Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
05-07-2008, 23:27
wolno wchodzi na obroty
Autor Wiadomość
corncholio
[Usunięty]

Wysłany: 05-07-2008, 14:39   wolno wchodzi na obroty

witam, mam lancerka 2000 rok, kombi samochod jest powypadkowy, jest złożony chodzi , problem jaki wystepuje to ze gdy jest odpalany to przy delikatnym wsisnieciu gazu spadaja obroty silnika, gdy zostanie wcisniety do oporu gaz to sie zbiera gorzej niz maluch, i wystepuje problem z komunikacja z komputerem by zdiagnozowac o co kaman, probowano diagnozowac na sprzecie z simensa. jestem laikiem w sprawie moto i podałem to co usłyszałem od swojego mechanika, prosze o porade co z tym zdziałąć. zaznaczam ze był w nim gaz sekwencyjna ale ostatni wlaściciel go wyciagnoł i pozostały kabelki wstajace z silnika. dziekuje za ewnetualne porady
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 05-07-2008, 18:53   

Napisz jaki silnik.
Co z próbami diagnozy na sprzęcie siemensa?
Powodów może być wiele zwłaszcza że jakiś paploch przy tym grzebał (kabelki wystające z silnika :( ).
_________________

 
 
 
corncholio
[Usunięty]

Wysłany: 05-07-2008, 20:18   

silnik 1.6 a wersja glxi. a kabelki to chodza od wtyrysku z pozostałości po sekwencji gazu
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-07-2008, 20:30   

1. Przeniosłem do właściwego działu
2. Może chodzi o nieszczelność w dolocie albo zatkany dolot?

Nieszczelność za przepływomierzem powietrza powoduje, że silnik dostaje więcej powietrza niż powinien.
Może to być też coś z czujnikami przy przepustnicy.

Co do diagnostyki - MUT II dostępny w ASO powinien dać odpowiedź jakie kody błędu występują.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
corncholio
[Usunięty]

Wysłany: 07-07-2008, 14:59   

Juz załatwione okazalo sie ze to Kąt wyprzedzenia zapłonu po ustawieniu , wszystko ok
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.