 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: akbi 05-07-2008, 23:27 |
wolno wchodzi na obroty |
Autor |
Wiadomość |
corncholio [Usunięty]
|
Wysłany: 05-07-2008, 14:39 wolno wchodzi na obroty
|
|
|
witam, mam lancerka 2000 rok, kombi samochod jest powypadkowy, jest złożony chodzi , problem jaki wystepuje to ze gdy jest odpalany to przy delikatnym wsisnieciu gazu spadaja obroty silnika, gdy zostanie wcisniety do oporu gaz to sie zbiera gorzej niz maluch, i wystepuje problem z komunikacja z komputerem by zdiagnozowac o co kaman, probowano diagnozowac na sprzecie z simensa. jestem laikiem w sprawie moto i podałem to co usłyszałem od swojego mechanika, prosze o porade co z tym zdziałąć. zaznaczam ze był w nim gaz sekwencyjna ale ostatni wlaściciel go wyciagnoł i pozostały kabelki wstajace z silnika. dziekuje za ewnetualne porady |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 05-07-2008, 18:53
|
|
|
Napisz jaki silnik.
Co z próbami diagnozy na sprzęcie siemensa?
Powodów może być wiele zwłaszcza że jakiś paploch przy tym grzebał (kabelki wystające z silnika ). |
_________________
 |
|
|
|
 |
corncholio [Usunięty]
|
Wysłany: 05-07-2008, 20:18
|
|
|
silnik 1.6 a wersja glxi. a kabelki to chodza od wtyrysku z pozostałości po sekwencji gazu |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-07-2008, 20:30
|
|
|
1. Przeniosłem do właściwego działu
2. Może chodzi o nieszczelność w dolocie albo zatkany dolot?
Nieszczelność za przepływomierzem powietrza powoduje, że silnik dostaje więcej powietrza niż powinien.
Może to być też coś z czujnikami przy przepustnicy.
Co do diagnostyki - MUT II dostępny w ASO powinien dać odpowiedź jakie kody błędu występują. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
corncholio [Usunięty]
|
Wysłany: 07-07-2008, 14:59
|
|
|
Juz załatwione okazalo sie ze to Kąt wyprzedzenia zapłonu po ustawieniu , wszystko ok |
|
|
|
 |
|
|