoży" się go do reszty auta. Później mamy pomiar mocy, spr zawieszenia i można by tak mówić bez końca :wink:

Przegląd po 1000km ma na celu sprawdzenie czy wszystko na "taśmie" poszlo dobrze. Przeciez zdarzało się w przeszłości że silniki benzynowe "brały" 1l oleju na 1tyś km i zostawały wzywane na wizytę w ASO, m in. : Suzuki Escudo 1,6 16V w 94 roku w całej Europie. Nie wspomnę już o dieslach :wink:
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 22-06-2008, 11:37   

Cichanos napisał/a:
Sprawdza się go włączając owy silnik przed montażem w autku oraz krótkiej pracy juz po montażu i spasowaniu całego osprzętu w aucie. Zaraz po złożeniu silnika w tzw. "całość" która może pracować każdy silnik poddawany jest kilkugodzinnej pracy w warunkach laboratoryjnych imitujących codzienna eksploatacje. Między innymi z stąd możemy dowiedzieć się ile ; wg producenta takie auto może spalić, ile emituje dwutlenku węgla itd. Ale podczas tzw. "roboczogodzin pracy silnika" sprawdzana jest dokładność montaży, czy wszystko "gra", oraz pewnego rodzaju tzw. układanie się elementów silnika.
Oczywiście jest to docierka prowadzona w warunkach dość znacznie odbiegających od warunków codziennej pracy silnika w ruchu ale niemniej jednak kilkanaście lub kilkadziesiąt roboczogodzin silnik musi pracować zanim "włoży" się go do reszty auta. Później mamy pomiar mocy, spr zawieszenia i można by tak mówić bez końca :wink:


Wiesz , chyba nie do końca tak jest, żeby poddać każdy silnik kilkugodzinnej pracy na hamowni testowej to nie jest takie łatwe. Z tego co wiej na przykładzie VW w Polkowicach, to każdy silnik jest odpalanysprawdzany czy działa, test funkcjonalny i tyle. Co jakiś okres czasu pobierana jest na zasadzie kontroli jakości jednostka która jest poddawana właśnie szczegółowym testom i wielogodzinnej pracy.
Teraz nie ma czasu na docieranie, trzba ronić pieniadze, sprzedaż... silnik sie układa w czasie eksploatacji, nie trzeba go docierać moze jak jak przed laty ale tez nowymi technologiami nie zastąpi sie wszystkiego...

Ja ci mogę powiedzieć to na przykładzie skrzyni biegów, każda przechodzi hamownie i jest sprawdzana czy działa, czy wszytko funkcjonuje, czy nie jest głośna, ale nikogo nie stać i nie ma czasy na docieranie....:)
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.